AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #21 Del Skrevet 1. august 2022 -Missi- skrev (På 31.7.2022 den 4.33): Jeg har alltid sett ting som senere har skjedd, det bare er sånn og har alltid vært sånn. Men jeg vet aldri når det skjer, det synes jeg er litt vanskelig. Jeg har også vært veldig redd for dette i blant. Enten så drømmer jeg en konkret hendelse som senere skjer eller jeg kan være i en helt vanlig setting i hverdagen og få en sterk følelse av at dette har jeg opplevd før. Jeg forstår gjerne ikke hvorfor men i ettertid forstår jeg. Det kan også være slik at enten min bror eller min mormor kommer til meg i drømmen. Da vet jeg at noe alvorlig skal skje med noen jeg er glad i eller meg selv/familie. Jeg vet likevel ikke hva som skal skje eller når men det er et tydelig varsel. På mine eldre dager har jeg begynt å meditere i starten skjedde det ikke noe annet enn at jeg ble rolig men jo mer jeg har gjort det jo mer skjer det at jeg kommer inn i noe annet. Det er akkurat som jeg åpner øynene mens det er lukket, så ser jeg bare mørke før jeg begynner se mer. Men jeg har vært veldig redd når dette har skjedd og ikke klart slappe av jeg får veldig høy puls og hører mine hjerteslag høyt i rommet. Men når jeg klarer puste dypt og roe meg klarer jeg være stadig lenger i denne tilstanden. Nesten så jeg hypnotisere meg selv eller noe sånt. Men siden jeg fortsatt synes det er skummelt er jeg litt redd for å åpne helt opp. Selv om jeg på et nivå forstår at det er meningen. Jeg ser for mye, blir redd og stenger av. Jeg er nok født slik for jeg husker krystall klare syn fra tidlig alder og følelsen av å være redd når det jeg drømte skjedde. Men jeg snakker ikke om det til noen. Jeg var nok veldig åpen som barn hadde stadig en indianer innom som jeg fortalte om til mamma men ble ikke trodd. Hadde et hemmelig språk jeg ikke lenger husker med en nabogutt, jeg lærte han det men vet ikke hvor jeg fikk det fra. De voksne likte ikke det så da stoppet det. Når jeg var 12 drømte jeg i detalj hvordan lillebror skulle dø og krystall klart hvordan den dagen vi fikk vite det forløp. Alt kom i en drøm som en video. Dagen etter skjedde alt jeg drømte! Denne hendelsen skremmer meg fortsatt den dag i dag så jeg tror jeg stengte veldig av etter det. Derfor får jeg ikke lenger vite konkret når noe jeg drømmer skal skje, men bare at det skal skje noe og at jeg må være forberedt. Disse varslene fra bror og mormor kan være svært skumle og mareritt aktie samtidig forstår jeg på et nivå at det ikke er ment slik men er en advarsel slik at jeg kan være forberedt. Dejà vu er ikke å være synsk…. 🙄 Anonymkode: e8ec1...a11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 1. august 2022 #22 Del Skrevet 1. august 2022 Jeg er kristen, jeg tror det finnes gode ånder, dvs Guds engler, og demoner. Ingen nøytrale ånder. Jeg forstår ikke at noen tør å involvere seg med slikt, hvis rn faktisk risikerer å få kontakt med demoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #23 Del Skrevet 1. august 2022 Topsi skrev (34 minutter siden): Jeg er kristen, jeg tror det finnes gode ånder, dvs Guds engler, og demoner. Ingen nøytrale ånder. Jeg forstår ikke at noen tør å involvere seg med slikt, hvis rn faktisk risikerer å få kontakt med demoner Selvfølgelig får man ikke kontakt med demoner! Heller ikke med Jesus eller julenissen. Du bør ta en alvorsprat med de som indoktrinerte deg til å tro på dette her! Tenk å gå rundt og være redd for demoner… Anonymkode: e8ec1...a11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå