AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #41 Del Skrevet 23. juli 2022 ClausSaus skrev (29 minutter siden): Jo forsåvidt, men dette er å blande to hensyn. Fuckboys er jo tross alt happy med å være fuckboys, og ønsker helt spesifikt ikke å inngå forpliktende forhold. Men hvis det underliggende problemet er at kvinner lett får det fuckboys vil ha – altså sex – men ønsker forpliktende forhold… da blir jo spørsmålet mitt relevant? Spesifikt: Hvorfor skulle vi som ikke ligger med alt som byr seg frem være interesserte i kvinner som på sin side er lette på tråden? Er det ikke relativt åpenbart at veien til å få et forhold med en fyr som ikke er en fuckboy er å la være å spre beina for fuckboys? Fuckboys ønsker forhold på sikt de og, mange av kompisene mine var fuckboys en gang i tiden før kone og barn. Kona vet tydeligvis ikke om fuckboy forhistorien. jeg tror ikke du forstod helt poenget; at spesifikt at kvinner sprer bena for fuckboys er et intelligens og dømmekraft problem. Ergo; det spiller ingen rolle om hun sprer beina eller ikke- intelligensen og dømmekraften er såpass lav at hun bør være uaktuell pga det. La oss si at hun ikke har rukket å være lett på tråden enda- fortsatt uaktuell. Dette er lett nok å spotte hos damer om man har et snev livserfaring. Anonymkode: 45e80...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 23. juli 2022 #42 Del Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fuckboys ønsker forhold på sikt de og, mange av kompisene mine var fuckboys en gang i tiden før kone og barn. Kona vet tydeligvis ikke om fuckboy forhistorien. jeg tror ikke du forstod helt poenget; at spesifikt at kvinner sprer bena for fuckboys er et intelligens og dømmekraft problem. Ergo; det spiller ingen rolle om hun sprer beina eller ikke- intelligensen og dømmekraften er såpass lav at hun bør være uaktuell pga det. La oss si at hun ikke har rukket å være lett på tråden enda- fortsatt uaktuell. Dette er lett nok å spotte hos damer om man har et snev livserfaring. Anonymkode: 45e80...572 Dømmekraft: Ja. Intelligens: Nei, ikke nødvendigvis. Men du er absolutt inne på noe. Problemet er at vi lever i en kultur som oppfordrer kvinner til å være promiskuøse. Og vi er alle produkter av omgivelsene våre. Da kan det være greit at vi gamlekara tar litt til motmæle mot det selvdestruktive sølet yngre kvinner får servert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #43 Del Skrevet 23. juli 2022 Nå ble det veldig til avsporing plutselig, jeg (ts) spurte lengre opp om noen har noe tips til å bygge selvtillit? Jeg driver med bodybuilding og er selvsikker når det kommer til kroppen min og treninga, men så fort jeg trer foten utenfor treningsstudioet går selvtilliten rett i dass. Anonymkode: 60e24...7de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 23. juli 2022 #44 Del Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Må du ha en dame for å ha verdi i livet ditt? Jeg er dame, frivillig singel. Storkoser meg med det. Samfunnet er så opptatt av at man skal finne seg noen og starte familie, men det finnes 1000 andre måter å leve livet på. Anonymkode: c26c0...a56 Du kan jo kose deg med sex og få barn om du vil. Det kan neppe ts. Alltid lettere å leve et bekymringsfritt liv når man vet at man har muligheter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #45 Del Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Mange her nevner selvtillit, jeg har prøvd å faka selvtillit over lengre perioder før uten av at jeg hverken har fått selvtillit eller at det har gjort noe forskjell på damefronten, men har noen noe spesifikke tips for å få selvtillit? Anonymkode: 60e24...7de Fullfør noe. Utfordre deg selv i en ny hobby. Gjør noe for andre. Bli en du ser opp til. Anonymkode: 058e0...c6a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #46 Del Skrevet 23. juli 2022 Skid_raw skrev (3 timer siden): Ikke kjøp "nice guy" argumentet som altfor mange kvinner bruker...Altfor mange norske menn er blitt kastrert, det vil si at altfor mange har kjøpt argumentet om å være nice guy. Ingen oppfordrer gutter til å leve et liv uten ryggrad. Hvor de tar det fra, får gudene vite. Anonymkode: 058e0...c6a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #47 Del Skrevet 23. juli 2022 ClausSaus skrev (34 minutter siden): Dømmekraft: Ja. Intelligens: Nei, ikke nødvendigvis. Men du er absolutt inne på noe. Problemet er at vi lever i en kultur som oppfordrer kvinner til å være promiskuøse. Og vi er alle produkter av omgivelsene våre. Da kan det være greit at vi gamlekara tar litt til motmæle mot det selvdestruktive sølet yngre kvinner får servert. Det er slik at kultur og verdensbilder endres via faser, noen destruktive. En merkelig greie med feminisme er at kvinner skal bli mer lik menn- dermed herme menns seksualitet. For menn er ofte i stor grad promiskuøse (og det er ikke greit det heller), og da skal liksom kvinner være det og. Sex er ikke så interessant eller viktig når det kommer til stykket, hverken i forhold eller utenfor. Anonymkode: 45e80...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #48 Del Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Må du ha en dame for å ha verdi i livet ditt? Jeg er dame, frivillig singel. Storkoser meg med det. Samfunnet er så opptatt av at man skal finne seg noen og starte familie, men det finnes 1000 andre måter å leve livet på. Anonymkode: c26c0...a56 Det er enkelt å faste med mat i kjøleskapet.. det er enkelt å svømme i en time, når man vet at det er land på andre siden.. osv osv. Anonymkode: 5889b...4ef 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #49 Del Skrevet 23. juli 2022 Anonymburker skrev (37 minutter siden): Du kan jo kose deg med sex og få barn om du vil. Det kan neppe ts. Alltid lettere å leve et bekymringsfritt liv når man vet at man har muligheter. Ts kan få til det han vil, hvis han går inn for det. Kompisen min er en knøttliten skallet mann med 4 barn og godt gift på 20ende året. Han har ikke millioninntekt- men han har en jobb, godt humør, ikke offer-mentalitet. Det er en sånn selvmedlidenhet-runking her at jeg blir kvalm. Anonymkode: 45e80...572 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #50 Del Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er enkelt å faste med mat i kjøleskapet.. det er enkelt å svømme i en time, når man vet at det er land på andre siden.. osv osv. Anonymkode: 5889b...4ef Skal du sulte foran kjøleskapet? Eller skal du ut og kjøpe mat! Synes det er absurd at folk ikke skjønner at man kan gjøre noenting med situasjonen Anonymkode: 45e80...572 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #51 Del Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 23.7.2022 den 1.14): Jeg er en gutt på 21 og jeg føler jeg holder på å bli incel. Jeg har blitt mobba hele livet for hvordan jeg ser ut og har blitt ledd rett opp i trynet flere ganger av jenter på min alder. Jeg er mye kortere enn gjennomsnittet og det er tydeligvis ekstremt turnoff, i tillegg til at jeg holder på å bli tynn i håret og det har begynt å falle av. Jeg har ikke noe hat mot damer men føler jeg snart gir opp. Har prøvd å endre på absolutt alt som går Ann å endre på utseendet men jeg blir fortsatt avvist konstant. Jeg har bra sosiale antenner og har null problemer med å prate med fremmede, men det hjelper jo ingenting. Folk sier hele tiden at utseendet ikke betyr så mye, men det er jo ren løgn. Er bare så frustrert. Anonymkode: 60e24...7de Det er litt tidlig å legge inn årene kompis. Du er 21 år gammel. Kom tilbake om 10-20 år. Mye kan skje. Anonymkode: fab8a...b89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #52 Del Skrevet 24. juli 2022 Det som burde oppta tankene når man er 21 år gammel, er å få seg en god utdannelse og alt det praktiske rundt det, så kan man tenke på kjæreste når livet etter hvert er mer på stell. Jenter på samme alder er også opptatt med utdanning, og veldig få er klare for et fast forhold akkurat i denne perioden. Skaff deg ok utdanning med utsikter til en ålreit jobb, så når du nærmer deg 25-30, og kanskje har skaffet deg din første bolig, fast jobb etc., ser du deg rundt etter damer. I den alderen er også mange kvinner klare til å etablere seg. Det er en tiltrekkende egenskap å leve under ordnede forhold, for mange kvinner ser fint forbi bare utseendet, og vurderer deg heller ut fra hvilken type du er. En som bare virrer rundt og synes synd på seg selv, er lite attraktiv, helt uavhengig av hvordan han ser ut. Anonymkode: 5e70e...1eb 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 24. juli 2022 #53 Del Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du er ikke kvinnehater bare fordi du eventuelt er veldig kritisk til dagens feminisme. Jeg har selv blitt hetset her av de feministiske panser-styrkene når jeg prøvde å argumentere for selv streng likestilling i form av tall, altså 50% på den ene siden og 50% av den andre siden, men det mente feministene at er kvinneundertrykkende. Feministene liker det slik at menn skal ligge helst i den prosentandelen av forskjellige ting som er verst, mens kvinner skal visst dominere med sin prosentandel der ting er best. For eksempel høyere utdanning, og utdanningssystemet på generell basis, for ikke å snakke om offentlig- og kommunal sektor. Nok et område som er dominert fullstendig av kvinner. Det største problemet for din del akkurat er hvis du fysisk og psykisk sett i tillegg til eventuelt dårlig økonomi, ikke har evnen til å bli en middelklasse mann, som et absolutt minimum. Det vil si å ende opp med å være en mann som tjener et sted mellom 600.000 - 650.000 kroner i året og helst med en fast jobb. Hvis man ikke greier det, av ulike årsaker, blant annet dårlig oppvekst, dårlig eller fraværende mor, et feministisk-dominert utdanningssystem som ikke hjelper gutter og menn i sin helhet, og flere andre ting, så er man virkelig fvcked. Det er da getting fvcked - and NOT in a good way - begynner. Som kjent, unge menn blir generelt sett pulverisert på både VGS og innenfor høyere utdanning, og hver eneste kvinne som får studieplass blir hyllet mer eller mindre, men ingen nevner det faktumet at det betyr at vi har fått en mannlig "taper" på den andre siden. Princessene skal opp og frem selvfølgelig, og det dreier seg ikke lenger om likestilling, men å knuse mennene fullstendig, i et samfunnssystem som allerede er til for kvinner per år 2022. På samme måte som menn var vinnere i sin tid, da samfunnet var mer orientert mot menn på den tiden. Dagens kvinne-dominerte system er ikke bærekraftig i lengden og den siler ut et stadig større antall menn, både med tanke på sex, forhold og romantikk, for ikke å snakke om høyere utdanning, fast jobb og generell økonomi. For det har seg nemlig slik at en mann som tjener mellom 600.000 - 650.000 kr i året kan i det minste vurdere å omgå den pro-feministiske terroren her i landet ,ved å finne en annen dame fra et annet land, men da er vi, som sagt, inne på alt som har med høyere utdanning, fast jobb og økonomi å gjøre. Anonymkode: b6f17...8b4 Jeg er opptatt av språk og blir oppgitt når unge influensere mener at de har blitt utsatt for hets eller hat om noen er uenige med dem. Du har blitt hetset av feministiske panserstyrker på et debattforum. Jeg vil gjerne høre mer om hetsen og panserstyrkene. Du er nok i likhet med de fleste andre din egen verste fiende. Du er i krig med panserfeminister og det foregår pulverisering av menn. For å ikke snakke om pro-feminist-terroren. jeg vet ikke hva du prøver å formidle med innlegget ditt, men gjetter at det handler om at det ikke er lett for menn? jeg vil påstå at du har liten evne eller vilje til å se en sak fra et annet synspunkt enn ditt eget. Det er ingen forslag til endring i innlegget ditt om ingen vilje til å lytte til andre eller ønske om å finne en felles grunn. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pressplay Skrevet 24. juli 2022 #54 Del Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingen oppfordrer gutter til å leve et liv uten ryggrad. Hvor de tar det fra, får gudene vite. Anonymkode: 058e0...c6a Dette ser du veldig lett hvis du sammenligner norske gutter fra etnisk norske familier med gutter fra familier med arabisk eller afrikansk bakgrunn (heretter kalt norsk, arabisk og afrikansk). Norske gutter er oppdratt til å trå lett rundt andre mennesker, vi skal være milde, moderate og i vår kultur er det å være macho ofte forbundet med negativitet. Vi blir ofte oppdratt til å være forsiktige ovenfor kvinner for å ikke trå over noen grenser (som er bra, men kan gjøre menn overforsiktige) i tillegg til the Norwegian stiffness som vi alle nordmenn har og ofte blir påpekt av utlendinger. Arabiske og afrikanske kulturer er annerledes. Der vokser de opp i macho kulturer der de er pågående og setter seg selv først med ønske om å være den dominerende i flokken. "Bad guy" mentalitet er mer normalisert. Denne forskjellen ser man allerede på barneskolen hvor norske gutter ofte blir overkjørt av arabiske/afrikanske i sosiale settinger fordi det faller seg naturlig. Sistnevnte tar mer plass og krever sin plass. Uansett hvor likestilte vi blir så tiltrekkes kvinner av menn som er dominante og her gjør feminismen norske menn en bjørnetjeneste ved å file av kantene på norsk maskulinitet. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 24. juli 2022 #55 Del Skrevet 24. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nå ble det veldig til avsporing plutselig, jeg (ts) spurte lengre opp om noen har noe tips til å bygge selvtillit? Jeg driver med bodybuilding og er selvsikker når det kommer til kroppen min og treninga, men så fort jeg trer foten utenfor treningsstudioet går selvtilliten rett i dass. Anonymkode: 60e24...7de OK, selvtillit: Problemet ditt er sannsynligvis det samme som for de fleste andre, nemlig at du har feil grunnleggende innstilling til det å sjekke damer. De aller fleste menn tenker at "jobben" deres er 1) å oppsøke kontakt, og 2) å gjøre inntrykk. Og da er det ikke rart om selvtilliten får kjørt seg – da ser man jo på sjekking som en slags muntlig eksamen der man får en eneste sjanse til å virkelig prestere. Går du inn med en «OK, fokuser – det er nå det gjelder!»-innstilling er du jo nærmest nødt til å være direkte nervøs og famlende. Dette er ikke bare feil innstilling, de fleste kvinner kan også "lukte" at noe er galt her. Og du fremstår fort som en desperat kløne som prøver for hardt. Så hva skal du gjøre istedet? Jo: I 90-tallskomedien "Lystløgneren" spiller Jim Carrey en advokat som på magisk vis ender opp med en periode på ett døgn der han ikke klare å lyve. Han må si sannheten. Hvis dette hadde skjedd meg, og jeg i løpet av dette døgnet skulle sjekke opp en dame, ville jeg endt opp med å gå bort til henne og si «Hei, jeg fikk plutselig øye på deg og tenkte jeg skulle sjekke om du var verdt å bruke tiden min på.» … og så ville selvsagt alt vært ødelagt, for dette er jo selvfølgelig ikke noe du du skal si. Men du skal tenke det! Det du sannsynligvis gjør feil når du skal sjekke damer er å mentalt plassere deg selv i en situasjon der presset ligger på deg for å være bra nok for henne. Og så går du inn for å prøve å yte ditt beste, faktisk fremstå bedre enn du egentlig er. Så det hele blir teknisk sett ikke et spørsmål om selvtillit eller ikke i det hele tatt. For du har allerede besvart det spørsmålet ved i utgangspunktet å innta den innstillingen at du må sette opp en eller annet "forestilling" som ikke er deg for å ha en sjanse. Du forteller deg selv i forkant at du egentlig ikke er bra nok. Men hvis du snur på tankegangen, og istedet holder fast på den innstillingen at du egentlig bare vil finne ut om hun er bra nok for deg, da senker du plutselig skuldrene. For hvilken rolle spiller det da om hun avviser deg? Da var hun jo ikke verdt å bruke tiden din på? Og det var kanskje litt synd, men shit happens – du gir henne bare et høflig smil, sier at det var hyggelig å treffe henne, snur på hælene og glemmer henne. Du har nå kvittet deg med prestasjonspresset du tidligere har pålagt deg selv. Selvtillit er ikke en ting i seg selv – det er fraværet av noe. Nærmere bestemt, fraværet av prestasjonsangst og frykt for konsekvensene av å ikke lykkes. Så kvitt deg med dette. Endret 24. juli 2022 av ClausSaus 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #56 Del Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Du er ikke kvinnehater bare fordi du eventuelt er veldig kritisk til dagens feminisme. Jeg har selv blitt hetset her av de feministiske panser-styrkene når jeg prøvde å argumentere for selv streng likestilling i form av tall, altså 50% på den ene siden og 50% av den andre siden, men det mente feministene at er kvinneundertrykkende. Feministene liker det slik at menn skal ligge helst i den prosentandelen av forskjellige ting som er verst, mens kvinner skal visst dominere med sin prosentandel der ting er best. For eksempel høyere utdanning, og utdanningssystemet på generell basis, for ikke å snakke om offentlig- og kommunal sektor. Nok et område som er dominert fullstendig av kvinner. Det største problemet for din del akkurat er hvis du fysisk og psykisk sett i tillegg til eventuelt dårlig økonomi, ikke har evnen til å bli en middelklasse mann, som et absolutt minimum. Det vil si å ende opp med å være en mann som tjener et sted mellom 600.000 - 650.000 kroner i året og helst med en fast jobb. Hvis man ikke greier det, av ulike årsaker, blant annet dårlig oppvekst, dårlig eller fraværende mor, et feministisk-dominert utdanningssystem som ikke hjelper gutter og menn i sin helhet, og flere andre ting, så er man virkelig fvcked. Det er da getting fvcked - and NOT in a good way - begynner. Som kjent, unge menn blir generelt sett pulverisert på både VGS og innenfor høyere utdanning, og hver eneste kvinne som får studieplass blir hyllet mer eller mindre, men ingen nevner det faktumet at det betyr at vi har fått en mannlig "taper" på den andre siden. Princessene skal opp og frem selvfølgelig, og det dreier seg ikke lenger om likestilling, men å knuse mennene fullstendig, i et samfunnssystem som allerede er til for kvinner per år 2022. På samme måte som menn var vinnere i sin tid, da samfunnet var mer orientert mot menn på den tiden. Dagens kvinne-dominerte system er ikke bærekraftig i lengden og den siler ut et stadig større antall menn, både med tanke på sex, forhold og romantikk, for ikke å snakke om høyere utdanning, fast jobb og generell økonomi. For det har seg nemlig slik at en mann som tjener mellom 600.000 - 650.000 kr i året kan i det minste vurdere å omgå den pro-feministiske terroren her i landet ,ved å finne en annen dame fra et annet land, men da er vi, som sagt, inne på alt som har med høyere utdanning, fast jobb og økonomi å gjøre. Anonymkode: b6f17...8b4 Litt synd at ikke flere menn i landet gror litt baller, slik at dette blir tatt opp og bearbeidet politisk. Anonymkode: 5889b...4ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #57 Del Skrevet 24. juli 2022 Helene1982 skrev (6 timer siden): Jeg er opptatt av språk og blir oppgitt når unge influensere mener at de har blitt utsatt for hets eller hat om noen er uenige med dem. Du har blitt hetset av feministiske panserstyrker på et debattforum. Jeg vil gjerne høre mer om hetsen og panserstyrkene. Du er nok i likhet med de fleste andre din egen verste fiende. Du er i krig med panserfeminister og det foregår pulverisering av menn. For å ikke snakke om pro-feminist-terroren. jeg vet ikke hva du prøver å formidle med innlegget ditt, men gjetter at det handler om at det ikke er lett for menn? jeg vil påstå at du har liten evne eller vilje til å se en sak fra et annet synspunkt enn ditt eget. Det er ingen forslag til endring i innlegget ditt om ingen vilje til å lytte til andre eller ønske om å finne en felles grunn. Nei det stemmer, det posteren skriver. Det foregår en konstant usynlig enveis krig mellom giftigfeministene og mannfolk. Hvor det er kun menn som taper, skal shames osv. Anonymkode: 5889b...4ef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skid_raw Skrevet 24. juli 2022 #58 Del Skrevet 24. juli 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei det stemmer, det posteren skriver. Det foregår en konstant usynlig enveis krig mellom giftigfeministene og mannfolk. Hvor det er kun menn som taper, skal shames osv. Anonymkode: 5889b...4ef Så kast deg av det toget eller karusellen. Hvem er det som hindrer deg i å utvikle deg selv og utløse ditt sanne potensial? Jeg er sikker på at det er du selv. Endret 24. juli 2022 av Skid_raw 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #59 Del Skrevet 24. juli 2022 Skid_raw skrev (2 minutter siden): Så kast deg av det toget eller karusellen. Hvem er det som hindrer deg i å utvikle deg selv og utløse ditt sanne potensial? Jeg er sikker på at det er du selv. Dette er sant på alle mulige måter og fullstendig essensielt. Folk ser ikke skogen for bare trær. Verden er full av suksesshistorier fra folk som har opplevd masse dritt og utfordringer og endt opp som suksessrike. Ettersom jeg er anonym på et forum kan jeg si at jeg er en av dem. Jeg ble også mobbet som barn og opplevde masse motgang. I dag blir jeg nedringt av journalister pga det jeg bygget opp, ikke at det er et mål i seg selv- men for min egen personlige del var dette en del av det å lykkes med målet. Mange sa underveis at dette går ikke, det klarer du ikke. Men nå må de spise alle de pessimistiske ordene- jeg klarte det. Jeg ga totalt faen i all negativitet. Anonymkode: 45e80...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skid_raw Skrevet 24. juli 2022 #60 Del Skrevet 24. juli 2022 (endret) Et lite tips: begynn å løfte vekter og ha fokus på et sunt kosthold. Bare det å utsette kroppen for ubehag ved å trene styrke vil du over tid også få mestringsfølelse. La oss si at du kjører benkpress, 3 sett med 12 repetisjoner. Hver gang musklene holder på å si takk for seg, men du klarer å fullføre settene og repetisjonene, så lærer du at du takler alt livet kaster på deg. Som et konkret bevis har du styrken i benkpress å relatere deg til. Et sunt kosthold med fravær av sukker, disiplin og konsistens vil føre til at du også får mer kontroll over dine tanker. Bruke dine såkalte antatte negative egenskaper (lav høyde, hårtap) til noe positivt. Visste du at lave menn raskere får resultater når det gjelder vektløfting? Da ser jeg bort fra alt annet som at høyere menn over tid vil løfte mer osv. Det første en person vil se er en lav mann, men som er veltrent med markerte muskler. Halo-effekten vil i seg selv gjøre at førsteinntrykket folk vil ha av deg er positivt. Og det uten at de engang har snakket med deg. Det er den samme Halo-effekten du blir forledet av når du ser kvinner du opplever som attraktive. Bruk det til din fordel. Fordi kostholdet er sunt vil huden din glinse og det vil være fravær av kviser og akner som man typisk får av junk food. Halo-effekten er så mektig og folk går ukritisk i denne mentale fellen. Det vil være så mange positive faktorer at de fysiske egenskapene dine vil komme i andre rekke. Oppfør deg bra på treningssenteret og du vil få respekt. Ikke fordi at du har store muskler/definerte muskler, men fordi folk vil se hvor disiplinert du er og vise deg respekt. Ta din plass! Sniker noen foran deg i køen, si fra at du er før den personen. Marker deg, men samtidig ha kontroll over dine følelser. Jeg føler meg 99% sikker på at du kan si ting som "Ja, bare gå foran meg du. Det er ikke så farlig med meg altså". Hvis ja, slutt med det. Det er klart at ting er ikke så A4 som jeg får det til å høres ut som. Noen ganger er det intet stort tap at en annen får gå foran deg i køen. Men hvis det skjer i 10/10 situasjoner og du klager over det her på KG, da må DU gjøre noe med det. Incel-bevegelsen har en annen ting til felles: de er redde for konkurranse fordi de er overbeviste om at de vil tape. Her kan styrketrening (eller hvilken som helst trening) gi deg helt andre opplevelser som kanskje kan korrigere feiloppfatningen dine om deg selv. Endret 24. juli 2022 av Skid_raw 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå