AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #1 Del Skrevet 2. august 2022 Min kjæreste over 13 år har vært utro i fylla to ganger med samme dame, og angrer grusomt, sier han. Legger seg helt flatt og vet ikke hva godt han skal gjøre for meg. Ønsker nå at vi skal kjøpe hus på landet og gifte oss, og det er ikke måte på hvor ydmyk han er. Jeg har blitt veldig lunken og føler ikke det samme nå. Trenger litt tid og avstand og kanskje avslutter jeg forholdet, selv om jeg i utgangspunktet hadde tenkt å fortsette forholdet. Jeg har vært hektet på denne mannen i åresvis og plutselig er bordet snudd, og jeg begynner å tenke på hvordan livet blir uten han. Hva sier "krystallkulen om forholdet vårt"? Er det noen som får opp noen vibber? Takk for seriøst svar 🙏 Anonymkode: 29aa3...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #2 Del Skrevet 2. august 2022 Ingen som "ser" noe? Ts Anonymkode: 29aa3...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #3 Del Skrevet 2. august 2022 To ganger er to ganger for mye. Han angrer fordi han ble avslørt. Ingenting som hindrer han fra å være utro selv med hus pg giftemål. Alkohol gjør bare at han gjør det han har lyst til enklere. Anonymkode: 21672...c68 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #4 Del Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): To ganger er to ganger for mye. Han angrer fordi han ble avslørt. Ingenting som hindrer han fra å være utro selv med hus pg giftemål. Alkohol gjør bare at han gjør det han har lyst til enklere. Anonymkode: 21672...c68 Han sier han begynte å angre etter at han hadde vært med denne damen. Ts Anonymkode: 29aa3...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 2. august 2022 #5 Del Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min kjæreste over 13 år har vært utro i fylla to ganger med samme dame, og angrer grusomt, sier han. Legger seg helt flatt og vet ikke hva godt han skal gjøre for meg. Ønsker nå at vi skal kjøpe hus på landet og gifte oss, og det er ikke måte på hvor ydmyk han er. Jeg har blitt veldig lunken og føler ikke det samme nå. Trenger litt tid og avstand og kanskje avslutter jeg forholdet, selv om jeg i utgangspunktet hadde tenkt å fortsette forholdet. Jeg har vært hektet på denne mannen i åresvis og plutselig er bordet snudd, og jeg begynner å tenke på hvordan livet blir uten han. Hva sier "krystallkulen om forholdet vårt"? Er det noen som får opp noen vibber? Takk for seriøst svar 🙏 Anonymkode: 29aa3...661 Du fortjener en som er trofast mot deg. Hadde aldri turd å sette meg i gjeld , å kjøpt hus på landet med en som allerede har vært utro to ganger . At han lover deg gull og grønne skoger etter utroskap, er en «klassiker « . Å er ikke egentlig fordi han angrer så fælt , men redselen han har for å bli alene . Ordene hans betyr lite , handlingene hans har vist hvem han er . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #6 Del Skrevet 2. august 2022 NiceOrNothing skrev (43 minutter siden): Du fortjener en som er trofast mot deg. Hadde aldri turd å sette meg i gjeld , å kjøpt hus på landet med en som allerede har vært utro to ganger . At han lover deg gull og grønne skoger etter utroskap, er en «klassiker « . Å er ikke egentlig fordi han angrer så fælt , men redselen han har for å bli alene . Ordene hans betyr lite , handlingene hans har vist hvem han er . Egentlig er det nå jeg burde forlate han, for nå kommer det til å svi for han siden han nå er mer glad i meg enn hva jeg er i han. Ts Anonymkode: 29aa3...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 2. august 2022 #7 Del Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Egentlig er det nå jeg burde forlate han, for nå kommer det til å svi for han siden han nå er mer glad i meg enn hva jeg er i han. Ts Anonymkode: 29aa3...661 Ja, men du burde ikke tenke på hvem som kommer til å svi minst /mest . Du bør tenke fremover i tid . Å respektere deg selv nok til å vite at du fortjener bedre . 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #8 Del Skrevet 2. august 2022 Du har svaret i hjertet ditt ❤️du vet hva som vil gjøre deg trygg i fremtiden. Anonymkode: 5e3e1...554 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #9 Del Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du har svaret i hjertet ditt ❤️du vet hva som vil gjøre deg trygg i fremtiden. Anonymkode: 5e3e1...554 Føler ikke at jeg har svaret, men vingler og vil gjerne få det til funke nå men jeg kjenner ikke meg selv igjen. Har blitt litt distansert fra han følelsesmessig. Ts Anonymkode: 29aa3...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #10 Del Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Han sier han begynte å angre etter at han hadde vært med denne damen. Ts Anonymkode: 29aa3...661 Han angret ikke mer enn at han gjentok det nok en gang ? Det han angrer mest på er at det er avslørt. Anonymkode: 672e8...80c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #11 Del Skrevet 3. august 2022 Hvordan ble det avslørt? Anonymkode: 4146b...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #12 Del Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Han sier han begynte å angre etter at han hadde vært med denne damen. Ts Anonymkode: 29aa3...661 Hvor lenge gikk det til han fortalte det til deg? Anonymkode: 988ea...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #13 Del Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han angret ikke mer enn at han gjentok det nok en gang ? Det han angrer mest på er at det er avslørt. Anonymkode: 672e8...80c Han sier han var et dårlig menneske den gangen han var utro, og tenkte bare på å tilfredsstille sine egne behov med mye alkohol, god mat og behagelige dager. Han var utro to ganger i løpet av kort tid, og hadde en periode der han drakk daglig og "levde livet". Han sluttet å drikke etter denne episoden. Han sier han var lettet over å bli avslørt, fordi det var tungt å bære på det. Ts Anonymkode: 29aa3...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #14 Del Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor lenge gikk det til han fortalte det til deg? Anonymkode: 988ea...40e Han var utro i mai/juni i fjor og jeg fikk det bekreftet for 5 uker siden. Har hatt en dårlig magefølelse siden september i fjor, men hadde ingen bevis og ventet derfor til jeg fikk mer bevis. Ts Anonymkode: 29aa3...661 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #15 Del Skrevet 3. august 2022 Uff, så vondt for deg💜 Personlig hadde jeg gått (snakker av erfaring) Jeg gikk da jeg innså at jeg aldri kunne stole på han igjen, og bildene av han med ei anna hjemsøkte meg. Er nå intet nytt forhold og har det veldig bra. Lykke til! Lytt til hjertet og magefølelsen. Og du trenger ikke ta avgjørelsen før du er helt sikker. Stor klem til deg. Anonymkode: ab094...e24 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #16 Del Skrevet 3. august 2022 Dere er tillærte til å tro at utroskap er det verste som kan skje, og dermed klarer dere ikke å se rasjonelt på dette. Som om sex skulle være viktigere enn alt mulig annet i livet. En mann som ellers oppfører seg hundre prosent eksemplarisk. Gir deg og familien kjærlighet. Står på for familien og er snill og god ellers. Men er uto en gang. Han er 100 ganger bedre Enn en mann som aldri har vært utro, men er egoistisk, lite samlende, humørsyk og bidrar lite til felles hygge. Anonymkode: 61f6e...3b4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #17 Del Skrevet 3. august 2022 Du bør vente noen måneder til du har fått det litt på avstand. Da kan du bestemme deg for hva du vil. Du skriver at du er forvirret, så du bør ikke ta noen avgjørelser nå. Kanskje be om en tenkepause? Så du kan få ro og tenke over og kjenne etter hva du føler og ønsker. Mange har kommet gjennom utroskap og funnet sammen igjen eller klart å holde sammen, mange klarer det ikke. Bare dere vet hva som funker for dere. Å gjenskape tillit er en lang prosess, det er ikke gjort på en måned. Det kan ta år, i mange tilfeller kan ikke tilliten gjenopprettes. Anonymkode: 95197...05d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #18 Del Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du bør vente noen måneder til du har fått det litt på avstand. Da kan du bestemme deg for hva du vil. Du skriver at du er forvirret, så du bør ikke ta noen avgjørelser nå. Kanskje be om en tenkepause? Så du kan få ro og tenke over og kjenne etter hva du føler og ønsker. Mange har kommet gjennom utroskap og funnet sammen igjen eller klart å holde sammen, mange klarer det ikke. Bare dere vet hva som funker for dere. Å gjenskape tillit er en lang prosess, det er ikke gjort på en måned. Det kan ta år, i mange tilfeller kan ikke tilliten gjenopprettes. Anonymkode: 95197...05d Jeg har faktisk tillit til han nå og tenker ikke at han vil være utro igjen, fordi han har blitt som en ny mann mot meg og vi snakker sammen bedre enn før utroskapen, da vi ikke snakket om forholdet vårt i det hele tatt. Det jeg har problemer med er at han har hatt sex med denne kvinnen, og begjært hennes kropp på samme måte som han har begjært min kropp i åresvis. Ts Anonymkode: 29aa3...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #19 Del Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvordan ble det avslørt? Anonymkode: 4146b...267 Leste Messenger meldinger mellom de to Ts Anonymkode: 29aa3...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå