Gå til innhold

Til alle som var på Chatten lørdag 19 okt.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Hadde tenkt å skrive dette i morgen men nå er jeg så sinna at jeg bare måtte få det ut.

Her er en kortfattet oppklaring av hva som skjedde i går.

Jeg hadde det hyggelig på KG- chatten men glemte meg helt bort og oppgav navnet på min forlovede. Noe som jeg øyeblikket etter visste var utrolig dumt. Folk begynte å spekulere helt vilt og jeg forlot chatten like etter fordi det var blitt sent.

Slo på maskinen morgenen etter (søndag) og fikk øye på Sivs tråd om Kg- chat der det stod om noen som hadde lett etter ”bilde av denne personens forlovede”, i ett innlegg like nedenfor stod det at bildet lå ute på nrk.no. Jeg fikk bange anelser, gikk inn på nrk.no og søkte og der fant jeg bildet jeg også og skjønte at andre folk på Kg hadde sett samme bildet og nå trodde at denne mannen var min forlovede.

Etter å ha opplevd trusler på mail tidligere i år tenkte jeg at hva om noen hadde sendt denne mannen mail, e- mail adressen hans stod jo på nettsiden. Og ganske riktig, han hadde mottatt mail med spørsmål om han var min forlovede osv. Stakkars fyr som ikke ante noen ting. Heldigvis tok han det pent og var veldig søt og hyggelig mot meg.

Til deg Perser, det er vannvittig frekt og fortsette å spre slike spekulasjoner etter at jeg har avvist det mange ganger både i innlegg og på Kg- chat. Å blande inn en uskyldig person i en slik sammenheng er så uakseptabelt som det kan få blitt. Det eneste denne mannen har til felles med min forlovede er fornavnet. Så dette er en skikkelig advarsel til deg og alle andre som vil fortsette å ha det morsomt med denne saken.

Dette stopper her!!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelig sak dette da.

Håper alle har fått med seg facts nå Milla:)

Så er nok dette i orden! :)

Hilsen M

..som ikke hadde hørt noe om dette i det hele tatt før seint i kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...