Gå til innhold

Blir ikke våt om morgenen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min er veldig glad i sex om morgenen, uansett hvor hardt han prøver blir jeg ikke våt. Tro meg, jeg er mer enn kåt nok, så hvorfor jeg ikke blir våt skjønner jeg ikke. Dette skjer ofte etter inntak av alkohol kvelden før, men ikke alltid. Han sier jeg ikke tenner på han, noe som er helt feil. Hva kan jeg gjøre? :’( 

Anonymkode: e68ce...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man er jo gjerne litt dehydrert om morgenen, spesielt etter alkoholinntak. Tørr i kjeften, tørr i trynet, tørr i musa... 😅 Man har gjerne hatt sex kvelden før også, og det kan også være litt uttørrende med sæd eller så er man litt sår og hoven. Så jeg opplever også det kan kreve litt mer oppvarming på morgenen. 

Bare å ha en flaske glidemiddel på nattbordet, problem løst ;) Det er ingen skam å bruke glidemiddel, det er et must for alle som puler veldig mye.

Typen din bør forøvrig ta seg en bolle som ikke tror på deg, det er ikke sånn man er åpen med hverandre om sex. Den type idiotiske kommentarer kan skape stress, som igjen kan gjøre det vanskeligere å bli kåt og våt. Fortell han at det ikke er greit at han ikke tror deg, og at han bare gjør dette lille problemt til en enda kjipere opplevelse for deg, i stedet for å være støttende. 

Usikre menn er det verste jeg vet..

Anonymkode: d54af...41b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det omvendt. Jeg er så våt om morgenen at det blir nesten ingen friksjon, og mannen min må tørke av flere ganger før det går seg til. Han synes det er bare stas. Men uansett: en herlig måte å starte dagen 🙂

Anonymkode: 5adc2...2a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man er jo gjerne litt dehydrert om morgenen, spesielt etter alkoholinntak. Tørr i kjeften, tørr i trynet, tørr i musa... 😅 Man har gjerne hatt sex kvelden før også, og det kan også være litt uttørrende med sæd eller så er man litt sår og hoven. Så jeg opplever også det kan kreve litt mer oppvarming på morgenen. 

Bare å ha en flaske glidemiddel på nattbordet, problem løst ;) Det er ingen skam å bruke glidemiddel, det er et must for alle som puler veldig mye.

Typen din bør forøvrig ta seg en bolle som ikke tror på deg, det er ikke sånn man er åpen med hverandre om sex. Den type idiotiske kommentarer kan skape stress, som igjen kan gjøre det vanskeligere å bli kåt og våt. Fortell han at det ikke er greit at han ikke tror deg, og at han bare gjør dette lille problemt til en enda kjipere opplevelse for deg, i stedet for å være støttende. 

Usikre menn er det verste jeg vet..

Anonymkode: d54af...41b

Glid er digg! :) Trenger som oftest bare litt for å komme i gang.

Anonymkode: b7d76...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også dehydrering. Synd om kjæresten din ikke kan akseptere at kroppen ikke alltid responderer helt, selv om man er tilstrekkelig kåt. Prøv å snakke med han om det på et annet tidspunkt, og se om du når inn til han da. Om du gjerne vil ha sex om morgenen selv om du sliter med å bli våt, ville jeg prøvd glidemiddel, om dere er komfortable med det.

Anonymkode: b16f4...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden våt om morgenen. Jeg har overhode ikke lyst på sex om morgenen, så det er helt greit 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 8ba2b...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...