Gå til innhold

Mannen sniker sterkt krydder i nesten all mat jeg lager.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er tull

Anonymkode: a2069...8ed

Kan han ikke krydre sin egen mat? Jeg vet veldig godt at jeg ikke liker smerte og sterk mat i alle fall, så det kan ikke være tull...
Har ikke sterk mat fanatikere? Det finnes nok tusenvis av videoer der folk spiser sterk mat som om det er en konkurranse.. Vet ikke hva som er tull her? Kan du forklare?

Anonymkode: 061e0...5f4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan han ikke krydre sin egen mat? Jeg vet veldig godt at jeg ikke liker smerte og sterk mat i alle fall, så det kan ikke være tull...
Har ikke sterk mat fanatikere? Det finnes nok tusenvis av videoer der folk spiser sterk mat som om det er en konkurranse.. Vet ikke hva som er tull her? Kan du forklare?

Jeg får ikke vondt av sterk mat :vetikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjør han andre rare ting, som f.ex. å skrive på tingene dine når du ikke ser det?

Anonymkode: 01baa...5df

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Var da voldsomt. Bitter much?

Anonymkode: d47ec...c7e

Hva i himmelens navn har det med bitterhet å gjøre?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kerrs Pink

Har du klikka i vinkel på han,ropt høyt og bedt han dra til helv med krydderet sitt? Smelt gryta i gulvet, tatt med deg ungene og dratt på peppes..?

Det er helt ok å si fra til ungene at du kommer til å klikke, gjøre det, og ta de med ut av huset. Vet jo ikke hvor gamle dine er da, men gitt de er skoleunger. De vil forstå at mamma ikke finner seg i sånn idioti. 

For det ER idiotisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde sakt fra at gjør du det en gang til så drar jeg. Så hadde jeg dratt neste gang det skjer. Blitt borte til han sa unnskyld. Hvis han ikke sier unnskyld hadde jeg nytet mitt nye liv spm alenemor med god mat.

Ev. hadde jeg kastet all maten og sakt at når du og ungene ikke kan spise den skal ikke han heller. Sløs ja, men hvis du kaster hver gang hjelper det jo ikke han å krydre maten når det ikke er noe mat å spise tilslutt.

Anonymkode: 2bdeb...098

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er han etnisk norsk siden han ønsker sterk mat?

Anonymkode: a77c5...2b8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kerrs Pink
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ev. hadde jeg kastet all maten og sakt at når du og ungene ikke kan spise den skal ikke han heller. Sløs ja, men hvis du kaster hver gang hjelper det jo ikke han å krydre maten når det ikke er noe mat å spise tilslutt.

Anonymkode: 2bdeb...098

Godt forslag!! 

Endret av Kerrs Pink
Tok bort noe sitering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er han etnisk norsk siden han ønsker sterk mat?

Anonymkode: a77c5...2b8

Dette har jo ingenting med saken å gjøre. Jeg er oppvokst med fiskeboller, kjøttkaker og lignende, men jeg elsker sterk mat nå i voksen alder. Har f.eks tabasco på knekkebrødet mitt til frokost. Bestiller ekstra wasabi når jeg spiser sushi. Har chilikrydder på alt. 

Anonymkode: 5bb41...4cb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han skal ikke kødde med maten du lager. Er du kokk, er det du som setter sammen smakene. Ingen andre skal lure noe oppi. Uansett lager man mat som alle kan spise, så får hver og en piffe opp sin porsjon på sitt fat, om det er salt, krydder, chillisaus eller annet.

Etter et par tydelige beskjeder og han fortsatte, så hadde jeg pælma hele lasagnen i søpla. Han ville heller ikke fått, han kan ikke få vinne frem med dette. Etter en gang eller to med å pælme hele middagen og familien spiser brødskiver til middag, så kanskje han blir mer lydhør. Han måtte gjerne bli sint, det er heller ikke veien å vinne noe som helst.

Anonymkode: fdec4...bbf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Han mener det er vi ( mest jeg ) som ikke tåler sterk mat , og vil ikke at barna skal bli like som meg.. Derfor putter han krydder i den. - er hans forklaring. 

Ts

Anonymkode: a14e3...2d8

Da putter du alt det sterke krydderet i søpla og kaster det uten at han vet det. Sauser og slikt som han bruker til å forpeste maten med, rett i søppelet. Behold bare salt og pepper og ev andre vanlige krydder, som oregano etc.

Anonymkode: 5ca95...4f6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nei, men du om det. Folk er forskjellige, og det skal respekteres.

Forøvrig så støtter jeg ideen om å helle tran i maten hans.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 7/31/2022 at 11:27 AM, AnonymBruker said:

Stolt av deg. Gratulerer. Du vinner førstepremien!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Han får krydre sin egen mat vel. Snakk om å være en stor egen egoist. Fysj.

Anonymkode: 1c19d...4e3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kast alt det sterke krydderet som finnes i huset. Makan til tapermann altså! Tror jeg hadde begynt å lage grøt hver eneste dag. Lykke til med å gjøre den sterk.

Ellers så støtter jeg absolutt forslaget om å få tak i en helvetes sterk chili og gjemme inni en sandwich eller noe, så det tar han når han ikke forventer det. Så får han se nøyaktig hvor hyggelig DET er.

Anonymkode: 9c050...db8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er garantert ikke norsk. 

Mannen min er fra Midt- Østen og hadde en lignende periode, snek inn chilikrydder i all mat med kjøttdeig. DERE MÅ LÆRE DERE Å LIKE KRYDRET MAT!! Han forsøker fortsatt å snike inn safran og gurkemeie i nesten alt, uansett hva det er.  Det har ført til at jeg ALLLLLDRI GÅR FRA MATEN JEG LAGER før den er i ovnen eller på min egen og barnas tallerken. Jeg har også kjeftet så hardt på han at han delvis har skjønt hvor frekk og respektløs han er, men hovedårsaken til at han nå har kuttet ut chilien i det minste, er at han selv har sluttet å tåle sterk mat! 🤣🙏🏻 

For en IDIOT han er!!!! Frekk dust! 

Ikke gå fra maten når du lager den, eneste løsning!! 

Anonymkode: cf634...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...