AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #1 Del Skrevet 27. juli 2022 Må bare lufte noen tanker. Får ikke sove og strever med følelsen av ensomhet. Har ingen kontakt med familie, har ei venninne som er opptatt med sitt og sine. Eks kjæresten gjorde det slutt forrige uke. Jeg er helt alene. Har hatt ferie halvannen uke nå og har vært alene gjennom ferien til nå. Man føler seg helt glemt. Alt jeg ønsker er at noen, trenger ikke å være mange, er glad i meg på ekte. En person ville vært mer enn nok. Har klart å kjempe mot tårene gjennom ferien frem til nå men nå klarte jeg ikke å holde tilbake😥 Jeg ble syk i juni, da lå jeg hjemme i fire dager - alene. Hadde ingen som var der for meg. Alt føles bare helt håpløst😭 Anonymkode: 7cac9...fc8 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #2 Del Skrevet 27. juli 2022 Huff. Du bør starte å bygge deg et nettverk. Sosiale aktiviteter må bli første prio. Anonymkode: 8e3f0...c54 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 27. juli 2022 #3 Del Skrevet 27. juli 2022 Så fælt ❤️💔 Det er ikke en god følelse og kjenne på. Jeg var selv ensom når jeg har vært psykisk syk, men fant heldigvis er nettverk i en organisasjon for psykisk syke mennesker. Og dannet meg vennskap og samme tid fant jeg kjæresten min. ❤️ Du jobber? Kan du bli litt kjent med kolleger på fritid? Ta et glass vin eller gå på kino? Melde deg inn i en organisasjon eller klubb, innenfor dine interesser? Fotoklubb, røde kors, dyrebeskyttelsen, kurs i maling eller noe? Begynne på dans for voksne? Det er ikke lett og bli kjent og få gode vennskap som voksen, men umulig er det ikke. DNT er og en fin ting og melde seg inn i. Eller se om det er turgruppe på Facebook for ditt distrikt ☺️👏🏻 Er også sånn Hey girl grupper rundt i landet. Og det er ikke bare 20 åringer som er der, men også unge voksne. Mange har utvidet nettverket sitt der ❤️ 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #4 Del Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Huff. Du bør starte å bygge deg et nettverk. Sosiale aktiviteter må bli første prio. Anonymkode: 8e3f0...c54 Takk for råd❤️ Ja, har også tenkt at jeg må prøve å finne flere sosiale aktiviteter. Ts Anonymkode: 7cac9...fc8 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #5 Del Skrevet 27. juli 2022 Maestro skrev (7 timer siden): Så fælt ❤️💔 Det er ikke en god følelse og kjenne på. Jeg var selv ensom når jeg har vært psykisk syk, men fant heldigvis er nettverk i en organisasjon for psykisk syke mennesker. Og dannet meg vennskap og samme tid fant jeg kjæresten min. ❤️ Du jobber? Kan du bli litt kjent med kolleger på fritid? Ta et glass vin eller gå på kino? Melde deg inn i en organisasjon eller klubb, innenfor dine interesser? Fotoklubb, røde kors, dyrebeskyttelsen, kurs i maling eller noe? Begynne på dans for voksne? Det er ikke lett og bli kjent og få gode vennskap som voksen, men umulig er det ikke. DNT er og en fin ting og melde seg inn i. Eller se om det er turgruppe på Facebook for ditt distrikt ☺️👏🏻 Er også sånn Hey girl grupper rundt i landet. Og det er ikke bare 20 åringer som er der, men også unge voksne. Mange har utvidet nettverket sitt der ❤️ Tusen takk for at du delte din historie og alle gode råd❤️ Er absolutt ikke gode følelser å kjenne på. Har nesten ikke sovet i natt og våknet med en vond hodepine. Så bra at du fant støtte i de rundt deg og fant kjæresten din når du var på et punkt hvor du strevde. Det gir meg litt håp om at min situasjon kan bli bedre. Jeg jobber, ja. Fulltidsjobb og vel så det. Du har mange gode forslag ifht sosiale aktiviteter. Min største utfordring er vel at jeg ikke tørr å gå på ting alene. Jeg går å føler at andre dømmer meg og tenker at jeg er 'mislykket' fordi jeg er alene. Jeg vet jo at det i realiteten er få, om noen, som tenker slik. De tankene er kun i mitt hode. Jeg er leder på jobb så det er en konstant rollekonflikt der ifht vennskap og min rolle i hverdagen. Takk for alle gode råd❤️ Anonymkode: 7cac9...fc8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #6 Del Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tusen takk for at du delte din historie og alle gode råd❤️ Er absolutt ikke gode følelser å kjenne på. Har nesten ikke sovet i natt og våknet med en vond hodepine. Så bra at du fant støtte i de rundt deg og fant kjæresten din når du var på et punkt hvor du strevde. Det gir meg litt håp om at min situasjon kan bli bedre. Jeg jobber, ja. Fulltidsjobb og vel så det. Du har mange gode forslag ifht sosiale aktiviteter. Min største utfordring er vel at jeg ikke tørr å gå på ting alene. Jeg går å føler at andre dømmer meg og tenker at jeg er 'mislykket' fordi jeg er alene. Jeg vet jo at det i realiteten er få, om noen, som tenker slik. De tankene er kun i mitt hode. Jeg er leder på jobb så det er en konstant rollekonflikt der ifht vennskap og min rolle i hverdagen. Takk for alle gode råd❤️ Anonymkode: 7cac9...fc8 Jeg har også vært meget ensom og alene gjennom livet. Mistet min beste venn nå i sommer, og har hatt en overveldende sorg.. hvordan klare å leve videre? Ingen kontakt med familie pga vond oppvekst. I dag har jeg tenkt mer sånn at jeg aksepterer at jeg er helt alene. Kan ikke tviholde på mennesker og forhold som bare går en vei. Det er faktisk en styrke i å innse, og akseptere at man er alene. Jeg planlegger nå en lengre ferietur, gjennom et reiseselskap som arrangerer turer for grupper, og det er en del som reiser alene der. En fin måte å komme i kontakt med folk. Jeg synes det værste med å være alene er frykten for å være alene, og syningen bryr seg. Men når jeg aksepterte at jeg er alene, da fikk jeg på en måte mer kontroll, og styrke. Vet ikke om det gir noen mening for deg, men jeg er ihvertfall alene. Som deg har jeg venninner som er opptatt med sitt, og jeg gidder ikke å ringe gang på gang hvis de ikke har tid eller prioriterer meg. Anonymkode: 079ff...8fd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #7 Del Skrevet 27. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har også vært meget ensom og alene gjennom livet. Mistet min beste venn nå i sommer, og har hatt en overveldende sorg.. hvordan klare å leve videre? Ingen kontakt med familie pga vond oppvekst. I dag har jeg tenkt mer sånn at jeg aksepterer at jeg er helt alene. Kan ikke tviholde på mennesker og forhold som bare går en vei. Det er faktisk en styrke i å innse, og akseptere at man er alene. Jeg planlegger nå en lengre ferietur, gjennom et reiseselskap som arrangerer turer for grupper, og det er en del som reiser alene der. En fin måte å komme i kontakt med folk. Jeg synes det værste med å være alene er frykten for å være alene, og syningen bryr seg. Men når jeg aksepterte at jeg er alene, da fikk jeg på en måte mer kontroll, og styrke. Vet ikke om det gir noen mening for deg, men jeg er ihvertfall alene. Som deg har jeg venninner som er opptatt med sitt, og jeg gidder ikke å ringe gang på gang hvis de ikke har tid eller prioriterer meg. Anonymkode: 079ff...8fd Tusen takk for at du delte din historie❤️ Kondolerer med tapet av din beste venn. Jeg forstår godt at man føler en bunnløs sorg og ikke klare å se hvor livet går videre. Jeg synes du virker veldig sterk som har kommet så langt at du finner styrke i situasjonen. Jeg skulle så gjerne vært kommet dit jeg også. Noe jeg håper jeg klarer en dag. Som du sier, da føler man gjerne man har mer kontroll på situasjon og har et bedre overblikk, klarer å se fremover og skape en god hverdag for seg selv. Jeg tenker akkurat son deg; man kan ikke tviholde på mennesker, jeg kan ikke tvinge noen til å ville ha meg i livet deres. Er vel der den største skammen ligger for meg for jeg føler at ingen vil ha meg i livet deres. Så kommer tankene rundt hvorfor jeg ikke er god nok. Jeg har jobbet så mye med meg selv for å ikke straffe meg selv for andres mangler, feil eller manglende evne til å ha en forpliktelse til et annet menneske. Min venninne forsvant etter at hun fikk seg kjæreste. Det har skjedd før så at venner forsvinner til fordel for menn er jeg 'vant til'. Sender deg en klem og håper du har det bra❤️ Anonymkode: 7cac9...fc8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #8 Del Skrevet 27. juli 2022 Stor klem til deg❣️ Ikke gi opp og begynn i det små. Si gode ting til deg selv hver dag selv om du kanskje ikke tror på det. Det finnes mange ulike facebook grupper som kan være en fin måte å komme ut av skallet og ikke minst komme i kontakt med andre. Som andre har nevnt så finnes DNT og kanskje du kan melde seg som frivillig eller besøksvenn? Kanskje du også finner noen tips her? https://www.psychalive.org/how-to-deal-with-rejection/ Anonymkode: 980ae...983 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #9 Del Skrevet 28. juli 2022 Hei på deg! Kanskje en av disse kunne vært en start? Du kan også engasjere deg som fosterhjem, og selv bestemme hvem du kan ha hos deg midlertidig. Anonymkode: a44ca...ffe 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 28. juli 2022 #10 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Tusen takk for at du delte din historie og alle gode råd❤️ Er absolutt ikke gode følelser å kjenne på. Har nesten ikke sovet i natt og våknet med en vond hodepine. Så bra at du fant støtte i de rundt deg og fant kjæresten din når du var på et punkt hvor du strevde. Det gir meg litt håp om at min situasjon kan bli bedre. Jeg jobber, ja. Fulltidsjobb og vel så det. Du har mange gode forslag ifht sosiale aktiviteter. Min største utfordring er vel at jeg ikke tørr å gå på ting alene. Jeg går å føler at andre dømmer meg og tenker at jeg er 'mislykket' fordi jeg er alene. Jeg vet jo at det i realiteten er få, om noen, som tenker slik. De tankene er kun i mitt hode. Jeg er leder på jobb så det er en konstant rollekonflikt der ifht vennskap og min rolle i hverdagen. Takk for alle gode råd❤️ Anonymkode: 7cac9...fc8 Jeg synes at folk er tøffe som går alene på ting! Jeg går heller alene på noe, på ting som JEG vil og får noe utav. Har hatt venninner der de "ååh, kan du ikke bli med? Vil ikke gå alene" i voksen alder, og er det helt utav min interesse så sier jeg nei. Spesielt om det koster penger. Og tenk, er nok flere der som møter opp alene, som er i samme situasjon 🥰 Og går man alene, så er det lettere og bli kjent med folk. Ja, skjønner. Hadde lederrollen selv, og kjenner til den rollekonflikten. 🫤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #11 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei på deg! Kanskje en av disse kunne vært en start? Du kan også engasjere deg som fosterhjem, og selv bestemme hvem du kan ha hos deg midlertidig. Anonymkode: a44ca...ffe Takk for råd❤️ Jeg har alltid hatt lyst på hund, har tenkt på det lenge. Jobb har vært en hindring frem til nå, nå er ikke jobben så kaotisk lenger (lange dager blant annet og reising). Så snart jeg er ferdig med oppussing så kommer jeg nok til å ta opp igjen vurderingen rundt å få meg hund🙂 Anonymkode: 7cac9...fc8 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #12 Del Skrevet 28. juli 2022 Maestro skrev (9 timer siden): Jeg synes at folk er tøffe som går alene på ting! Jeg går heller alene på noe, på ting som JEG vil og får noe utav. Har hatt venninner der de "ååh, kan du ikke bli med? Vil ikke gå alene" i voksen alder, og er det helt utav min interesse så sier jeg nei. Spesielt om det koster penger. Og tenk, er nok flere der som møter opp alene, som er i samme situasjon 🥰 Og går man alene, så er det lettere og bli kjent med folk. Ja, skjønner. Hadde lederrollen selv, og kjenner til den rollekonflikten. 🫤 Jeg synes også at folk som går på ting alene er tøffe og det er jo ingenting unormalt ved det. Dette er tanker jeg har i mitt hodet om at jeg kommer til å bli dømt for det og sett ned på😔 Hvis det gir mening😕 Tror jeg må utforske litt hva som kan være aktuelle nye interesser og hobby og gjerne det er mulig å bli kjent med nye mennesker. Et sted må jeg jo begynne. Takk for alle gode råd❤️ Anonymkode: 7cac9...fc8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #13 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 27.7.2022 den 17.03): Tusen takk for at du delte din historie❤️ Kondolerer med tapet av din beste venn. Jeg forstår godt at man føler en bunnløs sorg og ikke klare å se hvor livet går videre. Jeg synes du virker veldig sterk som har kommet så langt at du finner styrke i situasjonen. Jeg skulle så gjerne vært kommet dit jeg også. Noe jeg håper jeg klarer en dag. Som du sier, da føler man gjerne man har mer kontroll på situasjon og har et bedre overblikk, klarer å se fremover og skape en god hverdag for seg selv. Jeg tenker akkurat son deg; man kan ikke tviholde på mennesker, jeg kan ikke tvinge noen til å ville ha meg i livet deres. Er vel der den største skammen ligger for meg for jeg føler at ingen vil ha meg i livet deres. Så kommer tankene rundt hvorfor jeg ikke er god nok. Jeg har jobbet så mye med meg selv for å ikke straffe meg selv for andres mangler, feil eller manglende evne til å ha en forpliktelse til et annet menneske. Min venninne forsvant etter at hun fikk seg kjæreste. Det har skjedd før så at venner forsvinner til fordel for menn er jeg 'vant til'. Sender deg en klem og håper du har det bra❤️ Anonymkode: 7cac9...fc8 Takk❤️ Jeg erfarer at når man er og har vært så mye alene, så kan man bli sårbar ift andre mennesker. Redd for å sette grenser, redd for avvisning osv. og dermed akseptere at andre behandler meg dårlig eller aldri stiller opp. Men når jeg aksepterte at jeg er alene, så ble jeg ikke så redd for å si ifra til andre når de ikke behandlet meg greit. Så det er en styrke i å «eie» situasjonen sin om at man er alene. Da tar man tilbake kontrollen selv, ikke la alle de andre som ikke stilte opp for deg ha kontrollen. Sender en stor klem til deg også, og håper du finner aksept og styrke. Livet er ikke fylt med gode vennskap og hyggelige sosiale sammenkomster. Ikke for meg ihvertfall. Anonymkode: 079ff...8fd 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #14 Del Skrevet 28. juli 2022 Takk for gode råd❤️ Sårbarheten overfor andre mennesker kjenner jeg veldig på. Som du sier redd for å sette grenser, stå opp for seg selv, avvisning, tillate at andre behandler en dårlig etc kjenner jeg igjen. Mye av dette har jeg akseptert tidligere i frykt for å bli avvist. Heldigvis er jeg blitt litt sterkere og klarer å stå litt mer i mot. Synes du beskriver det så bra ifht å ta kontroll over egen situasjon fremfor at de som ikke stilte opp eller forlot meg skal ha kontrollen. Slik har jeg ikke tenkt på det før. Må jobbe mer med selv der. Ts Anonymkode: 7cac9...fc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #15 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for gode råd❤️ Sårbarheten overfor andre mennesker kjenner jeg veldig på. Som du sier redd for å sette grenser, stå opp for seg selv, avvisning, tillate at andre behandler en dårlig etc kjenner jeg igjen. Mye av dette har jeg akseptert tidligere i frykt for å bli avvist. Heldigvis er jeg blitt litt sterkere og klarer å stå litt mer i mot. Synes du beskriver det så bra ifht å ta kontroll over egen situasjon fremfor at de som ikke stilte opp eller forlot meg skal ha kontrollen. Slik har jeg ikke tenkt på det før. Må jobbe mer med selv der. Ts Anonymkode: 7cac9...fc8 Ja.. jeg har ihvertfall en vond oppvekst bak meg. Mye dårlig behandling ifra andre. Og da blir man jo skadet, trekker seg unna, vanskelig å stole på osv. Og veldig lett for andre og behandle meg dårlig. Har latt meg bli brukt som «dørmatte» så mage ganger. Så det er vel det jeg ikke vil lengre da. Da får jeg heller bare være alene. Klart, jeg savner gode venner og familie. Men jeg har det ikke.. den dagen jeg får meg en ny venn, skal jeg være obs på at det er en god relasjon, ikke skadelig. For jeg er så sårbar når jeg er alene. Det viktigste er vel å ha det bra med seg selv. Finne litt styrke og ro i seg selv. Også er det så lett å bli påvirket av «alle andre som har det så bra». Alle som går på cafeer, drar på turer, middagsbesøk ol. Også sitter jeg alene kveld etter kveld etter kveld. Dritkjedelig. Men da får jeg bare akseptere at livet mitt er dritkjedelig da. Vet ikke hva annet jeg kan gjøre. Er så lei av å være redd for alt og lei meg for alt mulig. Det er som det er uansett. Anonymkode: 079ff...8fd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2022 #16 Del Skrevet 29. juli 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja.. jeg har ihvertfall en vond oppvekst bak meg. Mye dårlig behandling ifra andre. Og da blir man jo skadet, trekker seg unna, vanskelig å stole på osv. Og veldig lett for andre og behandle meg dårlig. Har latt meg bli brukt som «dørmatte» så mage ganger. Så det er vel det jeg ikke vil lengre da. Da får jeg heller bare være alene. Klart, jeg savner gode venner og familie. Men jeg har det ikke.. den dagen jeg får meg en ny venn, skal jeg være obs på at det er en god relasjon, ikke skadelig. For jeg er så sårbar når jeg er alene. Det viktigste er vel å ha det bra med seg selv. Finne litt styrke og ro i seg selv. Også er det så lett å bli påvirket av «alle andre som har det så bra». Alle som går på cafeer, drar på turer, middagsbesøk ol. Også sitter jeg alene kveld etter kveld etter kveld. Dritkjedelig. Men da får jeg bare akseptere at livet mitt er dritkjedelig da. Vet ikke hva annet jeg kan gjøre. Er så lei av å være redd for alt og lei meg for alt mulig. Det er som det er uansett. Anonymkode: 079ff...8fd Takk for at du deler❤️ Mye av dette kjenner jeg igjen. Jeg har også blitt dårlig behandlet av andre og blitt utnyttet. Jeg så det ikke og skjønte det ikke mens det pågikk. I voksen alder har jeg forstått mer. Jeg antok at mange av disse var mine venner, men alle forsvant plutselig en dag så jeg betydde nok ikke for dem det de betydde for meg. Som du sier, familie og ekte venner har jeg ikke. Sitter også alene kveld etter kveld. Savner å ekte, gode venner og en å dele hverandre med. Har blitt noen tårer igjen i dag, men jeg prøver å snu om både tankesett og følelser. Anonymkode: 7cac9...fc8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #17 Del Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Takk for at du deler❤️ Mye av dette kjenner jeg igjen. Jeg har også blitt dårlig behandlet av andre og blitt utnyttet. Jeg så det ikke og skjønte det ikke mens det pågikk. I voksen alder har jeg forstått mer. Jeg antok at mange av disse var mine venner, men alle forsvant plutselig en dag så jeg betydde nok ikke for dem det de betydde for meg. Som du sier, familie og ekte venner har jeg ikke. Sitter også alene kveld etter kveld. Savner å ekte, gode venner og en å dele hverandre med. Har blitt noen tårer igjen i dag, men jeg prøver å snu om både tankesett og følelser. Anonymkode: 7cac9...fc8 Ja, det er jo vanskelig å leve så isolert. Skjønner det. Jeg har mange ganger våknet opp om morgenen, og det første jeg tenker er -nei, ikke en dag til. Bare å pine seg gjennom dagene med sorg, savn og ensomhet. Den ene dagen lik den andre. Jeg har en hund. Det hjelper litt da. Men hvis du jobber mye, er det nok ikke så lurt å anskaffe. Anonymkode: 079ff...8fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 30. juli 2022 #18 Del Skrevet 30. juli 2022 Føler med deg. Har foreldre og en bror, men mesteparten, så og si hver dag tilbringer jeg tiden alene for jeg har ingen andre. Ingen venner eller noe. Så denne ensomheten er noe herk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #19 Del Skrevet 30. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, det er jo vanskelig å leve så isolert. Skjønner det. Jeg har mange ganger våknet opp om morgenen, og det første jeg tenker er -nei, ikke en dag til. Bare å pine seg gjennom dagene med sorg, savn og ensomhet. Den ene dagen lik den andre. Jeg har en hund. Det hjelper litt da. Men hvis du jobber mye, er det nok ikke så lurt å anskaffe. Anonymkode: 079ff...8fd Takk, og føler med deg❤️ Synes det er tøft å leve så isolert. Jeg har også mange ganger våknet og tenkt "ånei, ikke enda en dag". Slik våknet jeg i dag. Våknet og følte ingenting annet enn sorg, ensomhet og savn. Akkurat som du sier. Har grått en del i dag og føler alt er håpløst akkurat nå😭 Det var lenger arbeidsdager før, nå er det mer stabilisert på et normalt nivå. Jeg har bestemt meg for å pusse opp leiligheten så det blir ikke hund i år. Kanskje til neste år. Anonymkode: 7cac9...fc8 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #20 Del Skrevet 30. juli 2022 Ghostface skrev (2 timer siden): Føler med deg. Har foreldre og en bror, men mesteparten, så og si hver dag tilbringer jeg tiden alene for jeg har ingen andre. Ingen venner eller noe. Så denne ensomheten er noe herk. Takk for svar❤️ Ja, denne ensomheten tærer virkelig på. Har du god kontakt med din bror og dine foreldre? Jeg mistet min far som ung og da falt familien fra hverandre. Jeg vet min mor og min bror har god kontakt, men min mor og jeg har kranglet så mye at det forholdet gikk tapt for mange år siden. Er alene stort sett hele tiden selv, unntaket er jobb. Forstår veldig godt hvordan du har det. Ts Anonymkode: 7cac9...fc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå