AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Skrevet 28. juli 2022 Jeg har skikkelig lyst på potetmos i morgen (hjemmelaget, av mandelpoteter) og ønsker meg en god kyllinggryte til. Skal ha besøk, men heldigvis ikke noe "stivt".... Er det noen som har oppskrift på en god kyllinggryte som kan passe med potetmos? Gjerne med mye smak, uten at det betyr at den må være sterk,,, Anonymkode: 8f1ad...307
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #2 Skrevet 28. juli 2022 Er du sikker på at det er mandelpoteter i butikkene nå? De er jo helt ute av sesong - det er sommer og nypoteter. Melne poteter som mandel kommer først til høsten igjen. (jeg tok et søk på mandelpoteter på Menys nettbutikk nå, og det kommer ikke opp som alternativ en gang). Anonymkode: 03d3c...840
Gjest Crimson123 Skrevet 28. juli 2022 #3 Skrevet 28. juli 2022 Du finner ikke mandelpoteter i butikken nå.
PGMVL Skrevet 28. juli 2022 #4 Skrevet 28. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har skikkelig lyst på potetmos i morgen (hjemmelaget, av mandelpoteter) og ønsker meg en god kyllinggryte til. Skal ha besøk, men heldigvis ikke noe "stivt".... Er det noen som har oppskrift på en god kyllinggryte som kan passe med potetmos? Gjerne med mye smak, uten at det betyr at den må være sterk,,, Anonymkode: 8f1ad...307 Kjøp en pakke "Bretagne" saus (sikkert Toro) og bruk den som base. Legg til lettstekt paprika og løk. Og eventuelle krydder du måtte ønske. Smaker nydelig med kylling og potetmos! 1
Hunter7 Skrevet 29. juli 2022 #5 Skrevet 29. juli 2022 Kyllinglår i sennepssaus https://www.greatbritishchefs.com/recipes/chicken-with-mustard-recipe 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #6 Skrevet 29. juli 2022 Coq au vin med kyllinglår 😍 Anonymkode: 91949...4fc 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå