Gå til innhold

Hvordan være åpen for kontakt fra åndeverdenen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er ikke interessert å høre fra deg som ikke tror på åndeverdenen. Jeg er ikke interessert i at dette skal bli en debatt om det eksisterer ånder eller ikke.

Kan noen gi meg  råd og tips på hvordan man kan bli mer åpen for kontakt fra åndeverdenen? Kan man trene seg opp til slikt?

Anonymkode: bbe4f...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Begynn med å meditere, snakke til gud, skytsengler, mennesker du har mistet.. hva/hvem enn du ønsker kontakt med. Be om tegn, gjerne ting som ikke er for kjent for deg fra før. En sort rose, en nøtteknekker, en sang.. hva enn du kan tenke deg! 

finnes mange gode videoer/guides på YouTube, tiktok o.l plattformer. 

Anonymkode: 899bf...0df

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Begynn med å meditere, snakke til gud, skytsengler, mennesker du har mistet.. hva/hvem enn du ønsker kontakt med. Be om tegn, gjerne ting som ikke er for kjent for deg fra før. En sort rose, en nøtteknekker, en sang.. hva enn du kan tenke deg! 

finnes mange gode videoer/guides på YouTube, tiktok o.l plattformer. 

Anonymkode: 899bf...0df

Takk for svar!

Hvorfor skal man be om tegn, ting som ikke er kjent for meg fra før? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Meditasjon er et godt verktøy, å visualisere og ønske kontakt fra åndeverden velkommen.

MEN, viktig at du ikke bare lærer deg å åpne, men også å stenge. Jeg har nå vært avstengt under hele svangerskapet fordi jeg ønsker fullt og helt fokus på tilstedeværelse i dette plan sammen med barnet mitt nå.

Anonymkode: f3084...0ef

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for svar!

Hvorfor skal man be om tegn, ting som ikke er kjent for meg fra før? 😊

har i hvert fall hjulpet meg i å vite at noen er der.. hjelp i vanskelige situasjoner og lignende. 

feks; still ett spørsmål.. vil det gagne meg å ta i mot dette jobbtilbudet.. vis meg en sort rose for ja, en hvit rose for nei.. da kan dette dukke opp i de neste dagene på film, musikk, genseren til noen du går forbi, eller du ser en rose i Hagen til noen. Grunnen til at jeg sier noe som ikke er kjent fra før er at da kan man lettere skille «tilfeldighet» fra ett tegn.. velg noe du ikke ser til vanlig 

Endret av Leonora8
Tastet litt fort
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er ikke interessert å høre fra deg som ikke tror på åndeverdenen. Jeg er ikke interessert i at dette skal bli en debatt om det eksisterer ånder eller ikke.

Kan noen gi meg  råd og tips på hvordan man kan bli mer åpen for kontakt fra åndeverdenen? Kan man trene seg opp til slikt?

Ja, man kan absolutt trene seg opp! ❤️ Prøv feks denne. 

Anonymkode: c129f...a25

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ghostface

Jeg har sett på diverse programmer som sier at man må meditere ofte. Om det er sant eller ikke, kan jeg ikke bekrefte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt. Jeg er en seer. Jeg har ikke utforsket. Har drømmer innimellom, som skjer etterpå. Får en følelse, eller tanke, så skjer det etterpå. Vil ikke utdype. Men vet at noe skjer. Har ikke utdypet. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.7.2022 den 21.19):

Meditasjon er et godt verktøy, å visualisere og ønske kontakt fra åndeverden velkommen.

MEN, viktig at du ikke bare lærer deg å åpne, men også å stenge. Jeg har nå vært avstengt under hele svangerskapet fordi jeg ønsker fullt og helt fokus på tilstedeværelse i dette plan sammen med barnet mitt nå.

Anonymkode: f3084...0ef

Hvordan stenger man av? Har lyst å lære meg å åpne men redd jeg er for svak psykisk til å kunne gjøre dette nå.. har også små barn, men det er mitt største ønske å lære fra alle barna har flyttet hjemmefra, blir 16 år til minst. Ønsker ikke at de skal bli påvirket, da jeg kjenner en som ble svært påvirket av at moren var åpent. 

Anonymkode: 256ab...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan stenger man av? Har lyst å lære meg å åpne men redd jeg er for svak psykisk til å kunne gjøre dette nå.. har også små barn, men det er mitt største ønske å lære fra alle barna har flyttet hjemmefra, blir 16 år til minst. Ønsker ikke at de skal bli påvirket, da jeg kjenner en som ble svært påvirket av at moren var åpent. 

Da er det definitivt lurt å jobbe med psyken først, du har jo god tid til å fokusere på det først. Å ha fokus på å hvordan åpne opp når det er så mye som må gjøres på ditt personlige plan først, blir litt som å finne ut hvordan få en roman utgitt før man har begynt å skrive historien, tenker jeg.. :)

Kan jeg spørre hvorfor du ønsker å åpne opp? Er det noe spesiell grunn? 

Anonymkode: 3e50e...f12

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det som gjorde hele forskjellen for meg var å gå på kurs sammen med andre. Man hjelper liksom hverandre når man er sammen, akkurat som i en fellesmeditasjon, det er lettere å komme i en meditativ, mottagelig tilstand. Jeg har gått kurs i telepatisk dyrekommunikasjon, som ligner på mediumskap på den måten at man også kommuniserer med døde dyr.

Anonymkode: 643e7...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Psykedeliske stoffer er jo brukt i årtusener.... 😄 

Anonymkode: 5c111...f3d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enten være litt gal, eller å bruke hallusinogener.

Anonymkode: 8c3f1...653

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Poenget er at man må styrke foundationen, se den videoen jeg linket over 

❤️ 

Anonymkode: c129f...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dro ikke til åndeverdenen, åndeverdenen kom til meg.

Og jeg takker Gud for det. 

Shit...

Har leket med liv eller døden med disse demon fuckerne...

Fuck dette!

Jeg er Messiah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe bra med den andre siden, døden er noe dritt, og synes synd på de som er døde og ikke får oppleve livet, dessuten kan det være mørke krefter involvert så dette kan være dumt å involvere seg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
vampyrinnen Janne skrev (På 29.7.2022 den 14.37):

Det er ikke noe bra med den andre siden, døden er noe dritt, og synes synd på de som er døde og ikke får oppleve livet, dessuten kan det være mørke krefter involvert så dette kan være dumt å involvere seg i.

Dette var en trist tankegang som du bør legge fra deg. Vi alle skal dø en gang, og det er like naturlig som det å bli født.

Anonymkode: e764e...732

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sett ting som senere har skjedd, det bare er sånn og har alltid vært sånn. Men jeg vet aldri når det skjer, det synes jeg er litt vanskelig. Jeg har også vært veldig redd for dette i blant. Enten så drømmer jeg en konkret hendelse som senere skjer eller jeg kan være i en helt vanlig setting i hverdagen og få en sterk følelse av at dette har jeg opplevd før. Jeg forstår gjerne ikke hvorfor men i ettertid forstår jeg. Det kan også være slik at enten min bror eller min mormor kommer til meg i drømmen. Da vet jeg at noe alvorlig skal skje med noen jeg er glad i eller meg selv/familie. Jeg vet likevel ikke hva som skal skje eller når men det er et tydelig varsel.

På mine eldre dager har jeg begynt å meditere i starten skjedde det ikke noe annet enn at jeg ble rolig men jo mer jeg har gjort det jo mer skjer det at jeg kommer inn i noe annet. Det er akkurat som jeg åpner øynene mens det er lukket, så ser jeg bare mørke før jeg begynner se mer. Men jeg har vært veldig redd når dette har skjedd og ikke klart slappe av jeg får veldig høy puls og hører mine hjerteslag høyt i rommet. Men når jeg klarer puste dypt og roe meg klarer jeg være stadig lenger i denne tilstanden.  Nesten så jeg hypnotisere meg selv eller noe sånt. Men siden jeg fortsatt synes det er skummelt er jeg litt redd for å åpne helt opp. Selv om jeg på et nivå forstår at det er meningen. Jeg ser for mye, blir redd og stenger av.

Jeg er nok født slik for jeg husker krystall klare syn fra tidlig alder og følelsen av å være redd når det jeg drømte skjedde. 

Men jeg snakker ikke om det til noen.

Jeg var nok veldig åpen som barn hadde stadig en indianer innom som jeg fortalte om til mamma men ble ikke trodd. Hadde et hemmelig språk jeg ikke lenger husker med en nabogutt, jeg lærte han det men vet ikke hvor jeg fikk det fra. De voksne likte ikke det så da stoppet det.

Når jeg var 12 drømte jeg i detalj hvordan lillebror skulle dø og krystall klart hvordan den dagen vi fikk vite det forløp. Alt kom i en drøm som en video. Dagen etter skjedde alt jeg drømte! 

Denne hendelsen skremmer meg fortsatt den dag i dag så jeg tror jeg stengte veldig av etter det. Derfor får jeg ikke lenger vite konkret når noe jeg drømmer skal skje, men bare at det skal skje noe og at jeg må være forberedt. Disse varslene fra bror og mormor kan være svært skumle og mareritt aktie samtidig forstår jeg på et nivå at det ikke er ment slik men er en advarsel slik at jeg kan være forberedt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...