Gå til innhold

Ikke fan av overtro, men jeg opplevde noe et par ganger denne uken som gjør meg ganske sikker på at det er mer mellom himmel og jord!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
11 hours ago, AnonymBruker said:

hvorfor er det alltid kvinner som holder på slik du gjør ?

hvorfor er 90 prosent av seerne av åndenes makt kvinner ? begynner å lure på om lavere intelligens er kj;nnsbetinget, at kvinner faktisk langt dummere enn menn

Anonymkode: 490b9...20a

Hahahha, ja for det et ingen menn som tror på religion og slikt tull og overtro, de er bare skikkelig skikkelig flinke til å utøve den.

Anonymkode: 44f96...fbe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

hvorfor er 90 prosent av seerne av åndenes makt kvinner ? begynner å lure på om lavere intelligens er kj;nnsbetinget, at kvinner faktisk langt dummere enn menn

Det er vel ikke noe nor rart. Vi damer flest er vel utstyrt med en form for 6 sans , iht omgivelser. Menn er overhode ikke det. Eller i svært sjeldne tilfeller. 

Mødre bare vet når barna har gjort noe galt, når de har tenkt å gjøre noe galt og hva. Fordi vi er veldig påkostet.

En fyr jeg datert i ung alder. Hadde jeg en merkelig påkobling på. Ikke kjente jeg han så godt. Men av en eller annen merkelig grunn så bare visste jeg alt med han før det skjedde. Feks, jeg var med en kompis, da jeg ikke var gammel nok til inn på utested. Og plutselig sa jeg til kompisen min.  Akkurat nå møtte han ex og henger rundt halsen på henne. Han så bare rart på meg og trodde jeg var gal. Først kommer en venn og forteller at han har hengt rundt halsen på ei dame. Så jeg spurte om det var ex. Og det var det. 

Jeg visste av en eller annen grunn når han kom til å komme på planlagte dater, og når han kom til å bryte de.

Det var ikke en ting som jeg bare ikke visste på forhånd

Anonymkode: 2c32e...b41

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raffalayla
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hører mye på intervjuer med folk som har hatt nær-døden-opplevelser. Og nylig hørte jeg en si at englene jobber hele tiden for å holde oss i live når vi er i ferd med å gjøre idiotiske ting. Han hadde møtt dem på andre siden og de hadde vist han situasjoner der han var i ferd med å drite seg ut og de hadde grepet inn.

Anonymkode: 559f0...580

De burde omprioritere litt disse englene; i stedet for å sørge for at Frode endelig, for en gangs skyld, har husket å ta på seg armbåndsuret han fikk av tante Esther i bryllupsgave -for 111 dager siden- det samme armbåndsuret som nå forteller ham at klokken er 07:07:07, der han står, distrahert, og titter ned på urskiven, undrende, i stedet for å rusle rett ut i veien og inn i panseret på personbilen som kommer dundrende i hundre og elleve kilometer i timen; med en sjåfør som, etter å ha holdt seg edru i 333 dager, har startet morgenen med en hel flaske Whiskey.. eller, i stedet for å invadere hodet til en radiovert og få ham til å spille akkurat den ene sangen som får Ellen til å avlyse daten med Frank; som i stedet for å gå på date med Ellen, ender opp med å gå på date med Gørild; som han 33 dager senere gifter seg med, men 300 dager etter det igjen (333 til sammen!) ender opp med å slå ihjel! med 7 slag!! I 7. etasje, i Jacob Jensens gate 7!!! (hvor var Gørilds engler?).. i stedet burde disse englene kanskje fokusere mer på mennesker som lille Anders.. lille Anders som en dag skal vokse opp til å bli den store stygge ulven som blåser ned murhusene i regjeringskvartalet, og som deretter hopper i en liten båt og drar ut til Uttøya.. kanksje heller gi ham litt råd og veiledning, kanskje vise ham litt varme?

Endret av Raffalayla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Fordi kvinner generelt har mer kontakt med følelsene sine. Om noen har lavere intelligens, så må det i så fall være menn, som tar større risikoer, og som oftere overvurderer sine egne evner. Er ikke spesielt intelligent det, akkurat.

Anonymkode: 5e857...51b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er du her? Hvorfor er det slik at nettopp du har fått mindre hjerneceller enn resten av menn? Jeg begynner å lure på om det faktisk er slik at du er langt mer hjernedød enn jeg kunne tenke meg? Og jo det stemmer nok. 

Anonymkode: 2016d...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.8.2022 den 18.25):

Kanskje fordi kvinner jevnt over har meir åpne spirituelle kanalar og fordi vi veit at verda ikkje alltid er svart hvit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 31.7.2022 den 23.33):

Vet ikke om det er bare positivt? Har følt så mange ganger at livet mitt blir helt tomt og at jeg bare eksisterer..:( akkurat som om jeg skal straffes for noe :( 

Anonymkode: 832c5...7a0

Dersom du tar for gitt at det finnes et eller flere vesen som langt overgår oss mennesker i forstand og levealder er det sannsynlig at de tenker på mennesket omtrent som vi tenker på dyr, ja. Ting de kan more seg med. 

Heldigvis for deg finnes ikke slike vesen. Så legg fra deg den tanken, du. 

Anonymkode: 545cb...9c1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...