AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #1 Del Skrevet 30. juli 2022 Jeg har trent litt løping de siste årene, både intervall og rolig jogg ute. Jeg ser nå at de skal arrangere Bergen city milen(10km) noe jeg har lyst å prøve. Jeg har ingen å løpe med, og gruer meg til å løpe da jeg føler jeg løper veldig sakte. Jeg er rett og slett redd for å komme på sisteplass😅 jeg ser på tidligere løp at topp 100 er lagt ut, og jeg er ikke i nærheten av disse tidene. Er topp 100 alle som har vært med på løpet, eller bare de første 100 i mål? Jeg håper det er noen som løper like «sakte» som meg. Jeg må også gå innimellom, spesielt oppover. Løper 5 km på 37min. Noen som har erfaring eller som vet noe om dette? Anonymkode: cd4e7...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #2 Del Skrevet 31. juli 2022 Tviler på at du blir sist, men noen må jo være det også! 😅 Hvis du deler opp resultatlista i kjønn og aldersgrupper så får du opp sistemann. Siste i gruppa kvinner 40-49 f.eks. kom inn på 1.11.29. Men hvis du klarer 37 min på 5 km på egenhånd kan du fint klare under 1.10 på mila med litt strukturert trening og den drahjelpen et løp gir. Hopp i det. Det er gøy med løp! Anonymkode: 75360...939 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #3 Del Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tviler på at du blir sist, men noen må jo være det også! 😅 Hvis du deler opp resultatlista i kjønn og aldersgrupper så får du opp sistemann. Siste i gruppa kvinner 40-49 f.eks. kom inn på 1.11.29. Men hvis du klarer 37 min på 5 km på egenhånd kan du fint klare under 1.10 på mila med litt strukturert trening og den drahjelpen et løp gir. Hopp i det. Det er gøy med løp! Anonymkode: 75360...939 Takk for svar☺️ Syns det var litt skummelt at siste i den aldersgruppen hadde så god tid😅 tror jeg prøver meg på rosa sløyfeløpet først☺️ Anonymkode: cd4e7...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grandidosa83 Skrevet 31. juli 2022 #4 Del Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har trent litt løping de siste årene, både intervall og rolig jogg ute. Jeg ser nå at de skal arrangere Bergen city milen(10km) noe jeg har lyst å prøve. Jeg har ingen å løpe med, og gruer meg til å løpe da jeg føler jeg løper veldig sakte. Jeg er rett og slett redd for å komme på sisteplass😅 jeg ser på tidligere løp at topp 100 er lagt ut, og jeg er ikke i nærheten av disse tidene. Er topp 100 alle som har vært med på løpet, eller bare de første 100 i mål? Jeg håper det er noen som løper like «sakte» som meg. Jeg må også gå innimellom, spesielt oppover. Løper 5 km på 37min. Noen som har erfaring eller som vet noe om dette? Anonymkode: cd4e7...ffb Drit i om du er sist. Du slår uansett de 99% som sitter hjemme Jeg har løpt en del BCM halvmaraton og hevder meg absolutt ikke i toppen (tvert imot). Ingen har aldri sagt noe negativt til meg - tvert imot. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #5 Del Skrevet 1. august 2022 Jeg har meldt meg på Bergen city milen. Jeg har utholdenhet, men jeg er ingen sprinter. Som deg ble jeg litt skeptisk når jeg så på listen. Bruker over en time. Men jeg har tenkt på det og det viktigste er å ha deltatt og fullført. Anonymkode: 9bc63...0bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #6 Del Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (På 1.8.2022 den 23.49): Jeg har meldt meg på Bergen city milen. Jeg har utholdenhet, men jeg er ingen sprinter. Som deg ble jeg litt skeptisk når jeg så på listen. Bruker over en time. Men jeg har tenkt på det og det viktigste er å ha deltatt og fullført. Anonymkode: 9bc63...0bf Ja jeg vurderer det fortsatt..veldig tøft av deg ihvertfall ☺️ Anonymkode: cd4e7...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #7 Del Skrevet 3. august 2022 Grandidosa83 skrev (På 31.7.2022 den 14.03): Drit i om du er sist. Du slår uansett de 99% som sitter hjemme Jeg har løpt en del BCM halvmaraton og hevder meg absolutt ikke i toppen (tvert imot). Ingen har aldri sagt noe negativt til meg - tvert imot. Ja det er faktisk sant. Har jo også noen måneder å trene på så kan være jeg tør😅 Anonymkode: cd4e7...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 5. august 2022 #8 Del Skrevet 5. august 2022 Bli med og konkurrer med deg selv. Jeg kom sist i et av de første løpene jeg deltok i (var ca 40 deltagere). Men da jeg løp samme løpet 4 uker senere, slo jeg min egen tid og det føltes skikkelig bra 💪 Minner meg selv på to engelske uttrykk når jeg begynner å sammenligne meg selv med andre «My race, my pace» og «Comparison is the thief of joy». Rosa sløyfe er i alle fall et godt sted å begynne, det er mange som går løypen. Jeg skal være med på begge og gleder meg, bli med 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå