Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. oktober 2002 #1 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hadde tenkt å skrive dette i morgen men nå er jeg så sinna at jeg bare måtte få det ut. Her er en kortfattet oppklaring av hva som skjedde i går. Jeg hadde det hyggelig på KG- chatten men glemte meg helt bort og oppgav navnet på min forlovede. Noe som jeg øyeblikket etter visste var utrolig dumt. Folk begynte å spekulere helt vilt og jeg forlot chatten like etter fordi det var blitt sent. Slo på maskinen morgenen etter (søndag) og fikk øye på Sivs tråd om Kg- chat der det stod om noen som hadde lett etter ”bilde av denne personens forlovede”, i ett innlegg like nedenfor stod det at bildet lå ute på nrk.no. Jeg fikk bange anelser, gikk inn på nrk.no og søkte og der fant jeg bildet jeg også og skjønte at andre folk på Kg hadde sett samme bildet og nå trodde at denne mannen var min forlovede. Etter å ha opplevd trusler på mail tidligere i år tenkte jeg at hva om noen hadde sendt denne mannen mail, e- mail adressen hans stod jo på nettsiden. Og ganske riktig, han hadde mottatt mail med spørsmål om han var min forlovede osv. Stakkars fyr som ikke ante noen ting. Heldigvis tok han det pent og var veldig søt og hyggelig mot meg. Til deg Perser, det er vannvittig frekt og fortsette å spre slike spekulasjoner etter at jeg har avvist det mange ganger både i innlegg og på Kg- chat. Å blande inn en uskyldig person i en slik sammenheng er så uakseptabelt som det kan få blitt. Det eneste denne mannen har til felles med min forlovede er fornavnet. Så dette er en skikkelig advarsel til deg og alle andre som vil fortsette å ha det morsomt med denne saken. Dette stopper her!! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 20. oktober 2002 #2 Del Skrevet 20. oktober 2002 Kjedelig sak dette da. Håper alle har fått med seg facts nå Milla:) Så er nok dette i orden! Hilsen M ..som ikke hadde hørt noe om dette i det hele tatt før seint i kveld:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 20. oktober 2002 #3 Del Skrevet 20. oktober 2002 Enig med både Milla og Madison i at det stopper med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 21. oktober 2002 #4 Del Skrevet 21. oktober 2002 Jeg er også enig, og lukker tråden! Alle videre spekulasjoner i forumet slettes, og til infomasjon logges chatten slik at vi ved behov kan gå tilbake på dato og se alle innlegg der. http://www.kvinneguiden.no/volano/misbruk.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg