Gå til innhold

Noen som syns Rami var elendig i Bohemian Rhapsody?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Minitroll skrev (På 31.7.2022 den 12.39):

Jeg såg filmen for et par dager siden. 
tror den største tabben var at de prøvde å få han til å ligne med å lage en tannprotese som sikkert ødela hans evne til å spille han ordentlig. Han som spilte Brian May og han som spilte John Deacon var ganske like på ordentlig. Og de skulle hatt med elskerinnen til May, som inspirerte til I want it all-sangen. 

Hææ fortell mer! Hadde han en elskerinne som den sangen et bygget på?

Anonymkode: 16f7c...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (På 30.7.2022 den 2.00):

Det må du jo gjerne mene. Jeg syns han var dyktig.

Ja, jeg skjønner ærlig talt ikke hvem som kunne ha spilt ham så mye bedre.

Anonymkode: 1ed36...59f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at alle som har hatt rollen som en eller annen kjendis har vært dårlige. Men det er jo ikke annet å vente når originalene har vært så spesielle og ingen kan igrunn spille de nøyaktig slik de var uansett.

Ellers er jeg enig med TS at Remi ikke gjorde en bra jobb. Det er ikke hans greie. Han er mye bedre på andre typer roller enn dokumentariske roller.

Anonymkode: 39154...176

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg syns at alle som har hatt rollen som en eller annen kjendis har vært dårlige. Men det er jo ikke annet å vente når originalene har vært så spesielle og ingen kan igrunn spille de nøyaktig slik de var uansett.

Ellers er jeg enig med TS at Remi ikke gjorde en bra jobb. Det er ikke hans greie. Han er mye bedre på andre typer roller enn dokumentariske roller.

Anonymkode: 39154...176

Remi. :fnise:

Jeg liker ikke Rami Malek sånn generelt, det er noe med øynene hans. Hadde ikke likt å se ham på butikken, f. eks. Hehe. JAJA.

Anonymkode: 5b110...937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja, jeg skjønner ærlig talt ikke hvem som kunne ha spilt ham så mye bedre.

Anonymkode: 1ed36...59f

Ikke jeg heller. Vi syns filmen var kjempe fin her i heimen og likte godt han som spilte Freddy. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han og filmen var helt fantastisk. Kom gjerne med et alternativ til Rami - tror du vil se at det kun er Freddie Mercury selv som (naturligvis) ville vært bedre.

Anonymkode: 657f1...238

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...