Nymerïa Skrevet 31. juli 2022 #21 Del Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Man blir vel kanskje litt selvsentrert og redd og desperat hvis man føler sterkt for et menneske og er redd for å miste han/henne, eller? Det er i så fall litt umodent av han. De fleste av oss ønsker gjensidighet. Drømmen vår er et gjensidig forhold. Enten så spiller det ikke så stor rolle for han hva du føler, bare han får det som han vil, eller så er han som sagt litt umoden og klarer ikke å se at hans følelser for deg og dine følelser for han er to forskjellige ting. Har du spurt han om hva han får ut av et forhold hvor han ikke blir elsket? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #22 Del Skrevet 31. juli 2022 Han er vel ett godt menneske, men ikke spesielt akttrativ (ikke maskulin nok osv.. ). Ikke så veldig unormalt det. Av nysgjerrighet hva har du gjort med de tingene som irriterer deg? Har du sagt ifra at du ønsker han skal være mer dominerende angående sex (og større, men litt vanskeligere å gjøre noe med). Hva med det du trenger og føler utenfor sengen? Anonymkode: ccd87...e0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #23 Del Skrevet 31. juli 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ønsker så sterkt å bygge en fremtid sammen med han, fordi det er så mye som er på plass, og fordi jeg er redd for å miste han, både som venn og som potensiell partner. Livet og hverdagen min generelt ville nok også blitt vesentlig enklere og bedre på mange måter, enn det er idag. Vi vil det samme, og mye ligger til rette for at vi kan få det til. Man kan jo ikke tvinge frem de rette følelsene og tiltrekningen, men jeg lurer på om det er mulig at det endrer seg på et senere tidspunkt, slik han mener at det kan, dersom utgangspunktet er som det er nå. Anonymkode: 8dec2...1f5 Du beskriver jo en venn, ikke en kjæreste. Dessverre faller man ikke alltid for de man ønsker. Uansett må du være ærlig mot han, og si at du ikke kan matche hans følelser. Så har han valget om han vil ha en partner som ikke tenner på han. Jeg forstår deg, men det er egoistisk Anonymkode: 4d706...9e1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #24 Del Skrevet 31. juli 2022 Du er ikke tiltrukket av ham, du tenner ikke og derfor er det meste irriterende. Dette her kommer til å skjære seg i det øyeblikket du treffer en av de mer dominante og maskuline mennene du tiltrekkes av. Menn som tenner på små og yndige jenter blir ikke tiltrukket av det helt motsatte, samme greia. Anonymkode: d9d70...9bd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #25 Del Skrevet 31. juli 2022 NymeriaRhoynar skrev (1 time siden): Det er i så fall litt umodent av han. De fleste av oss ønsker gjensidighet. Drømmen vår er et gjensidig forhold. Enten så spiller det ikke så stor rolle for han hva du føler, bare han får det som han vil, eller så er han som sagt litt umoden og klarer ikke å se at hans følelser for deg og dine følelser for han er to forskjellige ting. Har du spurt han om hva han får ut av et forhold hvor han ikke blir elsket? Han vil så klart ha gjensidighet. Han mener bare at jeg ikke er ordentlig «klar for det», fordi jeg ikke har bearbeidet det forrige forholdet mitt godt nok enda. Han ønsker at vi skal fortsette i det samme sporet og la det utvikle seg videre. Han vil at vi skal se om det blir gjensidighet på sikt, og han tenker at det vil ordne seg siden jeg er glad i han og ikke vil miste han, men jeg kjenner mye på at jeg bør stanse dette før det går for langt og han ender opp helt knust, dersom det er lite sannsynlig at følelsene mine vil endre seg. AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er vel ett godt menneske, men ikke spesielt akttrativ (ikke maskulin nok osv.. ). Ikke så veldig unormalt det. Av nysgjerrighet hva har du gjort med de tingene som irriterer deg? Har du sagt ifra at du ønsker han skal være mer dominerende angående sex (og større, men litt vanskeligere å gjøre noe med). Hva med det du trenger og føler utenfor sengen? Anonymkode: ccd87...e0e Jeg har sagt i fra om småting, og han endrer gjerne på det, men de større tingene kan han ikke endre på, så det tar jeg ikke opp med han. Han skal heller ikke behøve å endre seg helt for å være sammen med meg. Dette med å være dominant er ikke noe jeg kan «be han om», da det for meg som tenner på «ekte dominanse» er ganske lett å merke om det kommer innenfra, eller blir et «skuespill» for å glede meg. Det handler jo ikke bare om hva han GJØR, men også om hvem og hva han ER. Noen er naturlig dominante, andre er ikke det. Noen liker å ha det litt røft, men det betyr ikke at de har den «riktige» utstrålingen og den dominante delen av sin personlighet som jeg tenner på. Jeg tenner mest på den «mentale» dominansen, av den typen som handler om blikk, holdning, utstråling og maskulin selvtillit og styrke, men også på det at han er fysisk større og sterkere enn meg, slik at jeg føler meg ekstra feminin og «sårbar» (men på en god måte»). Det handler ikke så mye om hardhendt behandling og fetish og masse utstyr man kan ta i bruk for å være «mer dominant», det er mer en slags power-play mellom to mennesker som er dominant og submissive i bunn. Jeg kan selvsagt være rampete og frekk og ta over hele regien hvis jeg vil også, og det digger jeg, men den maskuline styrken og dominansen må være i bunn. Min forrige partner var nærmest helt perfekt i så måte, og jeg tente alltid og veldig raskt på han. Men han var dessverre ikke like «perfekt» på andre områder med sin egoisme og sine narsissistiske trekk. Og han var heller ikke så interessert i «mykere» sex med massasje og kyssing og mye berøring (av resten av kroppen) som forspill. Jeg kunne levd med det om han behandlet meg fint ellers, men jeg mistet som nevnt meg selv oppi det hele, og det går jo ikke i lengden. AnonymBruker skrev (1 time siden): Du beskriver jo en venn, ikke en kjæreste. Dessverre faller man ikke alltid for de man ønsker. Uansett må du være ærlig mot han, og si at du ikke kan matche hans følelser. Så har han valget om han vil ha en partner som ikke tenner på han. Jeg forstår deg, men det er egoistisk Anonymkode: 4d706...9e1 Ja, kanskje jeg egentlig innerst inne vil ha han som venn, men vet at jeg vil miste han da.. Det er jo mulig.. AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er ikke tiltrukket av ham, du tenner ikke og derfor er det meste irriterende. Dette her kommer til å skjære seg i det øyeblikket du treffer en av de mer dominante og maskuline mennene du tiltrekkes av. Menn som tenner på små og yndige jenter blir ikke tiltrukket av det helt motsatte, samme greia. Anonymkode: d9d70...9bd Huff… ja, jeg vil for all del ikke risikere å ende opp med å drømme om andre hvis vi er sammen, eller føle at noe mangler i så stor grad at jeg (ubevisst) er åpen for å falle for en som matcher bedre på den måten. For en kjip situasjon. Jeg vil jo ha denne mannen, men jeg «får det ikke til». 🥺 Anonymkode: 8dec2...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #26 Del Skrevet 31. juli 2022 Vel, for å oppsummere hovedinnlegget, så er det egentlig fasiten på en feminist-orientert norsk kvinne, så det lyser hykleri av, og det gjelder dessverre flertallet, så du trenger ikke ta det personlig. Mannen oppfører seg på den måten feministene vil ha det til, men så må du likevel ha en dominant huleboer som pounder deg hardt i senga i alle stillinger, og som du sier også: over gjennomsnittet penis. Oversatt på godt norsk: Pound Me Papi, hardt, bredt og dypt. Morsomt det der, med såkalte "sterke", feministiske kvinner. Så du vet svaret på dette selv: Du finner en lang og brei penis type, som har huleboer tendenser og krangler med deg om det meste, (det kommer du sikkert til å tolke som selvstendighet fra mannen sin side) 🤣 . Ja, og så må det ikke være noe fare for at den maskuline huleboeren snakker om følelser eller noe som helst. Må være en mann som vet å sette "sin" kvinne på plass, ikke sant. Jepp jepp. Anonymkode: 1ea93...214 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #27 Del Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vel, for å oppsummere hovedinnlegget, så er det egentlig fasiten på en feminist-orientert norsk kvinne, så det lyser hykleri av, og det gjelder dessverre flertallet, så du trenger ikke ta det personlig. Mannen oppfører seg på den måten feministene vil ha det til, men så må du likevel ha en dominant huleboer som pounder deg hardt i senga i alle stillinger, og som du sier også: over gjennomsnittet penis. Oversatt på godt norsk: Pound Me Papi, hardt, bredt og dypt. Morsomt det der, med såkalte "sterke", feministiske kvinner. Så du vet svaret på dette selv: Du finner en lang og brei penis type, som har huleboer tendenser og krangler med deg om det meste, (det kommer du sikkert til å tolke som selvstendighet fra mannen sin side) 🤣 . Ja, og så må det ikke være noe fare for at den maskuline huleboeren snakker om følelser eller noe som helst. Må være en mann som vet å sette "sin" kvinne på plass, ikke sant. Jepp jepp. Anonymkode: 1ea93...214 Det der gjelder ikke alle kvinner. Måtte bare kommentere akkurat det.. men TS sin type minner meg enormt mye om min ex, ikke at det er tegn til samme greia med denne mannen.. men denne ufattelig snille, omsorgsfulle og litt feminine exen viste seg å være giftig på en kvinnelig måte også. Sånn diskre først, men det kom mer og mer frem etterhvert. Til slutt slo jeg opp fordi han trampet over grenser, hvorpå han også reagerte som en dramaqueen dame. Anonymkode: d5743...6cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #28 Del Skrevet 31. juli 2022 «It’s in his kiss» Anonymkode: 9c497...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #29 Del Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tror ikke på dette, ts. Han er så snill, men han forteller unaturlig tidlig at han «elsker» deg. Han fremstår hyggelig men pusher deg på en helt standard manipulerende måte. Du står nå i en situasjon der du har forpliktet deg til å «oppfylle drømmen» (hvem sin drøm? Din drøm? Vet han noe om dine drømmer, liksom?) eller så vraker du hans følelser. Han har, helt med vilje, satt deg i denne situasjonen. Ta et steg tilbake. Hva han velger å føle er hans ansvar. Om han velger å formidle det er hans valg. Om du oppgitt hans drømmer? Ok. Helt irrelevant for deg. Du har ikke ansvar for hans drømmer. Du har ansvar for dine. Ikke la verken deg eller han gi deg ansvar for hans følelser. Her og nå: søk proff hjelp. At folk som kommer ut av voldelige forhold ender opp i nevene på manipulative mennesker er så vanlig at du bør anta alle som er interessert faller innunder kategorien. Proff hjelp. Nå. Og er det for godt til å være sant? Da er det ikke sant. Også i forhold. Anonymkode: 89582...461 Lyser nesten røde flagg og! Anonymkode: c5e22...f24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #30 Del Skrevet 31. juli 2022 Her er det to muligheter: 1) Han er feil for deg. Jeg ELSKER lukten av kjæresten min og får aldri nok av å lukte, kysse, kose, stryke og være intim med han. Så det er et rødt flagg at du strever med dette, som er helt avgjørende i et kjæresteforhold. 2) Du er «skadet» etter dårlige forhold før, så du trenger tid på å bli vant med en mykere og mildere mann. Kanskje er han helt rett for deg egentlig? Bare du kan avgjøre om punkt 1 eller 2 stemmer. Har du luftet tanker med en psykolog eller gode venninner? Anonymkode: 2b9dc...bbf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #31 Del Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg tror ikke på dette, ts. Han er så snill, men han forteller unaturlig tidlig at han «elsker» deg. Han fremstår hyggelig men pusher deg på en helt standard manipulerende måte. Du står nå i en situasjon der du har forpliktet deg til å «oppfylle drømmen» (hvem sin drøm? Din drøm? Vet han noe om dine drømmer, liksom?) eller så vraker du hans følelser. Han har, helt med vilje, satt deg i denne situasjonen. Ta et steg tilbake. Hva han velger å føle er hans ansvar. Om han velger å formidle det er hans valg. Om du oppgitt hans drømmer? Ok. Helt irrelevant for deg. Du har ikke ansvar for hans drømmer. Du har ansvar for dine. Ikke la verken deg eller han gi deg ansvar for hans følelser. Her og nå: søk proff hjelp. At folk som kommer ut av voldelige forhold ender opp i nevene på manipulative mennesker er så vanlig at du bør anta alle som er interessert faller innunder kategorien. Proff hjelp. Nå. Og er det for godt til å være sant? Da er det ikke sant. Også i forhold. Anonymkode: 89582...461 Enig! Selv om venner av han mener han er veldig snill så vet sjeldent venner hva som foregår mellom husets fire vegger. Når han ser på seg selv som gullsjansen din så... nei takk. Han vil jo aldri tenne deg, så han er ikke gullsjansen din. Dere skulle bare forblitt venner, dere fungerer ikke som kjærester. Jeg forstår veldig godt hva du mener når det kommer til sexdelen av forholdet deres. Har selv blitt avtent av en mann som var veldig sibmissiv i sengen og det ble bare ikke bra. Jeg tenner selv på store dominante menn og hadde ikke klart å bli tent på en jypling. Som du sier så kan ikke dominanse fakes, det må komme naturlig. AnonymBruker skrev (1 time siden): Det der gjelder ikke alle kvinner. Måtte bare kommentere akkurat det.. men TS sin type minner meg enormt mye om min ex, ikke at det er tegn til samme greia med denne mannen.. men denne ufattelig snille, omsorgsfulle og litt feminine exen viste seg å være giftig på en kvinnelig måte også. Sånn diskre først, men det kom mer og mer frem etterhvert. Til slutt slo jeg opp fordi han trampet over grenser, hvorpå han også reagerte som en dramaqueen dame. Anonymkode: d5743...6cc Det innlegget du siterte var bare idiotisk. Dette handler ikke om feminisme, og som du sier så er det baksider ved alt. Anonymkode: 3563f...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #32 Del Skrevet 31. juli 2022 Jeg tvang meg selv til å være sammen med en jeg vemtes av.. holdte ut i 7 år. Måtte bare sexen ha overstått. I det han gikk utav rommet, slo jeg på vibratoren.. så har vi så klart å få to barn sammen. Men nå er han heldigvis bare en fortid for meg. Anonymkode: a8ad6...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #33 Del Skrevet 31. juli 2022 Har nå opplevd med to menn på rad at jeg desperat ville like de siden de var og er alt jeg ser etter, men følte sånn irritasjon som du nevnte med begge to. Skjulte den selvsagt, men var ingen god følelse. Og trakk meg litt unna hver gang de skulle kysse og kose, følte meg noe kvelt. Trodde kanskje jeg har blitt rar ang menn og relasjoner fordi jeg og var i et langvarig forhold med en jeg mistet meg selv med men var forelsket i, frem til jeg nylig møtte en mann det bare smalt med, jeg ble himmelfallen ved første øyeblikk og da forstod jeg hvorfor jeg følte som jeg gjorde med de andre og at jeg rett og slett ikke var tiltrukket nok selv om jeg syns de var både veldig kjekke og gode menn. Jeg vil aldri råde noen til å gå med mindre det er snakk om drittsekker, jeg tror du vet svaret helt innerst inne. Men det hadde jo vært fint med en pause så du får kjenne på å savne han litt og sortere følelsene dine? Anonymkode: 6381f...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #34 Del Skrevet 31. juli 2022 Det du beskriver er ikke en god og snill mann, men en manipulerende egoist. Det er trist at du ikke ser det, men ikke overraskende dersom du ikke har vært i sunne forhold før. Han sier jo rett ut at du ikke er i stand til å vite hva som er rett for deg og at du ikke kan stole på det du tror du føler. Du føler ikke det HAN mener du burde føle fordi bla bla bla. Det er mange røde flagg i det du forteller her. Vennene dine kan ikke "gå god for ham", det finnes nok av folk som får sjokk når de oppdager hvem som banker livskiten ut av både kone og barn. Nå sier jeg ikke at din fyr er så ille, men at vennene dine ikke vet noen ting med mindre de er sammen med ham på samme måte som deg. Også kan vel de også være relasjonsskadet, vi er jo på sett og vis det alle sammen, vi vokser opp i en kultur der snille kvinner skal redde slemme menn. Anonymkode: b9721...ced 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #35 Del Skrevet 31. juli 2022 Høres ut som om han virkelig prøver å manipulere deg inn i et forhold Anonymkode: 538a9...98f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege q Skrevet 31. juli 2022 #36 Del Skrevet 31. juli 2022 Finner du han attratikbve, lxm synes du han er fin nok for deg? Er det som er problemet ? Fordi du sa han hadde gode egenskaper så hva er egt probelmet her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #37 Del Skrevet 31. juli 2022 Hvis du ikke tiltrekkes av ham fysisk, er det et vennskapsforhold som er det rette for deg. Du bør være tydelig overfor ham og ikke la deg manipulere av hans uttalelser om at du trenger tid etc. Anonymkode: 930cf...d7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå