AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #1 Del Skrevet 26. juli 2022 Hei! Vi skal gifte oss i november, borgerlig vielse. Vi har ikke bestemt oss for detaljene, men planen er vielse med bare oss og barna,og forlovere (kanskje foreldre), og så at bare vi to skal ut og spise på kvelden på en fin restaurant. har lyst på en fin kjole, men ingen brudekjole. Kan ha budsjett opp til 5-6000kr tenker jeg. Har sett på Pia tjelta, by timo, by malina uten å finne helt det jeg er ute etter. Tips til andre merker? Anonymkode: 64a7b...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #2 Del Skrevet 26. juli 2022 Kanskje legge i klær-forumet - og si litt mer hva du ser etter i en kjole? Om man har borgerlig eller kirkelig vielse, stort eller lite bryllup har ingen betydning for type kjole man velger å bruke Anonymkode: 47ea7...d65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #3 Del Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kanskje legge i klær-forumet - og si litt mer hva du ser etter i en kjole? Om man har borgerlig eller kirkelig vielse, stort eller lite bryllup har ingen betydning for type kjole man velger å bruke Anonymkode: 47ea7...d65 Takk for tips! Jeg er ikke helt enig med deg der, men det er klart det viktigste er at man finner en kjole man har lyst på men å sitte bare vi to på en restaurant i en svær prinsessekjole og slør seg jeg ikke helt for meg 🤣 Anonymkode: 64a7b...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvalitet Skrevet 26. juli 2022 #4 Del Skrevet 26. juli 2022 Du kan se på Zimmermann kjolene. Kanskje de er hakket for dyre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 26. juli 2022 #5 Del Skrevet 26. juli 2022 Hva med Hale Bob? Mange fine kjoler derfra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #6 Del Skrevet 26. juli 2022 Kvalitet skrev (4 minutter siden): Du kan se på Zimmermann kjolene. Kanskje de er hakket for dyre? Takk! Aldri hørt om det merket. Skal sjekke det. Kan strekke meg litt på prisen hvis jeg faller veldig for noe litt dyrere blir ikke så mange andre store utgifter. Anonymkode: 64a7b...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #7 Del Skrevet 26. juli 2022 Serafina. skrev (3 minutter siden): Hva med Hale Bob? Mange fine kjoler derfra. Takk! Var mye fint der. Ser vi skulle vært litt kjappere og giftet oss i sommerkjolesesongen 😅🤯 hadde vært lettere da. Anonymkode: 64a7b...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 26. juli 2022 #8 Del Skrevet 26. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk! Var mye fint der. Ser vi skulle vært litt kjappere og giftet oss i sommerkjolesesongen 😅🤯 hadde vært lettere da. Anonymkode: 64a7b...b21 Kan jo hende de har mye fint til høsten også 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2022 #9 Del Skrevet 26. juli 2022 Serafina. skrev (9 minutter siden): Kan jo hende de har mye fint til høsten også 😄 🤞🏻 Veldig glad for å ha litt mer å følge med på! Anonymkode: 64a7b...b21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #10 Del Skrevet 5. august 2022 Confettibird har mye fint 😍 Anonymkode: 26a86...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #11 Del Skrevet 5. august 2022 On 7/26/2022 at 8:33 PM, AnonymBruker said: Takk for tips! Jeg er ikke helt enig med deg der, men det er klart det viktigste er at man finner en kjole man har lyst på men å sitte bare vi to på en restaurant i en svær prinsessekjole og slør seg jeg ikke helt for meg 🤣 Anonymkode: 64a7b...b21 Å gifte seg borgerlig er ikke synonymt med å spise på restaurant etterpå. Man kan gifte seg borgerlig og ha diger fest eller kirkelig og gå på restaurant. Anonymkode: 47ea7...d65 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #12 Del Skrevet 5. august 2022 Har du sett på Zalando? Anonymkode: 05103...111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #13 Del Skrevet 5. august 2022 Oleana-klær, de har så mye nydelig🤩 Anonymkode: 76bed...a03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2022 #14 Del Skrevet 5. august 2022 Det norske merker Envelope, de har en fin kjole som heter Cannes dress. Koster akkurat 5000kr tror jeg. Anonymkode: cba76...e49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dise Skrevet 5. august 2022 #15 Del Skrevet 5. august 2022 Jeg synes Monsoon London har mye fint innenfor budsjettet du beskriver. På nettsida deres, under bryllupskategorien og undermenyen bridesmaidsdresses er det mange fine, litt romantiske kjoler som er i bryllupskategorien, men som ikke er som tradisjonelle hvite brudekjoler. Det viktigste er uansett at DU føler deg fin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #16 Del Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (På 5.8.2022 den 22.47): Det norske merker Envelope, de har en fin kjole som heter Cannes dress. Koster akkurat 5000kr tror jeg. Anonymkode: cba76...e49 Jeg giftet meg i denne, så fin🤩 Anonymkode: 88377...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #17 Del Skrevet 11. august 2022 AnonymBruker skrev (På 5.8.2022 den 22.19): Å gifte seg borgerlig er ikke synonymt med å spise på restaurant etterpå. Man kan gifte seg borgerlig og ha diger fest eller kirkelig og gå på restaurant. Anonymkode: 47ea7...d65 Ja, selvfølgelig, men jeg skrev jo i hovedinnlegget at vi ikke skal det, og ber om tips til kjole utifra det. Borgerlig eller i kirken var vel egentlig en uvesentlig detalj. klart man kan ha like mye stas etter en borgerlig vielse hvis man vil det! Der er vi enig. Anonymkode: 64a7b...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alabaster Skrevet 13. august 2022 #18 Del Skrevet 13. august 2022 Hvis du tilfeldigvis er strl 36, må denne være perfekt 😍(Vintage, så bare en størrelse) https://www.mavintage.no/produkt/offwhite-dress-str-eu36/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #19 Del Skrevet 13. august 2022 alabaster skrev (12 timer siden): Hvis du tilfeldigvis er strl 36, må denne være perfekt 😍(Vintage, så bare en størrelse) https://www.mavintage.no/produkt/offwhite-dress-str-eu36/ Den var nydelig! Ikke min str dessverre. Anonymkode: 64a7b...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #20 Del Skrevet 13. august 2022 Har du bestemt deg for å ha kjole, eller vurderer du drakt også? Anonymkode: 2e295...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå