Maestro Skrevet 3. august 2022 #41 Del Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da vi var der var det utelukkende nattforestilling, og alle tilskuerne var familier med barn. Mange av de minste barna hadde sover noen timer og ble vekket til forstillingen. Det skal være mørkt ute, og i sommernorge må man da vente til midnatt. Det er en barneforestilling uten noen ekstra lag i historien som bare de voksne forstår, og jeg tror ikke den er morsom å se selv om man har drukket på forhånd. Men deler av Dyreparken er fin, særlig Nordisk Villmark. Anonymkode: 3e25b...dcb Jeg og typen har vært på show to ganger. Synes det er kjekt og koselig show da ☺️ Blei mye frivillig med på typ Disney on ice, teater som Hakkebakkeskogen, Kamilla og tyven,osv da niesene mine var små ☺️❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 3. august 2022 #42 Del Skrevet 3. august 2022 Showet går kun på kveldstid kl 23, det er hele konseptet til showet... Formoe fikk mye tyn da han insisterte på å ha et nattshow for barn, og beskjed om at dette aldri kom til å slå an... 🙃 Showet blir utsolgt lang tid i forveien, så å planlegge noe to dager før kan du bare glemme TS. 😂 Det er ikke et show det er gøy å være full på. Slitsomt å komme seg på do, du sitter trangt tett på andre folk. Og hva i all verden er gøy med å være full når du må sitte helt stille? Du kommer til å sovne hvis du har litt alkohol innabords... 😂 Og det er flust av små barn og også babyer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 3. august 2022 #43 Del Skrevet 3. august 2022 13 hours ago, provhekk86 said: Finnes bedre dyreparker der alkohol er tillatt i Danmark. Totalen hadde antageligvis blitt billigere også. Dyreparken og norgesferie er ikke for "vanlige" folk lenger etter at Støre/Vedum overtok. Hvilken dyrepark i Danmark er bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 4. august 2022 #44 Del Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (På 2.8.2022 den 22.27): Er det noen av dere som har prøvd det eller har forslag til andre ting man kan gjøre som voksen i dyreparken? Jeg har en kjæreste som er innvandrer og da han og søsknene var små så dro de aldri på tusenfryd eller dyreparken og nå har vi begge lyst til å reise til dyreparken. Tenkte kanskje at det hadde vært hyggelig å ha hotell, spise, drikke litt alkohol sammen og dra på showet klokken 23 som er uten små barn for å bli underholdt å le. God ide? Anonymkode: 45b4b...6cc Haha er dere litt tilbakestående eller? Ingen voksne drar uten barn på kaptein Sabeltann. Det er jo ikke et slikt type show. Det er for barn! Om dere drar, ikke kom dit full. Det er som nevnt barn der. Er nok veldig flaut å bli fulgt ut av vaktene pga uvøren adferd. På dyreparken! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #45 Del Skrevet 4. august 2022 Hotwife skrev (4 timer siden): Haha er dere litt tilbakestående eller? Ingen voksne drar uten barn på kaptein Sabeltann. Det er jo ikke et slikt type show. Det er for barn! Om dere drar, ikke kom dit full. Det er som nevnt barn der. Er nok veldig flaut å bli fulgt ut av vaktene pga uvøren adferd. På dyreparken! Jeg har sett kaptein sabeltann som voksen sammen med mannen min i parken. Er jo nesten morsommere for oss sikkert, som vokste opp med det og har full nostalgi til showet. Men vi drikker ikke da. Anonymkode: 38ee6...e76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymousBruker Skrevet 4. august 2022 #46 Del Skrevet 4. august 2022 Ikke bruk dyreparken for barn og storfamilier som datingssted plis?? Det er barn som er sårbare mot alkohol, og andre foreldre og voksne som ikke ønsker å møte på to halvfulle ny-kjærester sent på kvelden. Innafor på en pub, men ikke steder som skal være barnevennlige og alkoholfrie. Hilsen en ung voksen som alltid har vært redd for alkohol grunnet fæl opplevelse i barndommen med en full voksen person (ikke bra).😞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 5. august 2022 #47 Del Skrevet 5. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har sett kaptein sabeltann som voksen sammen med mannen min i parken. Er jo nesten morsommere for oss sikkert, som vokste opp med det og har full nostalgi til showet. Men vi drikker ikke da. Anonymkode: 38ee6...e76 At det er morsommere for dere to enn for Ludvik og Emma på 5 år i fult kaptein Sabeltann og Sunniva kostyme mener du? Hver sin smak, og dere står jo selvfølgelig fritt til å besøke dette barnearrangementet, og helt topp at dere ikke drikker. Man får kjøpt solrik i kiosken. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 5. august 2022 #48 Del Skrevet 5. august 2022 53 minutter siden, Hotwife said: At det er morsommere for dere to enn for Ludvik og Emma på 5 år i fult kaptein Sabeltann og Sunniva kostyme mener du? Hver sin smak, og dere står jo selvfølgelig fritt til å besøke dette barnearrangementet, og helt topp at dere ikke drikker. Man får kjøpt solrik i kiosken. Jeg har bare vært der med barn men kunne også tenke meg å dra uten barn... 🤭 Vi voksne likte det MINST koke godt som barna. Det er jo et veldig bra show! Finnes jo absolutt ikke noe tilsvarende i Norge. Finnes nok av kjipe musikaler tilpasset voksne som er langt mer kjedelige. 😴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 10. august 2022 #49 Del Skrevet 10. august 2022 Hva skal være gøy med det? Dra på et show for voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå