Gå til innhold

Hva gjør du når du endelig er en kveld alene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er så og si aldri alene. Enten mann eller barn hjemme. Neste uke er jeg en hel ettermiddag og godt utover kvelden, helt alene! 

Hva gjør dere når dere er helt alene? Lager dere noe godt å spise?

Anonymkode: c2fae...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ingenting! Lar alt av rot bare være, setter på Netflix og spiser så mye godteri, is og potetgull jeg bare orker. Og bestiller mat.

Anonymkode: 1d698...0df

• Liker 5
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er så og si aldri alene. Enten mann eller barn hjemme. Neste uke er jeg en hel ettermiddag og godt utover kvelden, helt alene! 

Tar noe helt enkelt å spise, og gjerne et glass vin og litt snacks på kvelden 😊. Har ikke vært for ofte her heller.

Endret av Alauda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser smågodt og ser på gamle sesonger av Survivor.

Er jeg hjemme alene på ettermiddagen og vet jeg skal være alene hele kvelden så har jeg en tendens til å vaske alt gullende rent mens jeg drikket rødvin. Så er det smågodt og Survivor etterpå. Spiser helst nachos, for det lager vi aldri ellers.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spiser Grandiosa, godteri og snacks, og drikker masse Pepsi Max 😅 (Er 43- så burde sikkert sagt jeg lager noe skikkelig mat og drikker ett glass vin, men nei)

Tar meg kanskje ett bad.

ser noe ala «første date» eller lignende reality program på tv. 
Blir egentlig som en tenåring igjen ser jeg:)

Anonymkode: 65b5b...cbf

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøper ost og en god vin. Lager enten noe jeg har veldig lyst på til middag, eller så kjøper sushi.

Finner en film på Netflix, syns det er bedre å bruke et par timer på det enn å binge flere episoder av en serie.

Har jeg enda mer tid legger jeg meg i badekaret med dempet belysning og et glass vin. 

Anonymkode: 472fe...3b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kjøper sushi og leser. Prøver å rydde kort før jeg spiser, så ikke tanken om husarbeid forstyrrer alenetiden ☺️

Anonymkode: 34c72...544

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er mye alene, men ofte på kveldstid så maler og tegner jeg. Innimellom går jeg en tur i skogen alene, og innimellom går jeg innom nabopub'en her i nabolaget. Finner ofte ting å male på ute i naturen, eller på Finn -henter stein, treklosser/trevirke, speilrammer, klær. Akkurat nå holder jeg på å rydde plass til symaskinen for å lære meg å sy noe jeg trenger. Skal lage en macrame-snor som jeg må lære mønsteret på til noe. Setter gjerne på en film samtidig.

Anonymkode: 3db64...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor jeg alene, men jeg er veldig ofte ute på ting og ikke hjemme før i 20-21 tiden, og i helgene er jeg stort sett sammen med venner, og det gjelder de fleste dager, og da er det dusj, mat og nesten rett i seng. Så når jeg endelig har en kveld hjemme, hvor jeg faktisk har litt tid, så tar jeg meg gjerne ett glass vin, noe å spise, ikke nødvendigvis luksus, men noe jeg liker, og setter på Netflix, eller setter meg ut på terrassen om været tillater det. OG bare koser meg. Hender jeg skeier ut med litt snacks også :) 

Så for meg er det å ha tid hjemme en helt kveld tilsvarende å være hjemme alene en kveld for dere som har samboer. Og jeg elsker de kveldene!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingenting, for da er jeg sliten og ingenting frister av det jeg pleide å like å gjøre.

Anonymkode: d53e7...984

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sitter i telle-trådene her på Kvinneguiden! :tommelopp:   

Anonymkode: 6ce6a...f48

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da slapper jeg av og slår av lyden på pc og mobil. Er det opphold, kan det hende jeg sitter ute i hagen eller på verandaen. Eller bare slapper jeg av.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
DrueSmoothie skrev (8 timer siden):

Nå bor jeg alene, men jeg er veldig ofte ute på ting og ikke hjemme før i 20-21 tiden, og i helgene er jeg stort sett sammen med venner, og det gjelder de fleste dager, og da er det dusj, mat og nesten rett i seng. Så når jeg endelig har en kveld hjemme, hvor jeg faktisk har litt tid, så tar jeg meg gjerne ett glass vin, noe å spise, ikke nødvendigvis luksus, men noe jeg liker, og setter på Netflix, eller setter meg ut på terrassen om været tillater det. OG bare koser meg. Hender jeg skeier ut med litt snacks også :) 

Så for meg er det å ha tid hjemme en helt kveld tilsvarende å være hjemme alene en kveld for dere som har samboer. Og jeg elsker de kveldene!

Nei det er virkelig ikke det samme. 

Anonymkode: 34d0c...b78

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tar en joggetur (egentrening har blitt altfor nedprioritert de siste årene), dusjer, lager en superenkel pastarett eller hvit pizza (med ferdig bunn, skal gå kjapt), spiser i sofaen med beina på bordet mens jeg drikker rødvin og ser på et eller annet. Avslutter gjerne med sjokolade til rødvinen. Ender med å sitte oppe for lenge og streame serier/filmer eller trykke på telefonen, bare fordi det er så deilig å slippe å høre «Maaaammaaaa» konstant 😆

Anonymkode: 52cb0...bbe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ingen her som innrømmer at womanizeren er flittig i drift? 😂

Anonymkode: 7dc3f...cc4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hører om noen venner vil være med å bli fucked up på byen.

Hvis ikke så spiller jeg dataspill.

Anonymkode: 09ffc...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/31/2022 at 3:29 PM, AnonymBruker said:

Horer og kokain som de fleste andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...