Gå til innhold

Kvinne, din opplevelse av sleeve?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan opplevde du samleie der mannen brukte sleeve? 

Anonymkode: 4e5a8...194

AnonymBruker
Skrevet

Trodde sleeve var en stor tatovering..?  

Anonymkode: 9bc9a...121

• Liker 14
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trodde sleeve var en stor tatovering..?  

Anonymkode: 9bc9a...121

Ja, noen ord har flere bruksområder. 

Anonymkode: 509e5...ebb

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Vi har et utvalg av litt forskjellige sleeves, og bruker dem innimellom.  Jeg liker godt når han bruker det,selv om han har ganske stor penis i utgangspunktet. Han elsker å fylle meg opp på den måten,så det blir gøy for begge to. Foretrekker penisen slik den er,men det er et bra supplement i vårt sex liv.

• Liker 2
Skrevet

Det er ubehagelig, men greit for variasjon innimellom 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (3 minutter siden):

Det er ubehagelig, men greit for variasjon innimellom 

Hvorfor i alle verden gjør du noe som er ubehagelig? 

Anonymkode: 16805...c55

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvorfor i alle verden gjør du noe som er ubehagelig? 

Anonymkode: 16805...c55

Fordi som jeg sa, greit for variasjon. 

Humrer. Jeg takler litt ubehag. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Blue81 skrev (2 timer siden):

Vi har et utvalg av litt forskjellige sleeves, og bruker dem innimellom.  Jeg liker godt når han bruker det,selv om han har ganske stor penis i utgangspunktet. Han elsker å fylle meg opp på den måten,så det blir gøy for begge to. Foretrekker penisen slik den er,men det er et bra supplement i vårt sex liv.

Det er kanskje cluet, brukt som en variasjon og ikke en nødvendighet for at det skal funke.

Anonymkode: 509e5...ebb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri opplevd at en mann har brukt dette, men forestiller meg at det vil føles som en ekstra tjukk kondom? Eller er det feil?

Anonymkode: 5ee7a...f74

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har aldri opplevd at en mann har brukt dette, men forestiller meg at det vil føles som en ekstra tjukk kondom? Eller er det feil?

Kommer an på sleeve, vår føles ikke sånn. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har mer en nok med en vanlig penis. Om penis er på den «store siden» blir det bare ubehagelig.

Tror ikke jeg hadde orket å gjennomføre samleie med en som bruker sleeve.

Anonymkode: b7979...2f6

• Liker 3
Skrevet
Blue81 skrev (På 4.8.2022 den 10.15):

Samme her. Vi bruker de for variasjon og i rollespill. En dag har hun sex med "Ken", neste dag "Benjamin" osv hehe😅 

Er noe med forskjellen i struktur og størrelse og variasjonen det gir. Noen ganger vil hun fylles helt opp, og da er det sykt deilig å gå sakte inn og ut av henne å kjenne henne klipe meg i rumpeballene mens hun presser med dypt inn. Har gitt oss en helt ny dimensjon og spenning etter vi begynte med det. 

Anonymkode: 7e7c7...9fc

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.8.2022 den 13.47):

Føles ikke ut som en kondom egentlig, bare som en større penis. Kommer ann på kvaliteten. Finnes jo i mange forskjellige former og størrelser så da kan dama velge det hun foretrekker😉

• Liker 2
Skrevet

Bruker ofte sleeve. De fleste damer foretrekker jo større penis enn gjennomsnittet så hvorfor ikke. Og jaja, blabla, det handler ikke om størrelse, men om hvordan den blir brukt. Men her snakker man om korrekt bruk i utgangspunktet, og da smaker det bedre med en litt tykk penis enn en blyant på 12cm.

Anonymkode: 75376...94c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

De fleste damer foretrekker jo større penis enn gjennomsnittet

🤦🏼‍♀️

Anonymkode: b7979...2f6

• Liker 2
  • Nyttig 1
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Samme her. Vi bruker de for variasjon og i rollespill. En dag har hun sex med "Ken", neste dag "Benjamin" osv hehe😅 

Er noe med forskjellen i struktur og størrelse og variasjonen det gir. Noen ganger vil hun fylles helt opp, og da er det sykt deilig å gå sakte inn og ut av henne å kjenne henne klipe meg i rumpeballene mens hun presser med dypt inn. Har gitt oss en helt ny dimensjon og spenning etter vi begynte med det. 

Istedet for at menn dytter en dildo inn og ut av dama så er sleeve mye bedre😊 Er mye mere personlig og mannen gjør fortsatt jobben, bare litt variasjon på størrelsen og strukturen som dama setter pris på. 

Ved kjappiser er naturell å foretrekke syns dama, men ved lange forspill der flere orgasmer er involvert ved slikking og fingring før samleie kommer hun lettere med sleeve. Er en annen måte å ha sex på. Man går roligere inn og ut og sørger for at hun kjenner hvert støt i rolig kontrollerte bevegelser med et mye større trykk mot g punkt og dypt inni seg. Stønnene hennes er også helt annerledes, så elsker variasjonen det gir😀

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Bruker ofte sleeve. De fleste damer foretrekker jo større penis enn gjennomsnittet så hvorfor ikke. Og jaja, blabla, det handler ikke om størrelse, men om hvordan den blir brukt. Men her snakker man om korrekt bruk i utgangspunktet, og da smaker det bedre med en litt tykk penis enn en blyant på 12cm.

Godt du vet hva de fleste kvinner foretrekker, sånn i motsetning til hva mange av oss selv sier. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ønsker å teste ut sleeve 😚 det høres utrolig deilig ut å kunne variere. 

Men, jeg ble fri for kjæreste for en stund siden😂 og har ikke lyst på ONS.

Ser for meg at man må være i et forhold for så å bli enige om å teste ut sleeve. Synd at min eks var lite seksuell/sensuell av seg. Det var med på å avgjøre at vi ikke passet sammen. Jeg ville gjerne teste ut leketøy men når han ikke tenkte likens så ble det vanskelig for meg å få han med på det.

Så nå har jeg virkelig lyst å få utløp for mitt begjær😜🙉💋

(stakkars neste partner😉) K-47

Anonymkode: d63a7...d4e

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg (mann) liker å bruke sleeve, både fordi jeg liker synet av den store "pikken" som fyller henne helt opp, men også fordi jeg blir mye mer utholdende med sleeve på. Jeg sliter med for tidlig utløsning ellers, med sleeve kan jeg holde på så lenge vi vil.
Dessverre er ikke kona så veldig interessert. Hun synes de fleste av dem blir for store slik at det blir ubehagelig. Men vi bruker dem en gang i blant. 

Jeg har flere forskjellige sleeves i litt forskjellige størrelser. Den minste er 19 cm lang og 17 cm i omkrets når jeg har den på (The Chuck). Det er den eneste hun klarer å nyte, men da må hun være ekstra kåt. Vi må ha lang oppvarming og bruke rikelig med lube.
De andre jeg har er enten for lange, for tykke eller begge deler for henne. Den lengste er 25 cm lang og altfor lang (The Artist). Den er også så lang at det er vanskelig for meg å få til en god rytme. Den tykkeste er 20 cm i omkrets og alt for tykk (The Mailman). Hun klarer å få den inn, men det er ubehagelig.

Anonymkode: e28b7...c12

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg (mann) liker å bruke sleeve, både fordi jeg liker synet av den store "pikken" som fyller henne helt opp, men også fordi jeg blir mye mer utholdende med sleeve på. Jeg sliter med for tidlig utløsning ellers, med sleeve kan jeg holde på så lenge vi vil.
Dessverre er ikke kona så veldig interessert. Hun synes de fleste av dem blir for store slik at det blir ubehagelig. Men vi bruker dem en gang i blant. 

Jeg har flere forskjellige sleeves i litt forskjellige størrelser. Den minste er 19 cm lang og 17 cm i omkrets når jeg har den på (The Chuck). Det er den eneste hun klarer å nyte, men da må hun være ekstra kåt. Vi må ha lang oppvarming og bruke rikelig med lube.
De andre jeg har er enten for lange, for tykke eller begge deler for henne. Den lengste er 25 cm lang og altfor lang (The Artist). Den er også så lang at det er vanskelig for meg å få til en god rytme. Den tykkeste er 20 cm i omkrets og alt for tykk (The Mailman). Hun klarer å få den inn, men det er ubehagelig.

Anonymkode: e28b7...c12

Det her altså😋🤩 nå ble jeg litt misunnelig på kona di😇

Anonymkode: d63a7...d4e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...