AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1 Del Skrevet 4. august 2022 Dama vil jeg skal ta henne i rompa, jeg er usikker på om jeg vil. Eller, jeg vil jo på en måte, men lurer på om det er litt gay kanskje? Hva mener dere? Og:hva om jeg liker det sykt godt? Kan jeg bli gay av det da? At det liksom ikke spiller noen rolle om det er mann eller dame hvis man finner ut at man liker rompe? Noen med erfaring? Anonymkode: 9fdf3...4a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 4. august 2022 #2 Del Skrevet 4. august 2022 Tenner du på menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 4. august 2022 #3 Del Skrevet 4. august 2022 Nei, man blir ikke homofil av å ha eksperimentell sex med damer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #4 Del Skrevet 4. august 2022 9 minutter siden, SlemUlv said: Tenner du på menn? Ikke per nå. 2 minutter siden, Hedda-78 said: Nei, man blir ikke homofil av å ha eksperimentell sex med damer. Helt sikker? Du ville ikke tenkt at det var litt gay heller, hvis du visste det om noen andre? Anonymkode: 9fdf3...4a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 4. august 2022 #5 Del Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke per nå. Helt sikker? Du ville ikke tenkt at det var litt gay heller, hvis du visste det om noen andre? Anonymkode: 9fdf3...4a0 Ja, jeg er 100% sikker på at man ikke begynner å bli forelsket i menn av å ha sex med en dame. Og nei, jeg ville ikke tenkt at en mann som har analsex med en dame er litt homofil. Analsex er ikke forbeholdt homofile. På samme måte som at du ikke blir homofil av at dama suger deg, selv om homofile også driver med suging. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #6 Del Skrevet 4. august 2022 Nope! Anonymkode: 8af5d...c61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chlypa Skrevet 4. august 2022 #7 Del Skrevet 4. august 2022 Jeg trodde de fleste hadde hatt analsex i disse dager liksom. Det er ikke gay. Det er gøy. Hvis man liker slikt. Prøv det nå bare hvis du liker eller er nysjerrig. Avslutt bare om det ikke er for deg. Syns du det er avskyelig så la det være. Enkelt og greit. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #8 Del Skrevet 4. august 2022 Ok! Takk for svar. Da kjører jeg bare på, tenker jeg. Anonymkode: 9fdf3...4a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #9 Del Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dama vil jeg skal ta henne i rompa, jeg er usikker på om jeg vil. Eller, jeg vil jo på en måte, men lurer på om det er litt gay kanskje? Hva mener dere? Og:hva om jeg liker det sykt godt? Kan jeg bli gay av det da? At det liksom ikke spiller noen rolle om det er mann eller dame hvis man finner ut at man liker rompe? Noen med erfaring? Anonymkode: 9fdf3...4a0 Nei, men det som er gay er å onanere, da har du sex med en mann, - deg selv Anonymkode: d2ce4...f70 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 4. august 2022 #10 Del Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ikke per nå. Anonymkode: 9fdf3...4a0 Så hvorfor tror du at du er homofil da.. Homofil betyr at om man er menn, så tenner man på menn. Det har ingenting med analsex å gjøre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 4. august 2022 #11 Del Skrevet 4. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Dama vil jeg skal ta henne i rompa, jeg er usikker på om jeg vil. Eller, jeg vil jo på en måte, men lurer på om det er litt gay kanskje? Hva mener dere? Og:hva om jeg liker det sykt godt? Kan jeg bli gay av det da? At det liksom ikke spiller noen rolle om det er mann eller dame hvis man finner ut at man liker rompe? Noen med erfaring? Anonymkode: 9fdf3...4a0 Legning handler om hvilket kjønn man tenner på ikke type seksuell aktivitet. Jeg har aldri hørt om en kar som har blitt sugd av dama og da funnet ut at " munn er munn" så han gikk videre å ble sugd av Åge, Per, Morten og Frank. Da var fyren iallfall aldri heterofil. Få ting er mer turn on enn en flott damerumpe, men er du heterofil så har du - for å si det pent - ikke de samme følelsene/interessen for ræva til en kar. Endret 4. august 2022 av Jr.Garcon 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #12 Del Skrevet 4. august 2022 Er dama di samme kjønn som deg, så ja. Anonymkode: b454c...66c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #13 Del Skrevet 4. august 2022 På ingen måte. 2'ern er dritdigg! Og heldig er du som har ei dame som pusher på for å gjøre det. Husker en jeg var i militæret sammen med. Han skrøt før en perm om at han skulle hjem og prøve analsex med kjæresten. 2 permer senere klaget han over at hun bare ville kjøre 2'ern.... Anonymkode: 0d21b...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #14 Del Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dama vil jeg skal ta henne i rompa, jeg er usikker på om jeg vil. Eller, jeg vil jo på en måte, men lurer på om det er litt gay kanskje? Hva mener dere? Og:hva om jeg liker det sykt godt? Kan jeg bli gay av det da? At det liksom ikke spiller noen rolle om det er mann eller dame hvis man finner ut at man liker rompe? Noen med erfaring? Anonymkode: 9fdf3...4a0 Du er gay om du tenner på menn, om ikke så nei! Jeg har analsex med mannen min , det gjør han ikke mindre mandig! Han liker å ta meg der og jeg og. Vi gjør det ikke så ofte. Men det tenner han mye. Og han liker bare damer! Gjør det dere vil (så lenge begge to vil). Anonymkode: d8d69...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #15 Del Skrevet 5. august 2022 Nei, selvsagt ikke. Anonymkode: 59aa5...657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #16 Del Skrevet 5. august 2022 Da er alle homo Anonymkode: 68ceb...708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #17 Del Skrevet 5. august 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Da er alle homo Anonymkode: 68ceb...708 Jeg har aldri, og kommer aldri, til å putte penis inn i analen til en kvinne. (Men det er selvsagt ikke "gay" å ville det.) Anonymkode: 59aa5...657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #18 Del Skrevet 5. august 2022 Om du tenner på at dama tar deg i rompa og du tenker på menn mens hun gjør det så har du sider du kanskje burde utforske. Anonymkode: 0d88c...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #19 Del Skrevet 5. august 2022 G-punktet til menn sitter også i rompa så kanskje du blir positivt overrasket Anonymkode: 0d88c...7e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 22. august 2022 #20 Del Skrevet 22. august 2022 Ryddet for latterliggjøringer og avsporinger. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg