Gjest Gjest Skrevet 20. november 2005 #1 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg har lyst å gi en god pocket bok som venninne gave i år. Noen som kan anbefale noen. Gjerne en fin bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2005 #2 Del Skrevet 20. november 2005 kommer an på hva slags bøker hun liker det da... Men bøker i "Bridget jones"-sjangeren pleier jo å slå godt an. Shopoholic-bøkene "Jeg fatter ikke hvordan hun får det til" Bøker av Sophie Kinsella generelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chans Skrevet 20. november 2005 #3 Del Skrevet 20. november 2005 "Ahab's Wife" av Sena Jeter Naslund er nokså nydelig. Den handler om oppveksten, og det forste ekteskapet, til kona til Ahab i Moby Dick, men boken er i en helt annen sjanger. Et godt, og velskrevet drama! Sjekk den ut, om du vil:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. november 2005 #4 Del Skrevet 20. november 2005 Alt av Denise Rudberg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. november 2005 #5 Del Skrevet 21. november 2005 Marian Keyes-bøkene - de første kommer i pocketutgaver og koster ca 100-lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #6 Del Skrevet 21. november 2005 Doppler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sesselja Skrevet 21. november 2005 #7 Del Skrevet 21. november 2005 Bienes hemmelige liv er en veldig fin bok. Jeg tror ikke den er kommet i pocketutgave på norsk ennå, men de har den i engelsk pocketutgave dersom det kan være et alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #8 Del Skrevet 22. november 2005 "Mannen som elsket Yngve" slår alltid godt an, har jeg merket. Både søster, venninne og mor ble glad for den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå