Gå til innhold

Føler jeg holder på å bli incel.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det er ikke creepy nødvendigvis, det handler jo om hvordan det blir gjort. En calual samtale er jo helt OK. Hvis du går rett i sjekking så kan det være mer ubehagelig. 

Anonymkode: d14bd...747

Nei, det handler nesten utelukkende om hvor kjekk og attraktiv mannen som tar kontakt er. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er jo menn som trenger kvotering til godt lønna statusyrker nå, ikke damer. Alle kommer inn på tømrer eller rørlegger. 

Anonymkode: 898d5...6d5

Kvinne får kjønnspoeng til siving ntnu. Hvorfor er ikke det et problem? Fordi kvinner absolutt skal få prestisje til fordel for en bedre kvalifisert mann?

Anonymkode: e35a3...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.7.2022 den 1.14):

Jeg er en gutt på 21 og jeg føler jeg holder på å bli incel. Jeg har blitt mobba hele livet for hvordan jeg ser ut og har blitt ledd rett opp i trynet flere ganger av jenter på min alder. Jeg er mye kortere enn gjennomsnittet og det er tydeligvis ekstremt turnoff, i tillegg til at jeg holder på å bli tynn i håret og det har begynt å falle av. Jeg har ikke noe hat mot damer men føler jeg snart gir opp. Har prøvd å endre på absolutt alt som går Ann å endre på utseendet men jeg blir fortsatt avvist konstant. Jeg har bra sosiale antenner og har null problemer med å prate med fremmede, men det hjelper jo ingenting. Folk sier hele tiden at utseendet ikke betyr så mye, men det er jo ren løgn. Er bare så frustrert. 

Anonymkode: 60e24...7de

Flytt. Mye lettere å få kvalitetsnivå et sted man ikke allerede har fått et kjipt stempel.  Du er så ung, at du kan fint ta deg et prøve år, et eller annet sted. Angrer meg selv på at jeg ikke flyttet. Da jeg har jobbet på andre steder ved pendling. Og opplever å bli tatt imot mye bedre andre steder enn der jeg er definert siden jeg var liten. Anbefaler en liten små by, med bra uteliv. Eller feks Trondheim syntes jeg er en by man lett kommer i kontakt med folk. Har vært der på besøk flere ganger.  

Anonymkode: 7b6e3...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, ClausSaus said:

For det andre vi trenger å gjøre er nemlig å rykke opp med roten dette kognitive ugresset som sier at man "fortjener" noe her i verden. Det gjør man aldeles ikke – verden har aldri vært slik og kommer aldri til å bli det heller.

Så enkelt er det, og vi ser jo i samfunnet hvordan det går når man begynner å påkreve seg retten til alt som er. Selv retten til å ikke høre enkelte ord er jo blitt en greie. Hvor sart går det egentlig an å bli?

Nå også fra de siste sidene her har man visst rett på noe man ikke er flink nok til fordi man har et spesifikt sett av kjønnsorganer.

Og klart det også finnes de som mener deres rett på sex blir hindret av ... noen andre.

Ta litt ansvar selv. En vanskelig lærdom jeg forsøker lære mine barn men det er en hard kamp motstrøms i dagens youtube og tiktok verden hvor de pøses fulle av løgn om alt de har krav på og hvordan det er alle andres ansvar.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her ble det mye politisk tull noe som innlegget aldri har egnet til å diskutere. Jeg skal derimot si meg enig i en ting som har blitt nevnt flere ganger over her, menn vokser opp i en stor løgn, du hører fra veldig ung alder av damer at om du er snill og god og en omsorgsfull person så er det nok, men det stemmer jo ikke i det hele tatt. Jeg har først nå i en alder av 21 begynt å gjennomskue at ekstremt mye av hvordan du dømmes både av menn og kvinner er basert på utdeendet og status, men det var det ingen som turte å innrømme før jeg selv ble voksen/myndig. Jeg selv ble opplært av mine foreldre at jeg skulle dømme folk basert på karakter og hvordan man behandler folk rundt seg, men det virker som at det ikke er normen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Flytt. Mye lettere å få kvalitetsnivå et sted man ikke allerede har fått et kjipt stempel.  Du er så ung, at du kan fint ta deg et prøve år, et eller annet sted. Angrer meg selv på at jeg ikke flyttet. Da jeg har jobbet på andre steder ved pendling. Og opplever å bli tatt imot mye bedre andre steder enn der jeg er definert siden jeg var liten. Anbefaler en liten små by, med bra uteliv. Eller feks Trondheim syntes jeg er en by man lett kommer i kontakt med folk. Har vært der på besøk flere ganger.  

Dette kan være et godt forslag. Selv var jeg i hele oppveksten "broren til ....".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
nisselue skrev (Akkurat nå):

Dette kan være et godt forslag. Selv var jeg i hele oppveksten "broren til ....".

Jepp. Jeg var søstera til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest meg igjennom alle de 10 sidene i denne tråden, men jeg tenkte jeg bare skulle si at kjæreste eller ikke kjæreste, så blir livet bra 😙 Ikke stress med disse bekymringene.
Det beste rådet jeg kan gi deg er å fokusere på hva du selv kan gi til andre; ikke hva andre kan eller bør gi til deg 😙 Alltid. Uansett.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anjah said:

Jeg har ikke lest meg igjennom alle de 10 sidene i denne tråden, men jeg tenkte jeg bare skulle si at kjæreste eller ikke kjæreste, så blir livet bra 😙 Ikke stress med disse bekymringene.
Det beste rådet jeg kan gi deg er å fokusere på hva du selv kan gi til andre; ikke hva andre kan eller bør gi til deg 😙 Alltid. Uansett.

Et annet godt råd er å logge av twittergram og facetok. Disse er utrolig gode på å fortelle deg hvor mye bedre alle andre er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Du ser ut til å ha tungt for det. Du vil at menn skal akseptere en stadig verre situasjon, og bare legge seg på rygg for samfunnsutviklingen på den ene siden, men "ta tak i seg selv" på den andre siden ved å prøve å "forbedre seg selv".

La oss igjen bruke politikk som metafor, for det er veldig kjekt faktisk. 

Som sosialist bør du anerkjenne at det er den brutale og nådeløse kapitalismen som gjør at sosialismen har en kraft i seg selv. 

Er du ikke enig i at, hadde det ikke vært for den brutale og nådeløse kapitalismen, og ta gjerne med imperialismen også, så hadde verken Josef, en viss mann fra med bart fra Georgia (tidligere Sovjet) eller Lenin hatt noe som helst appell. 

Karl Marx hadde ikke engang skrevet boka si om det ikke hadde vært for det brutale kapitalistiske systemet som skilte ut stadig flere mennesker inn i avgrunnen. Det vil tar for gitt i dag, arbeidsmiljøloven, 8-timers arbeidsdag, osv, kommer av sosialistisk kamp, og ikke fordi kapitalistene var snille. Er du med så langt?

Her kan vi overføre dette til det feministiske systemet (som fullt ut har omhavnet alt som heter kapitalisme, penger og konkurranse på absolutt alle samfunnsarenaer). Du snakker jo, ironisk nok, selv ganske så Darwinistisk, i den forstand at alle "må konkurrere". Skulle trodd du var en skikkelig "god" kapitalist etter Darwin og Friedman modellen. 

Så nå er det faktisk slik at hybriden feminisme-kapitalisme, som vi har blant annet i Vesten, herunder Norge og Sverige, produserer stadig flere mannlige tapere, og det hadde blitt enda mer synlig om det ikke hadde vært for velferdsstaten, noe de fleste sosialister heldigvis støtter at man skal ha. Men se på andre land hvor denne feminisme-kapitalisme hybriden har slått i full blomst de siste 30+ årene, uten at disse landene har en sterk velferdsstat til stede, så ser du at det har klikket for mange menn og de har blitt radikalisert, naturlig nok, og stemmer (dessverre) på høyresiden. Men jeg forstår dem, selv om jeg IKKE liker det. De har begynt å ta makten tilbake, selv om det for min del er feil, politisk fil å følge.

Dagens system produserer tapere, med andre ord, mange av de menn. På samme måte som det brutale kapitalistiske systemet lagde så store avleiringer med tapere, at det klikket for folk til slutt, og de måtte til og med gå for revolusjon.

Har den ekstreme og brutale kapitalismen lært noe av dette? Absolutt ikke. Kapitalismen søker fortsatt aktivt etter å ødelegge alt som lukter enten sosialistisk eller sosialdemokratisk. Historien ser ut til å gjenta seg. Bare se på Russland. Like ille der nå med tanke på klasseforskjeller, som det var for 110 år siden, like før revolusjonen startet.

Dagens utgave av feminismen produserer dermed altfor mange mannlige tapere, og da vil du få etter hvert en motreaksjon, som feministene absolutt ikke kommer til å like.

Jeg har ikke sagt noe sted at TS ikke skal gjøre noe. Jeg har sagt at TS sin eneste mulighet er å se om han kan bli en mann som tilhører middelklassen og tjener mellom 600.000 - 650.000 kroner, men det er lettere sagt enn gjort, for arenaen der en fast jobb dannes, går som regel i disse dager via høyere utdanning. Og da er vi inne på den kritikken av det feministiske systemet som jeg er inne på. Du ønsker ikke å gjøre noe med systemet slik det er i dag, mens jeg (og stadig flere andre) mener nå at det er horribelt hvor mange menn faller fra skolen, hvor mye kvinner dominerer innenfor høyere utdanning, som igjen er direkte koblet sammen med jobb, herunder fast jobb.  Hele skolesystemet, helt fra barnehage og barneskolen er fullstendig dominert av kvinner, "kvinnelig oppførsel og regler", for ikke å snakke om "pro-kvinnelig" tilpasning av hele skoleløpet, og samtidig har kvinner langt flere kjønnspoeng å boltre seg på når de skal søke høyere utdanning, sammenlignet med menn. Det er her problemet ligger, og vi må få til et system som endelig begynner å "dytte" menn i riktig retning, der de får høyere utdanning, og rett etterpå fast og grei jobb, men det er litt vanskelig når man kjemper på et arena, som er total Female Domination til beinet. 

Anonymkode: b6f17...8b4

Du skriver veldig bra og klokt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvinne får kjønnspoeng til siving ntnu. Hvorfor er ikke det et problem? Fordi kvinner absolutt skal få prestisje til fordel for en bedre kvalifisert mann?

Du, kjære deg. Menn blir nok kvotert inn på både medisin og psykologi etter hvert.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du, kjære deg. Menn blir nok kvotert inn på både medisin og psykologi etter hvert.

Bare svar på spørsmålet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bare svar på spørsmålet 

Jeg kan fortelle deg hvorfor, og det er for å bryte med noen tradisjoner innen kjønnsdelte yrker. Så enkelt og så vanskelig. Og så trenger kommende kvinnelige økonomer å se at matte er et fag like mye for jenter som for gutter, for i praksis nå er naturfag/matte for en del jenter av meningsløse grunner  "guttefag". Det er viktig å få brutt ned de uuttalte holdningene der.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vil ikke virke bitter, men jeg har en kompis som ble født genetisk perfekt minus høyde, damene kommer løpende til han, men han er verdens største kuk. Er konstant utro og sender meg bilder av forskjellige damer på senga hans i undertøy mens han har dame, Til tross for dette, blir han respektert av alle rundt seg, og damene kommer alltid tilbake, kan noen av dere forklare dette til meg? Hvordan er det en attraktiv person å være med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vil ikke virke bitter, men jeg har en kompis som ble født genetisk perfekt minus høyde, damene kommer løpende til han, men han er verdens største kuk. Er konstant utro og sender meg bilder av forskjellige damer på senga hans i undertøy mens han har dame, Til tross for dette, blir han respektert av alle rundt seg, og damene kommer alltid tilbake, kan noen av dere forklare dette til meg? Hvordan er det en attraktiv person å være med? 

Fordi kvinner her inne vet ikke selv hva de vill ha eller ønsker bare å fremstå som snille "prinsesser" og sette seg selv i godt lys. Velkommen til 2022 og dagens kvinner. Bare falske hele gjengen hvis du spør meg.

Sannheten er at vi styres av vår biologi, som er ett resultat av mange tusen år med evolusjon. Vi er samme art i dag som for 20 000 år siden. Kvinner ser like mye på utseende som menn, men også mye annet(sosial status osv)Derfor så mange menn blir valgt bort. Man må ha hele pakka for å tiltrekke mange kvinner.V

Og de som er unntaket skriker så klart høyest her inne på forumet, selv om jeg faktisk ikke er så sikker på om de vet helt hva de vill de heller. Mest sannsynlig så mangler de selvinnsikt, eller så bare vill de fremstå som så gode mennesker som bare bryr seg om personlighet. Bare tullprat hele greia. Rett og slett total mangel på kunnskap om menneskers seksuelle seleksjon. Kvinner styres av følelser, ikke logikk. De er mye mindre rasjonelle en oss menn og det kommer VELDIG OFTE frem her inne på kvinneguiden.

Anonymkode: 79222...82e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raffalayla
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har ikke hatt sex på over to år, jeg klarer meg helt fint selv, joda det er frivillig men jeg har ikke vært i noen situasjoner på den tiden der det har vært en situasjon å si nei eller ja til heller. 

Jeg klarer å tilfredstille meg selv MYE bedre enn alle mannfolk jeg noen sinne har verdt med så hvorfor i all verden skal jeg ha noe savn på det. 

Jeg kan nok få meg sex hvis jeg virkelig vil ja, det kan for så vidt de aller aller fleste så lenge de firer på et par krav. Men kjæreste? Det er ikke så lett som du skal ha det til. Jeg har hatt to kjærester i mitt liv, begge var ubrukelig og var utro. Jeg har vært forelsket mange ganger uten at det har ført frem, hatt hjertesorg og blitt avist. Kunne jeg fått kjæreste hvis jeg valgte en som var langt under min standar og ønsker? Sikkert, men det kan også mannfolk, jeg har uansett ikke behov for en mann så hvis jeg først skal finne meg en så skal de nå være fordi jeg er forelsket og det kan man faktisk ikke kontrollere selv, ikke for at jeg er desperat eller skal tilfredstille andre. 

«Snille» menn som mener at kvinner skylder de å ha sex med de for at de er hyggelige og at de fortjener å ha sex og det er så urettferdig og synd på de for at de ikke får seg noe… ÆSJ!!! Hadde jeg plukket opp bare et hint av den holdningen så hadde jeg ikke latt mannen ta i meg med tang en gang.

Anonymkode: c26c0...a56

Det stikker dypere enn simpel tilfredsstillelse.. behovet for  kroppskontakt er fundementalt for et menneske. 

Jeg vet det finnes unntak, så du er kanskje en av dem.

Selv klarer jeg meg også fint i lengre perioder uten sex.. det er i hvert fall hva jeg sier til meg selv.. melankolsk som jeg er, når jeg sier det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Fordi kvinner her inne vet ikke selv hva de vill ha eller ønsker bare å fremstå som snille "prinsesser" og sette seg selv i godt lys. Velkommen til 2022 og dagens kvinner. Bare falske hele gjengen hvis du spør meg.

Sannheten er at vi styres av vår biologi, som er ett resultat av mange tusen år med evolusjon. Vi er samme art i dag som for 20 000 år siden. Kvinner ser like mye på utseende som menn, men også mye annet(sosial status osv)Derfor så mange menn blir valgt bort. Man må ha hele pakka for å tiltrekke mange kvinner.V

Og de som er unntaket skriker så klart høyest her inne på forumet, selv om jeg faktisk ikke er så sikker på om de vet helt hva de vill de heller. Mest sannsynlig så mangler de selvinnsikt, eller så bare vill de fremstå som så gode mennesker som bare bryr seg om personlighet. Bare tullprat hele greia. Rett og slett total mangel på kunnskap om menneskers seksuelle seleksjon. Kvinner styres av følelser, ikke logikk. De er mye mindre rasjonelle en oss menn og det kommer VELDIG OFTE frem her inne på kvinneguiden.

Gode mennesker som bryr seg om personligheten? 😄 Egentlig tenker jeg nå at ja bare fortsett, for det er sommerferie og jeg kjeder meg litt. Jeg snakket med min ex isted om dette at jeg distraherer meg selv ved å le av unge uerfarne menn som kommer med bastante meninger på kvinneguiden, totalt blottet for livserfaring men med pseudo vitenskap og jalla statistikk fra USA. Jeg sa til han at iflg dem burde han aldri noensinne fått pult. Og så lo vi godt begge to. Så ufattelig virkelighetsfjernt og herlig underholdning 😄

Anonymkode: 45e80...572

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Raffalayla skrev (1 time siden):

Det stikker dypere enn simpel tilfredsstillelse.. behovet for  kroppskontakt er fundementalt for et menneske. 

Jeg vet det finnes unntak, så du er kanskje en av dem.

Selv klarer jeg meg også fint i lengre perioder uten sex.. det er i hvert fall hva jeg sier til meg selv.. melankolsk som jeg er, når jeg sier det.

Ja jeg føler ikke noe savn etter nærhet så du har sikkert rett. Anbefaler å få en katt eller to, det er den beste kosen 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis dine betraktninger er riktig, velger kvinner etter både utseende, sosial status og andre kriterier når de leter etter en livspartner, mens menn tenker logisk og velger kun etter utseende. La oss si at du har rett: er dette logisk tenking, eller bioloigi?

Endret av Helene1982
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raffalayla

Ja jeg føler ikke noe savn etter nærhet så du har sikkert rett. Anbefaler å få en katt eller to, det er den beste kosen 😂

Knurr!

Hilsen hunden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...