Istinde Skrevet 17. august 2022 #61 Skrevet 17. august 2022 AnonymBruker skrev (På 12.8.2022 den 8.41): Jeg trodde sleeve var en slankeoperasjon..... Hm, dette høres bare merkelig ut. Folk gjør så mye rart. Er det ingen som har normal sex nå? Anonymkode: 441f2...3b9 😂😂😂😂 Da er vi 2 😂 Jeg måtte søke det opp, og heerrrrrejemini.. Alt dem kommer på 😁 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #62 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Glemte å spørre om du foretrekker at han kommer med sleeven på hvis dere er midt i akten, eller syns du det er greit at han stopper litt for å ta den av for så å komme inni deg? Dama vet jeg får god orgasme med sleeven på så derfor kommer jeg som regel med den på, men noen ganger vil hun jeg skal sprute inni henne, så da tar jeg den av. Er jo forsåvidt praktigst for hennes del i enkelte tilfeller at hun slipper sølet etterpå, selv om hun liker det også😄 Anonymkode: 7e7c7...9fc Er litt etter humøret og eventuelt om vi har hatt en hard økt eller en kjappis, hvor sent og trøtt er jeg. Med mindre vi kommer samtidig, kommer jeg som regel før han, enten fordi han har gått ned på meg først sammen med finger sleeven eller bare fått meg til å komme normalt. Jeg må nok si jeg liker å kjenne han fysisk komme inni meg. Det er egentlig den eneste negative tingen med sleeve, bare pga spruten selv om det også kan føles deilig. Men penisen hans får sterkere ufrivilig spasmer enn noen annen jeg har vært med, igjen jeg synes ikke han er liten men jeg kjenner at han vokser ekstra inni meg han kommer og den løfter seg også opp og ned ufrivillig. De gangene hvor vi har sex uten noen ting og vi bygger det opp for å komme samtidig så er det noe av grunnen til at jeg blir sent over på det viset, både fordi det er tennende å kjenne, men punkte mitt får ekstra stimulasje. Iblant når jeg allerede har kommet og han tar den av, føles det nesten som å få en liten "teaser" orgasme som jeg liker å kalle det av å kjenne han slik. Tar aldri noe spesielt lang tid for han å ta den av seg så jeg føler ikke det er noe problem. Men som du sier det er praktisk å slippe sølet, så den tiden vi var veldig eventyrlysten og hadde sex ute behøvde jeg ikke alltid å tenke på at jeg var nødt til å avslutte ved å gå ned på han for å bli kvitt bevisene. Anonymkode: 15b97...cc2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #63 Skrevet 18. august 2022 Vi har alle mulige leketøy omtrent for både meg, ham og oss. Hva jeg synes om det... Jeg synes det er kjedelig å ikke variere seksuelt. All variasjon og lek er derfor positivt for meg, selv i de tilfeller det ikke gir ekstra nytelse. Det er likevel spennende å forsøke. Det bryter opp rutiner, som blir kjedelige, og det er like spennende å erfare hvordan han nyter ulikt som hvordan jeg nyter ulikt. Vi prøvde nylig en som ble altfor stor for meg. Ubehagelig. Det var likevel et spennende forsøk, og en erfaring. Anonymkode: cc061...8bd
jabx Skrevet 18. august 2022 #64 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tror du kan stole på han hvis han sier han får gode orgasmer med sleeven på. Jeg får iallefall det. Holder nok litt lengre enn jeg gjør uten, men for min del er det bare positivt, siden jeg kan nesten bestemme meg for å komme så får jeg orgasme selv om jeg har på sleeve😅 Kan styre det mere selv, mens uten sleeve kan det noen ganger gå fortere enn jeg kunne ønske meg. Holder som regel på til hun har fått minst en orgasme, og kommunikasjon er veldig viktig. Er ikke noe poeng å ha en maraton økt hver gang man har sex, men heller fokus på kvalitet og maksimal nytelse. Angående det med kroppsvarme, så føler jeg sleeven tar ganske fort opp kroppsvarme, så er veldig deilig å ha på, men følelsen av å være inni henne uten sleeve er veldig deilig, så det gir det en ekstra spenning de gangene jeg ikke bruker det. Da er man tilbake med det med variasjon og spenning. Er deilig å ligge å kose å bare ha den inni som du beskriver og ved kjappiser har vi som regel uten sleeve. Men vil tippe at 8 av 10 ganger bruker vi sleeve fordi hun får dypere orgasmer og mere konstant trykk mot g punktet som gir flere orgasmer. Av disse 8 gangene tar jeg av sleevet 2 ganger i snitt for å kunne komme inni henne. Er heldigvis trygg på meg selv og vi snakker helt åpent om det med nytelse og sex og hva som er best for henne. Hadde kanskje vært annerledes om jeg hadde liten penis i forhold til snittet😄 Anonymkode: 7e7c7...9fc Hva slags sleeve bruker du?
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #65 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er litt etter humøret og eventuelt om vi har hatt en hard økt eller en kjappis, hvor sent og trøtt er jeg. Med mindre vi kommer samtidig, kommer jeg som regel før han, enten fordi han har gått ned på meg først sammen med finger sleeven eller bare fått meg til å komme normalt. Jeg må nok si jeg liker å kjenne han fysisk komme inni meg. Det er egentlig den eneste negative tingen med sleeve, bare pga spruten selv om det også kan føles deilig. Men penisen hans får sterkere ufrivilig spasmer enn noen annen jeg har vært med, igjen jeg synes ikke han er liten men jeg kjenner at han vokser ekstra inni meg han kommer og den løfter seg også opp og ned ufrivillig. De gangene hvor vi har sex uten noen ting og vi bygger det opp for å komme samtidig så er det noe av grunnen til at jeg blir sent over på det viset, både fordi det er tennende å kjenne, men punkte mitt får ekstra stimulasje. Iblant når jeg allerede har kommet og han tar den av, føles det nesten som å få en liten "teaser" orgasme som jeg liker å kalle det av å kjenne han slik. Tar aldri noe spesielt lang tid for han å ta den av seg så jeg føler ikke det er noe problem. Men som du sier det er praktisk å slippe sølet, så den tiden vi var veldig eventyrlysten og hadde sex ute behøvde jeg ikke alltid å tenke på at jeg var nødt til å avslutte ved å gå ned på han for å bli kvitt bevisene. Anonymkode: 15b97...cc2 Høres ut som dere har funnet gode løsninger og bra variasjon. Det er det viktigste at man tør å være ærlige med hverandre å prøve forskjellige ting. Hvis du ønsker å kjenne spruten inni deg, så finnes det også sleeves som er hul i tuppen sånn at penishodet stikker ut. Har en sånn sleeve også. Da starter sleeven rett under penishodet og gir kun økt omkrets, så kan være verdt å teste ut hvis dere ikke har prøvd😊 Anonymkode: 7e7c7...9fc
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #66 Skrevet 18. august 2022 jabx skrev (2 minutter siden): Hva slags sleeve bruker du? Brukt forskjellige fra sonos, vixen med flere. For øyeblikket bruker vi mest Sonos nr 17. Passer min som er 19 cm lang og 14,5-15 cm i omkrets. Anonymkode: 7e7c7...9fc
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #67 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres ut som dere har funnet gode løsninger og bra variasjon. Det er det viktigste at man tør å være ærlige med hverandre å prøve forskjellige ting. Hvis du ønsker å kjenne spruten inni deg, så finnes det også sleeves som er hul i tuppen sånn at penishodet stikker ut. Har en sånn sleeve også. Da starter sleeven rett under penishodet og gir kun økt omkrets, så kan være verdt å teste ut hvis dere ikke har prøvd😊 Anonymkode: 7e7c7...9fc Vi har prøvd en sånn lignende type sleeve hvor det egentlig bare som en halv sleeve totalt som var spredt på ulike punkter og resten som er rundt vibrerer og jeg syntes det var ekstremt deilig og gav meg følelsen av de spasmene, da sprut kan føles godt og intimt spesielt når du er skikkelig kåt, problemet var han syntes det var esktremt deilig også. Prøvde det noen ganger får å se om han kunne holde ut lenger, men det var så intens opplevelse at han har ikke sjanse å holde ut lenge nok. Nå blir den bare brukt ved spesielle anledninger som for eksempel å vekke han med en skikkelig deilig orgasme på bursdag eller slike ting. Også en morsom måte å avslutte en lang økt på når han har holdt ut lenge, gitt meg flere orgasmer og jeg vil gi han noe litt ekstra. Anonymkode: 15b97...cc2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #68 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Vi har prøvd en sånn lignende type sleeve hvor det egentlig bare som en halv sleeve totalt som var spredt på ulike punkter og resten som er rundt vibrerer og jeg syntes det var ekstremt deilig og gav meg følelsen av de spasmene, da sprut kan føles godt og intimt spesielt når du er skikkelig kåt, problemet var han syntes det var esktremt deilig også. Prøvde det noen ganger får å se om han kunne holde ut lenger, men det var så intens opplevelse at han har ikke sjanse å holde ut lenge nok. Nå blir den bare brukt ved spesielle anledninger som for eksempel å vekke han med en skikkelig deilig orgasme på bursdag eller slike ting. Også en morsom måte å avslutte en lang økt på når han har holdt ut lenge, gitt meg flere orgasmer og jeg vil gi han noe litt ekstra. Anonymkode: 15b97...cc2 Er nok fare for at den blir i overkant stimulerende hvis den vibrerer ja. Har prøvd sleeves som er hule i tuppen uten vibrasjon, og kommer litt fortere med de enn hvis den er helt lukket med forlengende tupp. Dere kan jo eventuelt søke etter hul sleeve på nettet, da det finnes en del forskjellige varianter. Men å bruke sleeven til du har fått orgasmene dine og så avslutte uten eller med er jo også en god løsning. Varierer jo med dagsformen og humøret hvor stor sleeve dama vil ha også og hvor mye tid vi har til rådighet. Anonymkode: 7e7c7...9fc
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #69 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har prøvd en sånn lignende type sleeve hvor det egentlig bare som en halv sleeve totalt som var spredt på ulike punkter og resten som er rundt vibrerer og jeg syntes det var ekstremt deilig og gav meg følelsen av de spasmene, da sprut kan føles godt og intimt spesielt når du er skikkelig kåt, problemet var han syntes det var esktremt deilig også. Prøvde det noen ganger får å se om han kunne holde ut lenger, men det var så intens opplevelse at han har ikke sjanse å holde ut lenge nok. Nå blir den bare brukt ved spesielle anledninger som for eksempel å vekke han med en skikkelig deilig orgasme på bursdag eller slike ting. Også en morsom måte å avslutte en lang økt på når han har holdt ut lenge, gitt meg flere orgasmer og jeg vil gi han noe litt ekstra. Anonymkode: 15b97...cc2 Foretrekker dere å bruke vannbasert glidemiddel når dere bruker sleeve? Vi bruker det som regel, men hvis hun har fått flere orgasmer før samleie er hun så våt at det ikke alltid vi bruker det. De tar jo til seg en deø fuktighet, så er jo sånn sett en bonus med litt ekstra glidemiddel, spessielt hvis den er veldig tykk. Anonymkode: 7e7c7...9fc
AnonymBruker Skrevet 18. august 2022 #70 Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Foretrekker dere å bruke vannbasert glidemiddel når dere bruker sleeve? Vi bruker det som regel, men hvis hun har fått flere orgasmer før samleie er hun så våt at det ikke alltid vi bruker det. De tar jo til seg en deø fuktighet, så er jo sånn sett en bonus med litt ekstra glidemiddel, spessielt hvis den er veldig tykk. Anonymkode: 7e7c7...9fc Går mest i det ja. Men spørs litt på forspill og om jeg har fått orgasme først, i tillegg er jeg heldig med at jeg ikke krever mye for å bli våt. Så det er aldri at vi må bruke lang tid for å kunne gjøre meg klar. Hatt en liten tid nå i sommer når vi reiste bort i 3 uker hvor jeg har villet ha litt pause fra det. Hvor vi har brukt en del vibrerende leker som han kan kontrollere via telefonen iløpet av dagen når vi lå å solet på stranda, badet eller gikk å så oss rundt. Samtidig som jeg har hatt lyst til å ha flere kjappiser med han. Blir en måte å variere det opp på, men blitt brukt sleeve nå og da etter vi kom hjem. Anonymkode: 15b97...cc2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #71 Skrevet 20. august 2022 Det finnes mange sleeves på markedet. Både dem av mykt materiale og tykkere. Kan dere som bruker dette komme med noen anbefalinger? Anonymkode: 0a3e3...0c4
Sphere Skrevet 20. august 2022 #72 Skrevet 20. august 2022 Erfaringsmessig kan det virke spennende til å begynne med, men så blir den liggende i nattbordsskuffen. Tilbakemeldingene har vært at de soleklart foretrekker uten. Og slik er det for min del også. Selv om jeg tenner godt på størrelsen, kjenner jeg lite, og tar meg i å savne det myke, våte og ufattelig deilige naturlige i stedet. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #73 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (På 11.8.2022 den 22.09): Jeg (mann) liker å bruke sleeve, både fordi jeg liker synet av den store "pikken" som fyller henne helt opp, men også fordi jeg blir mye mer utholdende med sleeve på. Jeg sliter med for tidlig utløsning ellers, med sleeve kan jeg holde på så lenge vi vil. Dessverre er ikke kona så veldig interessert. Hun synes de fleste av dem blir for store slik at det blir ubehagelig. Men vi bruker dem en gang i blant. Jeg har flere forskjellige sleeves i litt forskjellige størrelser. Den minste er 19 cm lang og 17 cm i omkrets når jeg har den på (The Chuck). Det er den eneste hun klarer å nyte, men da må hun være ekstra kåt. Vi må ha lang oppvarming og bruke rikelig med lube. De andre jeg har er enten for lange, for tykke eller begge deler for henne. Den lengste er 25 cm lang og altfor lang (The Artist). Den er også så lang at det er vanskelig for meg å få til en god rytme. Den tykkeste er 20 cm i omkrets og alt for tykk (The Mailman). Hun klarer å få den inn, men det er ubehagelig. Anonymkode: e28b7...c12 Har brukt litt selv på dama, men har problemer med at «de sklir av». Har du noen tips? Anonymkode: 2fa3d...e9c
AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #74 Skrevet 20. august 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har brukt litt selv på dama, men har problemer med at «de sklir av». Har du noen tips? Anonymkode: 2fa3d...e9c Ikke bruk så mye glidemiddel, huske å passe på å kjøpe en sleeve som er trang nok innvendig og med ballestrap. Har de for stor indre omkrets kan den fort skli av med glidemiddel innvendig. Er også viktig å klemme ut luften i tuppen slik at når du slipper opp så suger den seg fast til penis. Anonymkode: 7e7c7...9fc
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #75 Skrevet 8. september 2022 Noen flere som ble inspirert til å prøve?😅 Anonymkode: 7e7c7...9fc
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #76 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Noen flere som ble inspirert til å prøve?😅 Anonymkode: 7e7c7...9fc Nei 😊 Syntes det er ubehagelig nok med stor penis. Har ingen grunn til at partner skulle hatt enda større😅 Anonymkode: b7979...2f6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #77 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Noen flere som ble inspirert til å prøve?😅 Anonymkode: 7e7c7...9fc Ja, siden jeg dessverre bare har en omkrets på knappe 12 cm og lengde på 14. Tror det hadde vært deilig for henne om kuken var 3-4 cm tykkere. Jeg har forsiktig foreslått dette, men fikk et bestemt nei til svar. Kun the real thing duger, men mistenker at hun er redd for å såre meg siden jeg har så gjennomsnittlig og tynn kuk. Har veldig lyst til bare å kjøpe sleeve og la det stå til.. Anonymkode: a6efc...803
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #78 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja, siden jeg dessverre bare har en omkrets på knappe 12 cm og lengde på 14. Tror det hadde vært deilig for henne om kuken var 3-4 cm tykkere. Jeg har forsiktig foreslått dette, men fikk et bestemt nei til svar. Kun the real thing duger, men mistenker at hun er redd for å såre meg siden jeg har så gjennomsnittlig og tynn kuk. Har veldig lyst til bare å kjøpe sleeve og la det stå til.. Anonymkode: a6efc...803 Bruker dere noen andre leker som vibrator eller magic wand som hun har liggende mellom beina mens dere har sex? Tenker hvis dere har det kan du jo forslå at du kan jo prøve å kjøpe vibrerende sleeve hvor dere kan ligge å kose sammen som en første opplevelse og bare la den gjøre det meste av jobben mens dere finner best stilling for å kysse å ta på hverandre. Jeg tenker det er mulig hun sa nei fordi hun kanskje ikke liker, eller tror at alle sleeves har den gummi dildo følelsen. Ikke alle kvinner som liker den følelsen. Vi brukte litt ekstra penger på skikkelig kvalitet. Når det er sagt lover jeg deg at det duger, kjæresten min sin lengde er 13 og det er mer enn nok så om vi plutselig ikke kunne bruke sleeves lenger så hadde ikke sex livet vårt dødt ut. Men det er et verktøy som gjør at vi begge nyter av sexen mer, han ble mer selvsikker nå vi begynte å bruke dem også. Anonymkode: 15b97...cc2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #79 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (På 20.8.2022 den 18.43): Har brukt litt selv på dama, men har problemer med at «de sklir av». Har du noen tips? Anonymkode: 2fa3d...e9c Jeg bruker silikonsleeves fra Blissfull Creations. Disse har ikke ballestropp, men er tilpasset etter mine mål slik at de passer godt. Jeg ruller dem opp og ruller dem så ned på penis som en kondom, uten glidemiddel. Da sitter de som støpt pga vakuum, faktisk så fast at det kan være vanskelig å få dem av. De henger fortsatt fast etter at man er slapp. En gang vi var på hotell og hadde brukt sleeve, gikk jeg ut etter sex med sleeven fortsatt på under en tynn joggebukse. Fikk noen sjokkerte blikk fra forbipasserende som la merke til bulen i buksa. Anonymkode: e28b7...c12
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #80 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg bruker silikonsleeves fra Blissfull Creations. Disse har ikke ballestropp, men er tilpasset etter mine mål slik at de passer godt. Jeg ruller dem opp og ruller dem så ned på penis som en kondom, uten glidemiddel. Da sitter de som støpt pga vakuum, faktisk så fast at det kan være vanskelig å få dem av. De henger fortsatt fast etter at man er slapp. En gang vi var på hotell og hadde brukt sleeve, gikk jeg ut etter sex med sleeven fortsatt på under en tynn joggebukse. Fikk noen sjokkerte blikk fra forbipasserende som la merke til bulen i buksa. Anonymkode: e28b7...c12 Folk blir sjokkert når man ikke evner oppføre seg ute blant folk, ved å følge normale sosiale koder. Menn som vil vise frem tissen er vel bare greit på homofile nudiststrender. Og selv der er det vel regler. Anonymkode: 58a3e...1cc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå