Gjest Hottentått Skrevet 28. juli 2022 #41 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er interessert, bare blir litt fysisk kvalm 😛 Skulle ønske jeg hadde møtt han helt tilfeldig Anonymkode: 29f32...2be Jeg var så kvalm og jævlig før første date med en jeg var såååååå interessert i. Hadde tekster mye frem og tilbake og jeg får veldig fort følelser for folk. Tenkte han var langt over mitt nivå både utsendemessig og alt. Men nå har vi 4 års bryllupsdag i august og to barn sammen. Jeg sier kjør på!!!!!❤️ du har ingenting å tape, bare alt å vinne ☺️
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #42 Skrevet 28. juli 2022 6 minutter siden, Blåjojo said: Men du skal jo være nervøs! Det betyr jo bare at det er viktig for deg og at du liker han. Hadde du ikke gjort det så hadde det jo ikke vært noe stress. Jeg brukte å tenke at litt "nerver" før en date var et bra tegn😊 Egentlig er det et godt tegn, jeg ser hva du mener. Har bare brent meg på å være nervøs før, de fleste på date opp gjennom har sagt jeg var søt og dødssjarmerende når jeg følte meg som en sjenert idiot men en sa han mistet interessen fordi jeg virket stressa og en annen sa jeg nesten virkelig tilbakestående fordi jeg var så stille, med han jeg var stresset med var det fordi jeg likte han så godt og han jeg var stille med var det fordi jeg ikke følte meg helt trygg i hans nærvær, er dessverre slik at man husker alt det negative selv om det har vært mest positivt. Men skal prøve å ikke tenke i det hele tatt 😊 Anonymkode: 29f32...2be
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #43 Skrevet 28. juli 2022 1 minutt siden, Hottentått said: Jeg var så kvalm og jævlig før første date med en jeg var såååååå interessert i. Hadde tekster mye frem og tilbake og jeg får veldig fort følelser for folk. Tenkte han var langt over mitt nivå både utsendemessig og alt. Men nå har vi 4 års bryllupsdag i august og to barn sammen. Jeg sier kjør på!!!!!❤️ du har ingenting å tape, bare alt å vinne ☺️ Så søt historie 😃 Takk ❤️❤️ Anonymkode: 29f32...2be
Blåjojo Skrevet 28. juli 2022 #44 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Egentlig er det et godt tegn, jeg ser hva du mener. Har bare brent meg på å være nervøs før, de fleste på date opp gjennom har sagt jeg var søt og dødssjarmerende når jeg følte meg som en sjenert idiot men en sa han mistet interessen fordi jeg virket stressa og en annen sa jeg nesten virkelig tilbakestående fordi jeg var så stille, med han jeg var stresset med var det fordi jeg likte han så godt og han jeg var stille med var det fordi jeg ikke følte meg helt trygg i hans nærvær, er dessverre slik at man husker alt det negative selv om det har vært mest positivt. Men skal prøve å ikke tenke i det hele tatt 😊 Anonymkode: 29f32...2be Det blir dessverre bare det negative man husker. Men denne fyren liker deg jo allerede. Ellers hadde han ikke takket ja til å møte deg. Håper du får til å senke skuldrene og bare kose deg😊 Lykke til❤️ 1
Gjest Hottentått Skrevet 28. juli 2022 #45 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så søt historie 😃 Takk ❤️❤️ Anonymkode: 29f32...2be Lykke til ❤️❤️ Oppdater oss her da!😄
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #46 Skrevet 30. juli 2022 Liten oppdatering. Vi gikk rundt Akerselva i går og tok en kaffe, så tok vi et glass vin hos han. Jeg hadde begynnende panikkangst og tenkte dette makter jeg ikke rett før jeg traff han, det var veldig ubehagelig men gikk bra etter hvert. Vi endte faktisk til sengs og her har jeg dårlig samvittighet, for i dag snakket han om at han vil ta meg med på hytta neste date og var veldig glad mens jeg egentlig ikke følte han var den rette. Merker sånn kjapt. Kan ligge med han igjen men ikke interessert i noe mer, da må jeg isåfall være ærlig om det. Takk for støtte i tråden Anonymkode: 29f32...2be 1 1
Blåjojo Skrevet 30. juli 2022 #47 Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Liten oppdatering. Vi gikk rundt Akerselva i går og tok en kaffe, så tok vi et glass vin hos han. Jeg hadde begynnende panikkangst og tenkte dette makter jeg ikke rett før jeg traff han, det var veldig ubehagelig men gikk bra etter hvert. Vi endte faktisk til sengs og her har jeg dårlig samvittighet, for i dag snakket han om at han vil ta meg med på hytta neste date og var veldig glad mens jeg egentlig ikke følte han var den rette. Merker sånn kjapt. Kan ligge med han igjen men ikke interessert i noe mer, da må jeg isåfall være ærlig om det. Takk for støtte i tråden Anonymkode: 29f32...2be Så bra at du gjennomførte daten🤩🥳 Synd han ikke var "the one" da😏
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #48 Skrevet 30. juli 2022 1 hour ago, Blåjojo said: Så bra at du gjennomførte daten🤩🥳 Synd han ikke var "the one" da😏 Takk 🥰 Anonymkode: 29f32...2be
Gjest Hottentått Skrevet 30. juli 2022 #49 Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Liten oppdatering. Vi gikk rundt Akerselva i går og tok en kaffe, så tok vi et glass vin hos han. Jeg hadde begynnende panikkangst og tenkte dette makter jeg ikke rett før jeg traff han, det var veldig ubehagelig men gikk bra etter hvert. Vi endte faktisk til sengs og her har jeg dårlig samvittighet, for i dag snakket han om at han vil ta meg med på hytta neste date og var veldig glad mens jeg egentlig ikke følte han var den rette. Merker sånn kjapt. Kan ligge med han igjen men ikke interessert i noe mer, da må jeg isåfall være ærlig om det. Takk for støtte i tråden Anonymkode: 29f32...2be Woop! Grattis med vel gjennomført date!! Synd du ikke følte han var den rette. Men uansett har du fått en god erfaring med dating☺️ du bør kanskje avklare litt med han dersom han har store forventninger og forhåpninger rundt deg og dere. Ellers kan du bli litt stuck 🙈
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #50 Skrevet 30. juli 2022 21 minutter siden, Hottentått said: Woop! Grattis med vel gjennomført date!! Synd du ikke følte han var den rette. Men uansett har du fått en god erfaring med dating☺️ du bør kanskje avklare litt med han dersom han har store forventninger og forhåpninger rundt deg og dere. Ellers kan du bli litt stuck 🙈 Takk for det ☺️ Var en god erfaring ja, overrasket at han ble så interessert og trodde han skulle miste interessen med en gang vi møttes. Skal absolutt gjøre det, han var veldig grei og fortjener full åpenhet 😊 Anonymkode: 29f32...2be
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå