Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2005 #41 Skrevet 3. desember 2005 Jeg synes den var skuffende, helt klart den dårligste av de som er laget så langt. Den var altfor lang og kjedelig, pompøs og overdrevet. ← Smaken er som baken! Jeg synes at det kanskje var en av de, om ikke den, beste av filmene!
Gjest gjest1 Skrevet 3. desember 2005 #42 Skrevet 3. desember 2005 Jeg så den i går og jeg likte den godt, slik som jeg gjør med de andre filmene også. Men jeg skriver under på at dette ikke er en barnefilm!
Gjest Fantus Skrevet 4. desember 2005 #43 Skrevet 4. desember 2005 Syns forsåvidt at det var en bra nok film hvis man ikke har lest boka. Grei framdift og historien henger sammen. Men siden jeg er HP-fan og har lest bøkene flere ganger enn jeg gidder å telle var det ganske mange scener jeg savna. I tillegg syns jeg at Michael Gambon IKKE er en god Dumbledore. Han manger helt det snillle bestefarpreget som Harris hadde og som jeg mener Dumbledore skal ha. Gambon virker bare irritert og lei av alt mulig syns jeg. Tror kanskje at hvis hele historien skulle kommet til sin rett burde den heller vært en miniserie på tv. Så hadde man hatt litt mer tid å fortelle historien på.
Gjest Spacegirl Skrevet 4. desember 2005 #44 Skrevet 4. desember 2005 Filmen var grei nok, men siden jeg har lest boka var det selvfølgelig mye som ikke var som jeg hadde forestilt meg, og det var mye som manglet. Men jeg syns denne filmen var den beste av Harry Potter-filmene og jeg er helt enig i at filmen ikke er noe for barn.
Impala Skrevet 16. desember 2005 #45 Skrevet 16. desember 2005 Jeg fikk endelig sett filmen i går, og hadde gledet meg lenge til å se den, og selv om den var bra, så ble jeg litt skuffet over alt de har kuttet ut fra boka, selv om jeg skjønner at de ikke kan ha med alt Er utrolig glad for at jeg har lest bøkene (flere ganger selvfølgelig), for hvis ikke så tror jeg det er flere ting jeg ikke helt hadde skjønt sammenhengen med, og da tror jeg ikke jeg hadde syntes at det var en bra film. Men kommer til å kjøpe denne på DVD også, og se den igjen om en stund
Diktern Skrevet 18. desember 2005 #46 Skrevet 18. desember 2005 Jeg har lest alle bøkane, og film nr. 4 var bare en brøkdel av boka. Filmen var selvfølgelig spennende og underholdene, men mange viktige poenger forsvant, og hele historien gikk liksom i "ultra-speed". De jeg så den sammen med, hadde ikke lest bøkane, så de forstod veldig lite av det som skjedde, og måtte spørre meg heile tia. Jeg synes faktisk at de to første filmane har vært de beste, sånn sett i forhold til bøkane. Der fikk en i hvertfall med seg hva som skjedde, uansett om en hadde lest boka eller ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå