AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #1 Del Skrevet 31. juli 2022 For et par dager siden så vurderte jeg å gjøre noe. Vil ikke skrive hva, men trakk meg i siste liten fordi jeg følte bare plutselig at «IKKE gjør det!». Og sekunder etterpå så oppdager jeg at jeg slapp unna en veldig ubehagelig opplevelse ved å la være. Men fikk litt angst rett etterpå likevel, for hadde jeg gjort det (var sekunder unna) så hadde det vært ubehagelig. Var veldig på let etter noe her om dagen som var vanskelig å få tak i. Ved en feil kjørte bussjåføren inn i feil felt slik at jeg ikke kom av på stoppet jeg skulle. Gikk av på neste og går meg rett på det jeg ser etter! Opplevde også for et par uker siden at noe ble avlyst. Sånn et par timer før. Ikke lenge etterpå får jeg med meg at en ulykke hadde skjede der akkurat i det jeg hadde befunnet meg der.. Så man kan jo lure litt? Anonymkode: 832c5...7a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #2 Del Skrevet 31. juli 2022 Er helt sikker på at det er noe mer. Tror ikke at det finnes tilfeldigheter eller flaks. Det er bare ord vi mennesker har funnet på på noe vi ikke kan forklare. Tror at det er en mening med alt som skjer i livet. Anonymkode: 588fc...f2f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #3 Del Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): For et par dager siden så vurderte jeg å gjøre noe. Vil ikke skrive hva, men trakk meg i siste liten fordi jeg følte bare plutselig at «IKKE gjør det!». Og sekunder etterpå så oppdager jeg at jeg slapp unna en veldig ubehagelig opplevelse ved å la være. Men fikk litt angst rett etterpå likevel, for hadde jeg gjort det (var sekunder unna) så hadde det vært ubehagelig. Var veldig på let etter noe her om dagen som var vanskelig å få tak i. Ved en feil kjørte bussjåføren inn i feil felt slik at jeg ikke kom av på stoppet jeg skulle. Gikk av på neste og går meg rett på det jeg ser etter! Opplevde også for et par uker siden at noe ble avlyst. Sånn et par timer før. Ikke lenge etterpå får jeg med meg at en ulykke hadde skjede der akkurat i det jeg hadde befunnet meg der.. Så man kan jo lure litt? Anonymkode: 832c5...7a0 Det heter skjebnen. Anonymkode: 7c5ef...e4b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #4 Del Skrevet 31. juli 2022 Wow, TS! Det virkar som om du både har nokon som passer på deg, og at du har åpnare spirituelle kanalar enn dei fleste. ❤️ Anonymkode: 05e84...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #5 Del Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Wow, TS! Det virkar som om du både har nokon som passer på deg, og at du har åpnare spirituelle kanalar enn dei fleste. ❤️ Anonymkode: 05e84...bff Vet ikke om det er bare positivt? Har følt så mange ganger at livet mitt blir helt tomt og at jeg bare eksisterer..:( akkurat som om jeg skal straffes for noe Anonymkode: 832c5...7a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #6 Del Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vet ikke om det er bare positivt? Har følt så mange ganger at livet mitt blir helt tomt og at jeg bare eksisterer..:( akkurat som om jeg skal straffes for noe Anonymkode: 832c5...7a0 Kva meiner du med det? Føler du deg ikkje heldig når du får slike "varsel"? Anonymkode: 05e84...bff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #7 Del Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (På 31.7.2022 den 16.32): For et par dager siden så vurderte jeg å gjøre noe. Vil ikke skrive hva, men trakk meg i siste liten fordi jeg følte bare plutselig at «IKKE gjør det!». Og sekunder etterpå så oppdager jeg at jeg slapp unna en veldig ubehagelig opplevelse ved å la være. Men fikk litt angst rett etterpå likevel, for hadde jeg gjort det (var sekunder unna) så hadde det vært ubehagelig. Var veldig på let etter noe her om dagen som var vanskelig å få tak i. Ved en feil kjørte bussjåføren inn i feil felt slik at jeg ikke kom av på stoppet jeg skulle. Gikk av på neste og går meg rett på det jeg ser etter! Opplevde også for et par uker siden at noe ble avlyst. Sånn et par timer før. Ikke lenge etterpå får jeg med meg at en ulykke hadde skjede der akkurat i det jeg hadde befunnet meg der.. Så man kan jo lure litt? Anonymkode: 832c5...7a0 Det du snakker om her, er intuisjonen din som kommuniserer med deg. Det trenger ikke være særlig overnaturlig, alle mennesker har en intuisjon (magefølelse), noen mer enn andre. Jeg har en veldig sterk intuisjon, og har opplevd slik du beskriver her mange ganger. Det er simpelt magefølelsen din som prøver å guide deg i riktig retning. Når man gjør det motsatte av hva magefølelsen "forteller" en, så går man alltid på en smell.. Derfor skal man alltid følge magefølelsen. Anonymkode: c0420...5b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 1. august 2022 #8 Del Skrevet 1. august 2022 Kanskje ikke overtro, men magefølelse og instinkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #9 Del Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): hvorfor er det alltid kvinner som holder på slik du gjør ? hvorfor er 90 prosent av seerne av åndenes makt kvinner ? begynner å lure på om lavere intelligens er kj;nnsbetinget, at kvinner faktisk langt dummere enn menn Anonymkode: 490b9...20a Hvorfor er menn overrepresentert i forbindelse med ulykker? Er det fordi de ikke har så god vurderingsevne? 🙄 Anonymkode: 832c5...7a0 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #10 Del Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kva meiner du med det? Føler du deg ikkje heldig når du får slike "varsel"? Anonymkode: 05e84...bff Jo akkurat slik varsel, men det er andre ting også. Føler ofte at jeg må leve fastlåst til jobb og kjede meg resten. Føler liksom det er helt avstengt for å få opplevelser i livet.. jeg føler jeg har blitt stengt utenfor livet rett og slett. Folk har aldri tid til meg lenger og ting blir ofte avlyst. Anonymkode: 832c5...7a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 1. august 2022 #11 Del Skrevet 1. august 2022 Gud er Sannheten. Den Spirituelle verden er Sann. Velkommen etter og catch me if you can 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #12 Del Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvorfor er menn overrepresentert i forbindelse med ulykker? Er det fordi de ikke har så god vurderingsevne? 🙄 Anonymkode: 832c5...7a0 Ja, det er fordi de har dårligere evne til risikovurdering + overdreven tro på egne ferdigheter. Vet ikke hva det har å gjøre med det faktum at det er flest kvinner som er overtroiske? TS beskriver bare tilfeldigheter. Det skjer så mange usannsynlige ting som egentlig ikke er usannsynligen i det hele tatt. F.eks er det ekstremt usannsynlig for en spesifikk enkeltperson å vinne i lotto, men det er garantert at en eller annen spesifikk enkeltperson vinner i lotto. På samme måte, er det alltid noen som vil oppleve flere usannsynlige ting på kort tid. Det er sannsynlig. Menneskehjernen er overdrevent flink til å se mønstre, også der hvor det ikke er noen reelle mønstre eller årsakssmmenhenger. Anonymkode: c69f9...ea1 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #13 Del Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (På 31.7.2022 den 16.32): For et par dager siden så vurderte jeg å gjøre noe. Vil ikke skrive hva, men trakk meg i siste liten fordi jeg følte bare plutselig at «IKKE gjør det!». Og sekunder etterpå så oppdager jeg at jeg slapp unna en veldig ubehagelig opplevelse ved å la være. Men fikk litt angst rett etterpå likevel, for hadde jeg gjort det (var sekunder unna) så hadde det vært ubehagelig. Var veldig på let etter noe her om dagen som var vanskelig å få tak i. Ved en feil kjørte bussjåføren inn i feil felt slik at jeg ikke kom av på stoppet jeg skulle. Gikk av på neste og går meg rett på det jeg ser etter! Opplevde også for et par uker siden at noe ble avlyst. Sånn et par timer før. Ikke lenge etterpå får jeg med meg at en ulykke hadde skjede der akkurat i det jeg hadde befunnet meg der.. Så man kan jo lure litt? Anonymkode: 832c5...7a0 Tilfeldigheter som tilfeldigvis sammenfaller i tid Hadde det gått tre år mellom hver, hadde du nok ikke tenkt over det på samme måte. Det siste der, at noe ble avlyst, virker som om minst én til skulle delta på. Kanskje det var DEN eller de personene som skulle skånes ved avlysningen, ikke du? Anonymkode: 22caa...6e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #14 Del Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er fordi de har dårligere evne til risikovurdering + overdreven tro på egne ferdigheter. Vet ikke hva det har å gjøre med det faktum at det er flest kvinner som er overtroiske? TS beskriver bare tilfeldigheter. Det skjer så mange usannsynlige ting som egentlig ikke er usannsynligen i det hele tatt. F.eks er det ekstremt usannsynlig for en spesifikk enkeltperson å vinne i lotto, men det er garantert at en eller annen spesifikk enkeltperson vinner i lotto. På samme måte, er det alltid noen som vil oppleve flere usannsynlige ting på kort tid. Det er sannsynlig. Menneskehjernen er overdrevent flink til å se mønstre, også der hvor det ikke er noen reelle mønstre eller årsakssmmenhenger. Anonymkode: c69f9...ea1 Vet forresten ikke om det blir riktig å si at menn har "dårligere" risikovurdering, vi kan heller si at menn ligger på "ta mer unødvendig risiko-siden", mens kvinner er mer på "ta færre risikoer selv om det nok ville gått bra." Menn tar for mye risiko i forhold til realistisk utkom, kvinner tar for lite risiko i forhold til realistisk utkom. Veldig generalisert selvsagt. Anonymkode: c69f9...ea1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #15 Del Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (På 31.7.2022 den 16.32): For et par dager siden så vurderte jeg å gjøre noe. Vil ikke skrive hva, men trakk meg i siste liten fordi jeg følte bare plutselig at «IKKE gjør det!». Og sekunder etterpå så oppdager jeg at jeg slapp unna en veldig ubehagelig opplevelse ved å la være. Men fikk litt angst rett etterpå likevel, for hadde jeg gjort det (var sekunder unna) så hadde det vært ubehagelig. Var veldig på let etter noe her om dagen som var vanskelig å få tak i. Ved en feil kjørte bussjåføren inn i feil felt slik at jeg ikke kom av på stoppet jeg skulle. Gikk av på neste og går meg rett på det jeg ser etter! Opplevde også for et par uker siden at noe ble avlyst. Sånn et par timer før. Ikke lenge etterpå får jeg med meg at en ulykke hadde skjede der akkurat i det jeg hadde befunnet meg der.. Så man kan jo lure litt? Anonymkode: 832c5...7a0 Dette er bare et resultat av at livet er fult av tilfeldigheter. Anonymkode: ca4a8...705 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #16 Del Skrevet 1. august 2022 Tenk på alle de gangene det ikke skjer. Anonymkode: ed426...0e4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 1. august 2022 #17 Del Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jo akkurat slik varsel, men det er andre ting også. Føler ofte at jeg må leve fastlåst til jobb og kjede meg resten. Føler liksom det er helt avstengt for å få opplevelser i livet.. jeg føler jeg har blitt stengt utenfor livet rett og slett. Folk har aldri tid til meg lenger og ting blir ofte avlyst. Anonymkode: 832c5...7a0 Som andre sier, livet er fullt av tilfeldigheter. Vi har mye flaks og uflaks. Her tilskriver du flaksen til spesielle evner, men ved å dra tilfeldighetene over på deg selv personlig så tar du deg også nær av uflaksen (folk har ikke tid til deg, ting blir avlyst fordi du skal). Anbefaler å komme litt ut av egen boble. Aksepter at livet er fullt av tilfeldigheter, og at alt du kan gjøre er å gjøre det beste ut av ting. Finn ut hva som gjør deg lykkelig og gjør mer av det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #18 Del Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenk på alle de gangene det ikke skjer. Anonymkode: ed426...0e4 Denne var fin og kort oppsummert 😃 Anonymkode: b8654...85d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #19 Del Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jo akkurat slik varsel, men det er andre ting også. Føler ofte at jeg må leve fastlåst til jobb og kjede meg resten. Føler liksom det er helt avstengt for å få opplevelser i livet.. jeg føler jeg har blitt stengt utenfor livet rett og slett. Folk har aldri tid til meg lenger og ting blir ofte avlyst. Anonymkode: 832c5...7a0 At du føler at livet er avlåst er jo nettopp det; ein følelse! Heldigvis! Det betyr at du absolutt kan gjere noko sjølv for å få nye opplevingar i livet ❤️ Anonymkode: 05e84...bff 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #20 Del Skrevet 2. august 2022 Jeg hører mye på intervjuer med folk som har hatt nær-døden-opplevelser. Og nylig hørte jeg en si at englene jobber hele tiden for å holde oss i live når vi er i ferd med å gjøre idiotiske ting. Han hadde møtt dem på andre siden og de hadde vist han situasjoner der han var i ferd med å drite seg ut og de hadde grepet inn. Anonymkode: 559f0...580 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå