Blitz21 Skrevet 27. juli 2022 #1 Del Skrevet 27. juli 2022 Bjørnar Moxnes har fått ny kjæreste. Hun heter Lina Aas-Eng (36). Noen som vet om hun er kommunist? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 28. juli 2022 #2 Del Skrevet 28. juli 2022 Er hun ikke offentlig så har man ikke noe med det. 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fiffle Skrevet 28. juli 2022 #3 Del Skrevet 28. juli 2022 Vet ikke, men et raskt Google søk så fant jeg dette, hun var (er?) skribent https://agendamagasin.no/forfatter/linaa/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 30. juli 2022 #4 Del Skrevet 30. juli 2022 Liz Nor har viet sine siste statuser om Moxnes, men hun snakker i gåter. Kan noen forklare? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 30. juli 2022 #5 Del Skrevet 30. juli 2022 bonsaijenta skrev (58 minutter siden): Liz Nor har viet sine siste statuser om Moxnes, men hun snakker i gåter. Kan noen forklare? Hvem er liz nor? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maryan190686 Skrevet 30. juli 2022 #6 Del Skrevet 30. juli 2022 bonsaijenta skrev (1 time siden): Liz Nor har viet sine siste statuser om Moxnes, men hun snakker i gåter. Kan noen forklare? Hun hinter vel til at hun nye damen (offentlig forhold på Facebook) har vært i bildet lenge, men hvem vet hvor lenge det har vært slutt mellom han og kona. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 30. juli 2022 #7 Del Skrevet 30. juli 2022 Maryan190686 skrev (47 minutter siden): Hun hinter vel til at hun nye damen (offentlig forhold på Facebook) har vært i bildet lenge, men hvem vet hvor lenge det har vært slutt mellom han og kona. Aha! Men hva skjedde på stortingstoalettet? Og hva har det med en islending å gjøre?😅🤷♀️ 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 30. juli 2022 #8 Del Skrevet 30. juli 2022 Lill skrev (1 time siden): Hvem er liz nor? Søk opp Liz Nor på FB☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maryan190686 Skrevet 30. juli 2022 #9 Del Skrevet 30. juli 2022 bonsaijenta skrev (32 minutter siden): Aha! Men hva skjedde på stortingstoalettet? Og hva har det med en islending å gjøre?😅🤷♀️ Oida, sorry, det hadde jeg ikke fått med meg. 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 30. juli 2022 #10 Del Skrevet 30. juli 2022 bonsaijenta skrev (3 timer siden): Aha! Men hva skjedde på stortingstoalettet? Og hva har det med en islending å gjøre?😅🤷♀️ Det var nok mimir. Der ble det slutt da kona gikk gravid med nummer to, og han sa selv i et intervju at han hadde laget kaos for seg selv … Apropos, begge disse gutta i rødt bor veldig bra. Kom over et intervju med mimir hvor det ble kommentert at han bor så flott og staselig, og at rikdommen kom fra oldeforeldrene på morssiden som fant marmor på eiendommen sin. Det hadde jeg ikke fått med meg før 😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 31. juli 2022 #11 Del Skrevet 31. juli 2022 (endret) Tough cookie skrev (1 time siden): Har en venn som jobber i regjeringen, og han sier at ryktene på huset forteller at Moxnes fant seg ny dame mens han kone, nå ex kone, var alvorlig kreftsyk. Hun er nå kommet på beina igjen heldigvis. Ja, det var jo tydelig når nyheten om offisiell ny dame kom og i samme artikkel sto det at ekteparet nå er separert .. at det har vært overlapping der … Og konen har jo hatt kreft, det er også kjent .. Jaja, han som har bygget sitt image på å være en staut, rettskaffen og en skikkelig kjernekar 😊 Endret 31. juli 2022 av Justlooking byttet ord 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulvplanke Skrevet 31. juli 2022 #12 Del Skrevet 31. juli 2022 Snakker om å spekulere vilt her! Vi aner ikke om ekteparet Moxnes kanskje var i ferd med å gå ifra hverandre før hun ble kreftsyk. Kanskje har hun selv truffet noen tidligere, blabla. Mange er jo separert en stund før de i det hele tatt forteller det til kollegaer. 18 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esk Skrevet 31. juli 2022 #13 Del Skrevet 31. juli 2022 Alt man skal legge seg borti😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 31. juli 2022 #14 Del Skrevet 31. juli 2022 Justlooking skrev (13 timer siden): Apropos, begge disse gutta i rødt bor veldig bra. Kom over et intervju med mimir hvor det ble kommentert at han bor så flott og staselig, og at rikdommen kom fra oldeforeldrene på morssiden som fant marmor på eiendommen sin. Det hadde jeg ikke fått med meg før 😊 Hva så om de bor veldig bra? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 1. august 2022 #15 Del Skrevet 1. august 2022 Åhh guuuud! Dette har jeg ikke fått med meg, såå spennende! 👏👏👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 1. august 2022 #16 Del Skrevet 1. august 2022 Tråden er ryddet for ryktespredning. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 5. juli 2023 #17 Del Skrevet 5. juli 2023 Hei. Er det noen som vet om det er sommer tilbud på solbriller noe sted nå?😀 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 5. juli 2023 #18 Del Skrevet 5. juli 2023 M.H85 skrev (5 minutter siden): Hei. Er det noen som vet om det er sommer tilbud på solbriller noe sted nå?😀 yes, på taxfree'n på Gardermoen 😛 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. juli 2023 #19 Del Skrevet 9. juli 2023 M.H85 skrev (På 5.7.2023 den 21.22): Hei. Er det noen som vet om det er sommer tilbud på solbriller noe sted nå?😀 Hehe, tilbud er sånn; Ta ETT par, betal med en politisk karriere, Norges anseelse, og mer skam enn det er plass til i en Nordstrandvilla.. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen-Oslo Skrevet 10. juli 2023 #20 Del Skrevet 10. juli 2023 bonsaijenta skrev (På 30.7.2022 den 19.57): Liz Nor har viet sine siste statuser om Moxnes, men hun snakker i gåter. Kan noen forklare? Liz Nor er kontroversiell så det holder. Hun er godt kjent i media og grunnet en del kontroverser om hennes skriverier har hun endret navn på sine kanaler. Liz Nor er egentlig Elisabeth Norheim. Nåde den som svarer henne på SoMe, Lisa Rinna kommer til kort her. Mildt sagt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå