Gå til innhold

Hvor kan jeg finne en personlig trener hen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei.

Jeg trener på et treningssenter, hvor jeg trives ganske godt. Har tidligere trent sammen med to av pt-ene som jobber der, men er dessverre misfornøyd med det jeg fikk ut av det. Føler ikke jeg sitter igjen med noe særlig kunnskap eller et program jeg kan følge.

Jeg har kommet et stykke på vei. Har blitt sterkere og fått større armer, men har ikke merket noe progresjon de siste 5 månedene omtrent. Så noe må jeg jo gjøre feil. 

Jeg har ikke lyst å bytte treningssenter, men tenker jeg kanskje kan prøve å finne noen som kan være med meg og trene på det treningssenteret jeg holder til. Betaler for det, men vet ikke hvor jeg kan henvende meg hen. Noen som vet?

Anonymkode: a95b5...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Helt umulig å si, når du ikke skriver hvor du holder til? Er det Oslo eller en liten by(gd), eller noe i mellom? 

Tror det vil være vanskelig å finne en uavhengig PT som kan trene med deg på treningssenteret. De fleste treningssentere godtar vel ikke andre personers næringsvirksomhet i sine lokaler. 

Anonymkode: 50be8...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bor rett ved utkanten av Oslo. Det må jo ikke være en pt, men kanskje en annen som kan hjelpe meg. Frister veldig å bare spørre noen inne på treningssenteret, som ser ut som de har peiling på trening. Men tør ikke det. Søker litt på nettet, men har ikke funnet noe ennå. Kanskje legge ut annonse på finn? 

Anonymkode: a95b5...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg en treningskompis/ venninne, tror det kan funke bedre,  mange grupper på fb også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...