AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Skrevet 28. juli 2022 Sa ja til en uhøytidelig date på fredag eller lørdag for 10 minutter siden og følte meg først glad. Nå får jeg mer og mer panikk, foretrekker mye mer å treffe noen når det er tilfeldig. Føles ut som jeg skal på et jobbintervju og aner jo ikke hva jeg møter, redd jeg begynner å skjelve som på jobbintervju eller virker stille og dum da jeg er ganske sjenert. Har og opplevd 2 ganger at tinderdater aldri møtte opp på baren/spisestedet hvor de først dagen etter unnskyldte seg og spurte om en ny sjanse og husker fremdeles hvor utrolig kjip følelse det var. Var og en tinderdate som møtte opp som var veldig spydig og frekk, han sa senere at han egentlig likte meg og ville møtes igjen men jeg sa nei. Har ikke en god opplevelse med tinder og får derfor nå angst for dette nye møtet, bør jeg avlyse? Anonymkode: 29f32...2be 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #2 Skrevet 28. juli 2022 Eller er annet spørsmål: i hvor god tid er det innafor å avlyse? Vil ikke virke uhøflig eller som om jeg kaster bort tiden hans Anonymkode: 29f32...2be
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #3 Skrevet 28. juli 2022 Tror veldig mange kjenner det slik som du gjør. Ikke avlys fordi du ikke tør, kun om du ikke er interessert. Og da gjør du det ASAP. Intet våger, intet vinner. Anonymkode: fe51a...417 4
Jaytee Skrevet 28. juli 2022 #4 Skrevet 28. juli 2022 Synes du skal kaste deg ut i det, og prøve! Det verste som kan skje er jo at det ikke blir noe videre! 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #5 Skrevet 28. juli 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: Tror veldig mange kjenner det slik som du gjør. Ikke avlys fordi du ikke tør, kun om du ikke er interessert. Og da gjør du det ASAP. Intet våger, intet vinner. Anonymkode: fe51a...417 Jeg er interessert, bare blir litt fysisk kvalm 😛 Skulle ønske jeg hadde møtt han helt tilfeldig Anonymkode: 29f32...2be
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #6 Skrevet 28. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Jeg er interessert, bare blir litt fysisk kvalm 😛 Skulle ønske jeg hadde møtt han helt tilfeldig Anonymkode: 29f32...2be Sånn har jeg det også med dates. Er redd den andre blir skuffet f.eks.. Må bare prøve å legge det fra seg og fokusere på mennesket man møter. Det som er bra med Tinder, er at man får muligheten til å møte folk som man ikke hadde gjort tilfeldig. Anonymkode: fe51a...417 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #7 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sånn har jeg det også med dates. Er redd den andre blir skuffet f.eks.. Må bare prøve å legge det fra seg og fokusere på mennesket man møter. Det som er bra med Tinder, er at man får muligheten til å møte folk som man ikke hadde gjort tilfeldig. Anonymkode: fe51a...417 Som mann kan jeg si det jeg blir skuffet mest av er kvinner som ikke møter opp, eller avlyser på samme dag. Anonymkode: 55a2c...de4 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #8 Skrevet 28. juli 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Sånn har jeg det også med dates. Er redd den andre blir skuffet f.eks.. Må bare prøve å legge det fra seg og fokusere på mennesket man møter. Det som er bra med Tinder, er at man får muligheten til å møte folk som man ikke hadde gjort tilfeldig. Anonymkode: fe51a...417 Ja, det er sant, hadde neppe møtt han her tilfeldig Just now, AnonymBruker said: Som mann kan jeg si det jeg blir skuffet mest av er kvinner som ikke møter opp, eller avlyser på samme dag. Anonymkode: 55a2c...de4 Har faktisk aldri avlyst før eller latt være å møte opp, bare opplevd selv at de avlyser og ikke møter opp i det hele tatt. Kanskje derfor jeg har ekstra nerver nå for har bare vært utrivelig opplevelser 😅 Anonymkode: 29f32...2be
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #9 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det er sant, hadde neppe møtt han her tilfeldig Har faktisk aldri avlyst før eller latt være å møte opp, bare opplevd selv at de avlyser og ikke møter opp i det hele tatt. Kanskje derfor jeg har ekstra nerver nå for har bare vært utrivelig opplevelser 😅 Anonymkode: 29f32...2be Jeg har begynt å sende check-up melding samme dag for å bekrefte daten😅 Da vet du hvor kjipt det er når noen ikke dukker opp. Bra at du også har en høy terskel for å avlyse. Anonymkode: 55a2c...de4 2
Gjest Dustete Skrevet 28. juli 2022 #10 Skrevet 28. juli 2022 (endret) . Endret 6. august 2022 av Dustete
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #11 Skrevet 28. juli 2022 2 minutter siden, Dustete said: Jeg ville heller sagt finn noen med samme interesser som deg, enn å gjemme unna fysiske mindre tiltrekkende trekk frem til første møte for så å være redd for sånn behandlig. Hvorfor utsetter du deg for det? Vi menn får avsmak for det MINSTE lille. Hvorfor ikke skape en kjemi først? Prate sammen på tlf? Ikke stol på at den søppla fra tinder er en real mann, de fleste der leker vel med så mange de kan? Det kan være utfordrende å finne single menn i aktuell alder. Kan gå på aktiviteter uten at det finnes noen. Anonymkode: fe51a...417
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #12 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kan være utfordrende å finne single menn i aktuell alder. Kan gå på aktiviteter uten at det finnes noen. Anonymkode: fe51a...417 Hvilke alder? Anonymkode: 1a456...e03
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #13 Skrevet 28. juli 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilke alder? Anonymkode: 1a456...e03 Jeg er 39, så menn fra 38-53 ca Anonymkode: fe51a...417
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #14 Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sa ja til en uhøytidelig date på fredag eller lørdag for 10 minutter siden og følte meg først glad. Nå får jeg mer og mer panikk, foretrekker mye mer å treffe noen når det er tilfeldig. Føles ut som jeg skal på et jobbintervju og aner jo ikke hva jeg møter, redd jeg begynner å skjelve som på jobbintervju eller virker stille og dum da jeg er ganske sjenert. Har og opplevd 2 ganger at tinderdater aldri møtte opp på baren/spisestedet hvor de først dagen etter unnskyldte seg og spurte om en ny sjanse og husker fremdeles hvor utrolig kjip følelse det var. Var og en tinderdate som møtte opp som var veldig spydig og frekk, han sa senere at han egentlig likte meg og ville møtes igjen men jeg sa nei. Har ikke en god opplevelse med tinder og får derfor nå angst for dette nye møtet, bør jeg avlyse? Anonymkode: 29f32...2be Ingen erfaring med tinderdater, eller nettdating generelt. Er nok som deg, liker å møte noen tilfeldig i stede😊 Har dere snakket mye på forhånd? Alder på dere? Er kanskje lettere å møte noen seriøse i voksen alder, men jeg vet ikke🤷🏼♀️ Anonymkode: 1a456...e03
Gjest Dustete Skrevet 28. juli 2022 #15 Skrevet 28. juli 2022 (endret) . Endret 6. august 2022 av Dustete
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #16 Skrevet 28. juli 2022 22 minutter siden, Dustete said: Jeg ville heller sagt finn noen med samme interesser som deg, enn å gjemme unna fysiske mindre tiltrekkende trekk frem til første møte for så å være redd for sånn behandlig. Hvorfor utsetter du deg for det? Vi menn får avsmak for det MINSTE lille. Hvorfor ikke skape en kjemi først? Prate sammen på tlf? Ikke stol på at den søppla fra tinder er en real mann, de fleste der leker vel med så mange de kan? Vet ikke helt hva du mener, de som ikke har møtt opp har ikke sett meg, og de som har møtt opp har vært usikre og frekke men veldig interessert i å møtes igjen, får mye oppmerksomhet for utseende mitt og ikke det fysiske jeg er engstelig for i det hele tatt. Men om han er snill eller ikke og om han i det hele tatt møter opp eller har så høye forventninger til meg som er sjenert at jeg får angst Anonymkode: 29f32...2be
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #17 Skrevet 28. juli 2022 Slutt å stemple nervøsitet med angst!! Og; det at andre har vært kjipe, rettferdiggjør ikke å fortsette den dårlige historikken. Ta deg sammen, eller stay single. Anonymkode: 47595...b5e 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #18 Skrevet 28. juli 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen erfaring med tinderdater, eller nettdating generelt. Er nok som deg, liker å møte noen tilfeldig i stede😊 Har dere snakket mye på forhånd? Alder på dere? Er kanskje lettere å møte noen seriøse i voksen alder, men jeg vet ikke🤷🏼♀️ Anonymkode: 1a456...e03 Ikke snakket så veldig mye, det liker jeg egentlig litt for skaper mindre forventninger jeg er 28 og han er 35 Anonymkode: 29f32...2be
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #19 Skrevet 28. juli 2022 Hvorfor sa du ja, da? Kjipt å gå frem og tilbake slik. Anonymkode: 0a7d8...d42 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #20 Skrevet 28. juli 2022 Just now, AnonymBruker said: Slutt å stemple nervøsitet med angst!! Og; det at andre har vært kjipe, rettferdiggjør ikke å fortsette den dårlige historikken. Ta deg sammen, eller stay single. Anonymkode: 47595...b5e Irriterende når folk kaller nervøsitet med angst, men jeg har nå hatt diagnosen angst på papiret siden 2012 da høyst velfungerende og 90% bedre enn før, men slår heftig ut før date og jobbintervju Anonymkode: 29f32...2be
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå