Gå til innhold

Kombo av penisring og pumpe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ingenting😂 er dette tull? Kan man pumpe og hva er Olon?

Anonymkode: bbe8e...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 26.7.2022 den 4.00):

Jeg skjønner ingenting😂 er dette tull? Kan man pumpe og hva er Olon?

Anonymkode: bbe8e...0a7

Olon er penishodet og den kransen det har. Hos meg er kransen ca 1 cm høy. Noe dama merker best etter pumping og påfølgende bruk av penisring.

Anonymkode: fb361...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/23/2022 at 10:07 PM, AnonymBruker said:

Vil det gjøre kuken større hvis man setter på en penisring og deretter pumper opp?

Anonymkode: 3297c...e1a

Pumpe vil øke størrelse over tid, men jeg ville vært jævlig forsiktig med å kombinere med penisring, du kan permanent skade kølla. Og ta det forsiktig med pumpa, som sagt du kan skade deg permanent.

Og uansett kan ikke se for meg at det å ta på ringen først vil hjelpe, om du skulle bruke ring i det hele tatt så måtte det være etter pumping for å beholde ereksjonen lengre. Men vært forsiktig, ikke verdt å ødelegge noe der nede fordi du var grådig for en cm eller to ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (30 minutter siden):

Pumpe vil øke størrelse over tid, men jeg ville vært jævlig forsiktig med å kombinere med penisring, du kan permanent skade kølla. Og ta det forsiktig med pumpa, som sagt du kan skade deg permanent.

Og uansett kan ikke se for meg at det å ta på ringen først vil hjelpe, om du skulle bruke ring i det hele tatt så måtte det være etter pumping for å beholde ereksjonen lengre. Men vært forsiktig, ikke verdt å ødelegge noe der nede fordi du var grådig for en cm eller to ekstra.

Følg instruksjoner og masser underveis. Ta på ring etter bruk av pumpa. Men maks i 20 minutt.

Anonymkode: fb361...536

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...