Gå til innhold

Kvinne, din opplevelse av sleeve?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg ønsker å teste ut sleeve 😚 det høres utrolig deilig ut å kunne variere. 

Men, jeg ble fri for kjæreste for en stund siden😂 og har ikke lyst på ONS.

Ser for meg at man må være i et forhold for så å bli enige om å teste ut sleeve. Synd at min eks var lite seksuell/sensuell av seg. Det var med på å avgjøre at vi ikke passet sammen. Jeg ville gjerne teste ut leketøy men når han ikke tenkte likens så ble det vanskelig for meg å få han med på det.

Så nå har jeg virkelig lyst å få utløp for mitt begjær😜🙉💋

(stakkars neste partner😉) K-47

Anonymkode: d63a7...d4e

Brukte sleeve med ei dame før vi ble sammen, så ikke sikkert du trenger å være i et forhold for å bruke dette😄 Bare å prate om leketøy å si at du har noen fantasier du har lyst å prøve ut, så skal du se at mange er med på leken😉 

Livet er til for å ha det gøy å leke samt utforske. Hvordan størrelse på sleeven kunne du tenkt å prøve? Fordelen med sleeve er at dama kan velge den størrelsen hun liker på kåte dager😅

Anonymkode: 7e7c7...9fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Brukte sleeve med ei dame før vi ble sammen, så ikke sikkert du trenger å være i et forhold for å bruke dette😄 Bare å prate om leketøy å si at du har noen fantasier du har lyst å prøve ut, så skal du se at mange er med på leken😉 

Livet er til for å ha det gøy å leke samt utforske. Hvordan størrelse på sleeven kunne du tenkt å prøve? Fordelen med sleeve er at dama kan velge den størrelsen hun liker på kåte dager😅

Ååh, takk for svaret.☺️ -Å ha sex med en som bruker sleeve har vært en fantasi jeg har hatt en stund. 

Har aldri hatt sex med noen som har hatt spesielt stort "utstyr" så jeg er ikke vant med svære peniser. Men jeg drømmer om å teste ut en stor og tykk en.  Hmmm😍

Var forresten "på flørtern" med en fyr i min ungdom, men vi klarte ikke å gjennomføre samleie pga for stor penis. Det var jo synd😂

Hvordan føles det for deg/menn å ha sex med sleeve? 

Skrevet

Føles ikke penisen mindre inni etterpå da? Og skjeden utvidet?

Anonymkode: 12922...608

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Føles ikke penisen mindre inni etterpå da? Og skjeden utvidet?

Anonymkode: 12922...608

Jeg tenker også på det samme. Skjeden er jo sånn at den trekker seg tilbake igjen. -men uansett er det viktig å gjøre knipeøvelser.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ååh, takk for svaret.☺️ -Å ha sex med en som bruker sleeve har vært en fantasi jeg har hatt en stund. 

Har aldri hatt sex med noen som har hatt spesielt stort "utstyr" så jeg er ikke vant med svære peniser. Men jeg drømmer om å teste ut en stor og tykk en.  Hmmm😍

Var forresten "på flørtern" med en fyr i min ungdom, men vi klarte ikke å gjennomføre samleie pga for stor penis. Det var jo synd😂

På tide at du prøver det ut da. Livet er for kort til å ikke teste ut fantasier😄

Er deilig for meg også. Kan få orgasme med sleeve på. Tar litt vannbasert glidemiddel inni sleeven før jeg tar den på, klemmer ut luften i tuppen før jeg lar den gli inn for så å slippe trykket, da suger den seg fast til penis slik at blodet blir sugd ut i tuppen av penishodet. Sitter som støpt. Noen har også riller innvendig sånn at man kjenner støtene godt. Mange har en "ball strap" som man fester rundt ballene for å holde den godt på plass og som gir ekstra nytelse😋

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg trodde sleeve var en slankeoperasjon..... 

Hm, dette høres bare merkelig ut. Folk gjør så mye rart. Er det ingen som har normal sex nå? 

Anonymkode: 441f2...3b9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hm, dette høres bare merkelig ut. Folk gjør så mye rart. Er det ingen som har normal sex nå? 

Hihi du må følge med på KG så lærer du noe nytt hele tiden😇😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

På tide at du prøver det ut da. Livet er for kort til å ikke teste ut fantasier😄

Er deilig for meg også. Kan få orgasme med sleeve på. Tar litt vannbasert glidemiddel inni sleeven før jeg tar den på, klemmer ut luften i tuppen før jeg lar den gli inn for så å slippe trykket, da suger den seg fast til penis slik at blodet blir sugd ut i tuppen av penishodet. Sitter som støpt. Noen har også riller innvendig sånn at man kjenner støtene godt. Mange har en "ball strap" som man fester rundt ballene for å holde den godt på plass og som gir ekstra nytelse😋

Ja jeg skal teste det ut, en vakker dag😋

-takk for et altfor godt svar😂😜men supert å vite at det er deilig for brukeren av sleeve også. 

- Har jo vært i et forhold de siste 6 årene. Med null utforskning. Men nå er jeg fri til å gjøre hva jeg lyster😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja jeg skal teste det ut, en vakker dag😋

-takk for et altfor godt svar😂😜men supert å vite at det er deilig for brukeren av sleeve også. 

- Har jo vært i et forhold de siste 6 årene. Med null utforskning. Men nå er jeg fri til å gjøre hva jeg lyster😉

Bare hyggelig😊 Ønsker deg lykke til med prosjektet😄 Jeg ser på det som en berikekelse av sexlivet iallefall, og aldri hatt en negativ opplevelse med det. Men det er viktig å gjøre dama klar for "noe større" enn hun normalt sett er vant med. Er noe med spenningen i det å fylle opp ei dame å se å føle kåtheten bygge seg opp😋

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2022 den 22.09):

Jeg (mann) liker å bruke sleeve, både fordi jeg liker synet av den store "pikken" som fyller henne helt opp, men også fordi jeg blir mye mer utholdende med sleeve på. Jeg sliter med for tidlig utløsning ellers, med sleeve kan jeg holde på så lenge vi vil.
Dessverre er ikke kona så veldig interessert. Hun synes de fleste av dem blir for store slik at det blir ubehagelig. Men vi bruker dem en gang i blant. 

Jeg har flere forskjellige sleeves i litt forskjellige størrelser. Den minste er 19 cm lang og 17 cm i omkrets når jeg har den på (The Chuck). Det er den eneste hun klarer å nyte, men da må hun være ekstra kåt. Vi må ha lang oppvarming og bruke rikelig med lube.
De andre jeg har er enten for lange, for tykke eller begge deler for henne. Den lengste er 25 cm lang og altfor lang (The Artist). Den er også så lang at det er vanskelig for meg å få til en god rytme. Den tykkeste er 20 cm i omkrets og alt for tykk (The Mailman). Hun klarer å få den inn, men det er ubehagelig.

Anonymkode: e28b7...c12

Mister man ikke all følelse i penis av en sånn en? Er det fortsatt godt? Kan ikke skjønne det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2022 den 22.09):

Jeg (mann) liker å bruke sleeve, både fordi jeg liker synet av den store "pikken" som fyller henne helt opp, men også fordi jeg blir mye mer utholdende med sleeve på. Jeg sliter med for tidlig utløsning ellers, med sleeve kan jeg holde på så lenge vi vil.
Dessverre er ikke kona så veldig interessert. Hun synes de fleste av dem blir for store slik at det blir ubehagelig. Men vi bruker dem en gang i blant. 

Jeg har flere forskjellige sleeves i litt forskjellige størrelser. Den minste er 19 cm lang og 17 cm i omkrets når jeg har den på (The Chuck). Det er den eneste hun klarer å nyte, men da må hun være ekstra kåt. Vi må ha lang oppvarming og bruke rikelig med lube.
De andre jeg har er enten for lange, for tykke eller begge deler for henne. Den lengste er 25 cm lang og altfor lang (The Artist). Den er også så lang at det er vanskelig for meg å få til en god rytme. Den tykkeste er 20 cm i omkrets og alt for tykk (The Mailman). Hun klarer å få den inn, men det er ubehagelig.

Anonymkode: e28b7...c12

Vi så nettopp gjennom blissful creation sine modeller, og fant ut at det står mellom dragonslayer og the chef. Jeg tror det blir the chef. The dragonslayer er knapt lenger enn min egen. Er de myke eller rigide? 

Anonymkode: 4e5a8...194

Skrevet

Benytter det på eksens penis, ettersom den var liten (14 cm lang og 12 cm i omkrets).

Anonymkode: 95cb6...e93

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Benytter det på eksens penis, ettersom den var liten (14 cm lang og 12 cm i omkrets).

Ligger du med eksen? Hjelper det så mye med sleeve?

Anonymkode: 4e5a8...194

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2022 den 8.41):

Hva er "normal" sex? 

Skrevet

Presis (og dessverre) min størrelse, men fruen nekter å bruke hjelpemidler/leketøy når vi har sex. Hun kommer jo hver gang, men tror opplevelsen hadde vært større og bedre med sleeve. Har ikke gitt opp håpet om å overtale henne og å snakke åpent om fantasier.

Skrevet
911 skrev (25 minutter siden):

Presis (og dessverre) min størrelse, men fruen nekter å bruke hjelpemidler/leketøy når vi har sex. Hun kommer jo hver gang, men tror opplevelsen hadde vært større og bedre med sleeve. Har ikke gitt opp håpet om å overtale henne og å snakke åpent om fantasier.

Så dere har god sex, men du tror ikke på henne? 🤔

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
On 8/12/2022 at 12:09 AM, AnonymBruker said:

Hva med heller å bare teste ut en faktisk større pikk enn å finne deg en pikk med sleeve? 

Anonymkode: 75376...94c

Skrevet
1 minutt siden, SlemUlv said:

Her var det litt stråmannsargumenter. Antageligvis for å legge en liten føring der om at han har feil (siden han er mann) og at man må ta denne kvinnen i forsvar. 

Realiteten er vel at partneren hans virker både litt prippen og lite utforskende. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her var det litt stråmannsargumenter. Antageligvis for å legge en liten føring der om at han har feil (siden han er mann) og at man må ta denne kvinnen i forsvar. 

Realiteten er vel at partneren hans virker både litt prippen og lite utforskende. 

Javel? De har sex, hun får orgasmer.. Og likevel så er han ikke stor nok, ifølge ham selv. 

Hvor er stråmannen hen? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
SlemUlv skrev (9 minutter siden):

Vi, i alle fall jeg, har god sex, men det er ingenting i veien for at den kan bli bedre for henne ❤️ 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun er svært lite utforskende, men ikke prippen, som du skriver. Det er nettopp det jeg forsøker å få til uten å presse henne til noe.

SlemUlv skrev (4 minutter siden):

Javel? De har sex, hun får orgasmer.. Og likevel så er han ikke stor nok, ifølge ham selv. 

Hvor er stråmannen hen? 

Jeg er helt middels og litt tynt utstyrt, men hva jeg leser her inne så foretrekker mange noe over gjennomsnittlig tykkelse for å få følelsen av å bli "fylt opp". Det eneste jeg ønsker med dette er å gi henne optimale orgasmer så jeg foreslår å være litt mer åpen for mer enn A4-misjonærsex. For all del; deilig det også, men litt variasjon etter mange år sammen hadde vært fint.

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...