AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #1 Del Skrevet 28. juli 2022 Hei! Jeg er en 25 år gammel jente som ikke har gått på prevensjon på ca 1 år og jeg har IKM imorgen (tror jeg). tidligere har ikke partner og jeg aktivt prøvd å treffe EL, utenom de siste 2 mnd’ene. Så kan jo si at dette er PP2. Jeg er nok som de fleste: veldig utolmodig, men sikkert også veldig «var» på symptomer. Men: Greia er at jeg ikke har noen symptomer utenom ømme pupper. Jeg pleier å få symptomer opp til en uke før mensen, sånn som smerter i magen som stråler nedover lårene, vond korsrygg, ubehag, ømme pupper og ofte kvalme. nå har jeg kun ømme pupper og jeg har hatt en bitteliten murring til morgenen idag. Ifølge appen jeg bruker (som jeg har lagt inn data på i ett år ca + at jeg har regelmessig), skal jeg ha mensen imorgen. Jeg har ikke fått positiv test enda heller, men begynner liksom litt å lure når jeg ikke har noen typiske symptomer på mensen, men jeg har heller ikke fått positiv tidligtest. Kan man få positiv test lenge over IKM? (tok sist en i går) Hva tror folket? Er jeg gravid?🫣 Hilsen J25 Anonymkode: 138f6...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #2 Del Skrevet 28. juli 2022 Tok 3 tidligtester nå, alle viste negativt så da er vel bare vente på at mensen kommer. Eller er ikke alt håp ute? Anonymkode: 138f6...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #3 Del Skrevet 28. juli 2022 Igjen, ingen som kan svare deg på dette utenom en test. Slike tråder kan vi like så godt bli ferdig med Anonymkode: 1cbde...92c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 28. juli 2022 #4 Del Skrevet 28. juli 2022 Sånne tråder kan jeg advare deg mot med en gang, for folk blir litt irriterte av de Håpet er ikke ute før mensen kommer. Det kan være graviditet du kjenner, men det kan også være mensen som er på vei. Fort å tolke symptomene feil når man kjenner veldig godt etter i prøvingen.. det er slitsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #5 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Igjen, ingen som kan svare deg på dette utenom en test. Slike tråder kan vi like så godt bli ferdig med Anonymkode: 1cbde...92c Dette visste jeg ikke. Er ganske ny på dette. Tusen takk Anonymkode: 138f6...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #6 Del Skrevet 28. juli 2022 Fame skrev (6 minutter siden): Sånne tråder kan jeg advare deg mot med en gang, for folk blir litt irriterte av de Håpet er ikke ute før mensen kommer. Det kan være graviditet du kjenner, men det kan også være mensen som er på vei. Fort å tolke symptomene feil når man kjenner veldig godt etter i prøvingen.. det er slitsomt Takk for svar. Og sorry hvis jeg irriterte. Visste ikke dette, er helt ny på dette Anonymkode: 138f6...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 28. juli 2022 #7 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar. Og sorry hvis jeg irriterte. Visste ikke dette, er helt ny på dette Anonymkode: 138f6...515 Velkommen som prøver! Vi er vanligvis ganske hyggelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #8 Del Skrevet 28. juli 2022 Fame skrev (1 time siden): Velkommen som prøver! Vi er vanligvis ganske hyggelige Hahah godt å høre👌🏻 Anonymkode: 138f6...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #9 Del Skrevet 28. juli 2022 Det er generelt bedre stemning på babyverden enn det er her på kvinneguiden 🙃 Anonymkode: e985d...3dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #10 Del Skrevet 29. juli 2022 Tenker at temaet i denne gruppen, er jo for blant annet prøvere - så da må man regne med slike innlegg 🙈 Jeg går selv på vent nå. Sluttet med pilla for noen få uker siden. Går og venter på mensen egentlig. Men nå er brystvortene veldig ømme og følsomme - så enten er mensen på vei eller så rakk jeg ikke å få mensen en gang. Lov å håpe 🙈 skal uansett ta en test i morgen tidlig. Har mest lyst å gjøre det med en gang 🤣 Anonymkode: ee922...8c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 30. juli 2022 #11 Del Skrevet 30. juli 2022 Mest trolig er du ikke gravid når du er 13 dager siden eggløsning med negativ test. De fleste normale svangerskap viser positiv test 10 dpo og hvertfall 12dpo. Klart det alltid er en sjans, men umulig for oss å gjette da krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå