AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #1 Del Skrevet 25. juli 2022 Hei dere Nå er jeg to dager før ikm, fikk positiv test ENDELIG etter 1,5 år med prøving Men jeg kjenner at jeg er veldig bekymret nå, har mensensmerter og har hadd disse av og på i litt over en uke nå. Men nå kjennes det altså som om mensen skal melde sin ankomst når som helst Jeg har også smerter i det ene låert samt rumpe og rygg. Er så veldig bekymret, har aldri vært gravid før så ikke noe å sammenligne med. Har noen opplevd lignende og det hat gått bra? Anonymkode: 76830...80b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 25. juli 2022 #2 Del Skrevet 25. juli 2022 Tror det skal gå fint jeg, krysser for at spiren sitter🤞🏼 Slik hadde jeg det også + hadde følelse at det stråler nedover lårene. Føltes ut som mensen kom når som helst når jeg var gravid. Nå er han snart 3 år og springer rundt her🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 25. juli 2022 #3 Del Skrevet 25. juli 2022 Jeg hadde også smerter som kjennes ut som menssmerter da jeg var gravid med første. Krysser fingrene for deg 😊🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #4 Del Skrevet 27. juli 2022 Har hatt mensensmerter/murringer 3 ganger i hele mitt liv, de to første var da jeg fikk mensen for 16 år siden, og den tredje gangen var nå når jeg ble gravid;) Anonymkode: dda55...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå