AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1 Del Skrevet 3. august 2022 Jeg har en sinnarynke jeg har begynt å ta botox på. Men den er såpass "satt" at den forsvinner ikke helt ved botox. Har hørt at fillers kan fjerne rynker, men når gjør man det? Når som helst i "botox-syklusen"? Jeg har ny botox-time om en uke. Anonymkode: 7b018...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #2 Del Skrevet 3. august 2022 Du kan gjøre begge deler samtidig. Anonymkode: 96d9d...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #3 Del Skrevet 3. august 2022 Hvorfor ikke kosmetisk akupunktur? Som går dypere enn botox? Anonymkode: 0979a...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 4. august 2022 #4 Del Skrevet 4. august 2022 Jeg tar fillers og Botox samtidig i sinnarynken. Ingen problem. Foretrekker også fillers (ørlite) i andre linjer for å kunne beholde mimikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
partytre Skrevet 29. desember 2022 #5 Del Skrevet 29. desember 2022 Nana skrev (På 4.8.2022 den 9.43): Jeg tar fillers og Botox samtidig i sinnarynken. Ingen problem. Foretrekker også fillers (ørlite) i andre linjer for å kunne beholde mimikken Hvor tar du fillers i sinnarynken? Så mange behandlere som ikke vil gjøre det pga det er risky område å sette fillers på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå