Gå til innhold

God kyllinggryte til potetmos?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skikkelig lyst på potetmos i morgen (hjemmelaget, av mandelpoteter) og ønsker meg en god kyllinggryte til. Skal ha besøk, men heldigvis ikke noe "stivt".... 

Er det noen som har oppskrift på en god kyllinggryte som kan passe med potetmos? Gjerne med mye smak, uten at det betyr at den må være sterk,,,

Anonymkode: 8f1ad...307

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at det er mandelpoteter i butikkene nå?

De er jo helt ute av sesong - det er sommer og nypoteter. Melne poteter som mandel kommer først til høsten igjen.

(jeg tok et søk på mandelpoteter på Menys nettbutikk nå, og det kommer ikke opp som alternativ en gang).

Anonymkode: 03d3c...840

Gjest Crimson123
Skrevet

Du finner ikke mandelpoteter i butikken nå.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har skikkelig lyst på potetmos i morgen (hjemmelaget, av mandelpoteter) og ønsker meg en god kyllinggryte til. Skal ha besøk, men heldigvis ikke noe "stivt".... 

Er det noen som har oppskrift på en god kyllinggryte som kan passe med potetmos? Gjerne med mye smak, uten at det betyr at den må være sterk,,,

Anonymkode: 8f1ad...307

Kjøp en pakke "Bretagne" saus (sikkert Toro) og bruk den som base. Legg til lettstekt paprika og løk. Og eventuelle krydder du måtte ønske. Smaker nydelig med kylling og potetmos!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Coq au vin med kyllinglår 😍

Anonymkode: 91949...4fc

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...