Gå til innhold

Vondt i halsen-corona


Div

Anbefalte innlegg

Justlooking skrev (På 28.7.2022 den 4.07):

Har du ikke hatt streptokokker i halsen før? Ganske vondt det altså. Eller vanlige halsbetennelser hvor man ikke orker svelge eget spytt. Lett å glemme 😊

Jeg tror ikke jeg har hatt det. Men har hatt vondt i halsen mange ganger ikke som dette er akkurat som å svelge glass å barberblad. Ingen ting hjulpet ikke sterke hals linser eller noe ikke de som bedøver engang. Varte bare i 2 dager heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Div skrev (På 1.8.2022 den 1.38):

Jeg tror ikke jeg har hatt det. Men har hatt vondt i halsen mange ganger ikke som dette er akkurat som å svelge glass å barberblad. Ingen ting hjulpet ikke sterke hals linser eller noe ikke de som bedøver engang. Varte bare i 2 dager heldigvis.

jeg er veldig sjalu :P sitter nå med forferdelig hals smerter, klarer ikke snakke. Svir å puste, selv rolig med nesen. Hatt halssmerter i 4 dager nå, blir bare verre for hver dag. Må ta 4g paracet hver dag for å kunne spise/sove. Tar 1g klokken 23 når jeg skal prøve å sove. Våkner da automatisk rundt 03 tiden av smerter pga paraceten har gått ut, må ta ny runde med 1g paracet for å kunne klare å sove videre. Og selv med 1g paracet, så forsvinner ikke smertene, den bare blir på et nivå jeg klarer å overse den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt halsbetennelser og streptkokker i halsen flere ganger for mange år siden og det er ganske ille. Ligger i sengen og føles som glasskår i halsen. Klarer ikke svelge men går heldigvis over etter noen dager. Har ikke hatt det på minst 10 år nå heldigvis 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...