AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #81 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg bruker silikonsleeves fra Blissfull Creations. Disse har ikke ballestropp, men er tilpasset etter mine mål slik at de passer godt. Jeg ruller dem opp og ruller dem så ned på penis som en kondom, uten glidemiddel. Da sitter de som støpt pga vakuum, faktisk så fast at det kan være vanskelig å få dem av. De henger fortsatt fast etter at man er slapp. En gang vi var på hotell og hadde brukt sleeve, gikk jeg ut etter sex med sleeven fortsatt på under en tynn joggebukse. Fikk noen sjokkerte blikk fra forbipasserende som la merke til bulen i buksa. Anonymkode: e28b7...c12 Hvilken modell har du? Rask levering? Anonymkode: 4e5a8...194
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #82 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken modell har du? Rask levering? Anonymkode: 4e5a8...194 Vi har 6 modeller. The Mailman, The Steamboat Captain, The Artist, The Poolboy, The Chuck og Step-it-up 7x2.0. Leveringstid er 4-5 uker fra ordretidspunkt. Anonymkode: e28b7...c12 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #83 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (På 9.9.2022 den 13.31): Bruker dere noen andre leker som vibrator eller magic wand som hun har liggende mellom beina mens dere har sex? Tenker hvis dere har det kan du jo forslå at du kan jo prøve å kjøpe vibrerende sleeve hvor dere kan ligge å kose sammen som en første opplevelse og bare la den gjøre det meste av jobben mens dere finner best stilling for å kysse å ta på hverandre. Jeg tenker det er mulig hun sa nei fordi hun kanskje ikke liker, eller tror at alle sleeves har den gummi dildo følelsen. Ikke alle kvinner som liker den følelsen. Vi brukte litt ekstra penger på skikkelig kvalitet. Når det er sagt lover jeg deg at det duger, kjæresten min sin lengde er 13 og det er mer enn nok så om vi plutselig ikke kunne bruke sleeves lenger så hadde ikke sex livet vårt dødt ut. Men det er et verktøy som gjør at vi begge nyter av sexen mer, han ble mer selvsikker nå vi begynte å bruke dem også. Anonymkode: 15b97...cc2 Hun er dessverre ikke interessert i noe "leketøy". Hun er SVÆRT A4 og tradisjonell når det gjelder sex 🤪 Anonymkode: a6efc...803
Likerstor35 Skrevet 17. september 2022 #84 Skrevet 17. september 2022 Kjøpte akkurat the DON fra sensual extensions med bevegelig hud.. gleder meg og prøve den på noen 😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå