AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #1 Del Skrevet 30. juli 2022 viste seg å være verdens verste film! For en skuffelse! Møl! Anonymkode: 64869...9b6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ost Skrevet 30. juli 2022 #2 Del Skrevet 30. juli 2022 Du har din mening, takk for at du delte den, I guess? Har ikke sett den selv, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #3 Del Skrevet 30. juli 2022 Anbefaler da disse , som jeg personlig er noen av de verste filmene jeg har sett : Reflections in the Dust Human Zoo The Haunting of Sharon Tate Five across the Eyes Selfie from Hell Kanskje Verdens verste menneske virker bedre etter du har sett disse Anonymkode: e9c34...2c6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #4 Del Skrevet 1. august 2022 Enig med TS, for noe oppskrytt og pretensiøst ræl... Anonymkode: f02a5...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #5 Del Skrevet 1. august 2022 Jeg ble også skuffa for å være ærlig. Litt typisk norsk film kanskje, ikke noen sterk historie. Det er en sånn film man kan reflektere over, og jeg kan kjenne meg igjen i henne, men jeg synes ikke filmen var sterk likevel. Anonymkode: e0560...969 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #6 Del Skrevet 1. august 2022 Jeg likte den heller ikke. Skjønte liksom ikke hva den ville formidle? Anonymkode: b44ea...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #7 Del Skrevet 1. august 2022 Jeg synes den var helt strålende! Men så liker jeg filmer hvor man på tenke selv, og hater action, sci-fi, fantasy osv, så vi har vel alle våre favoritter. Anonymkode: ae2af...ec2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå