Queen94 Skrevet 25. august 2022 Forfatter #61 Skrevet 25. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dagen etter. Mhm tror det tar litt lenger enn det. Anonymkode: 676dc...96e Tror du?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2022 #62 Skrevet 25. august 2022 Queen94 skrev (13 timer siden): Men hvorfor sier de bare ikke rett ut at jeg ikke er aktuell når de gidder å svare på smsen? Sikkelig ufint av de Forklaringen fikk du over. Anonymkode: 35cbb...4fe
missmcbeal Skrevet 25. august 2022 #63 Skrevet 25. august 2022 Høres ut som en rotete prosess. Personlig hadde jeg nok mistet lysten på å jobbe på dette stedet pga. hvor lang tid det tar tatt og ikke minst hvordan du har blitt informert underveis. Så jeg tenker egentlig du kan være glad om du ikke får jobben, for vil du egentlig jobbe på et slikt sted? Jeg forstår meg ikke på arbeidsplasser som rekrutterer, også som kommer med lovnader som de vet at de kanskje ikke klarer å holde. Det er jo mye bedre å si "vi håper å kunne gi tilbakemelding i løpet av morgendagen". Det minste man kan gjøre når man lover noen en tilbakemelding på en gitt dag, er faktisk å sende en sms den dagen om man ikke har mulighet til å gjøre det likevel. At du først fikk sms mange dager etterpå synest jeg er direkte frekt. 1
Queen94 Skrevet 26. august 2022 Forfatter #64 Skrevet 26. august 2022 missmcbeal skrev (På 25.8.2022 den 12.46): Høres ut som en rotete prosess. Personlig hadde jeg nok mistet lysten på å jobbe på dette stedet pga. hvor lang tid det tar tatt og ikke minst hvordan du har blitt informert underveis. Så jeg tenker egentlig du kan være glad om du ikke får jobben, for vil du egentlig jobbe på et slikt sted? Jeg forstår meg ikke på arbeidsplasser som rekrutterer, også som kommer med lovnader som de vet at de kanskje ikke klarer å holde. Det er jo mye bedre å si "vi håper å kunne gi tilbakemelding i løpet av morgendagen". Det minste man kan gjøre når man lover noen en tilbakemelding på en gitt dag, er faktisk å sende en sms den dagen om man ikke har mulighet til å gjøre det likevel. At du først fikk sms mange dager etterpå synest jeg er direkte frekt. De ringte dagen etter og hadde fortsatt ikke bestemt seg. Så jeg sa jeg må nesten trekke meg nå. 1 1
bustelise Skrevet 26. august 2022 #65 Skrevet 26. august 2022 Queen94 skrev (6 minutter siden): De ringte dagen etter og hadde fortsatt ikke bestemt seg. Så jeg sa jeg må nesten trekke meg nå. De burde ha klart å gi deg et svar lenge før, så jeg skjønner frustrasjonen. Men hvorfor måtte du trekke deg?
missmcbeal Skrevet 26. august 2022 #66 Skrevet 26. august 2022 (endret) Queen94 skrev (13 minutter siden): De ringte dagen etter og hadde fortsatt ikke bestemt seg. Så jeg sa jeg må nesten trekke meg nå. Utrolig dårlig. Du gjorde helt riktig her ved å trekke deg, for å vise at sånt ikke er akseptabelt. De verdsetter ikke tiden din som arbeidssøker, og da fortjener de faktisk ikke å få deg. Endret 26. august 2022 av missmcbeal 2
Queen94 Skrevet 26. august 2022 Forfatter #67 Skrevet 26. august 2022 Jeg valgte å trekke meg fordi de har brukt nesten 5 uker på å gi meg håp uten å bestemme seg.
Unn9 Skrevet 30. august 2022 #68 Skrevet 30. august 2022 Queen94 skrev (På 26.8.2022 den 22.56): Jeg valgte å trekke meg fordi de har brukt nesten 5 uker på å gi meg håp uten å bestemme seg. Jeg skal også trekke meg nå. Det ble veldig useriøst. Jeg venter ennå på oppdrag. Har ikke hørt noe mer. Har nå takket ja et annet sted. Det er et fast sted, det blir sikkert greit det og. Lykke til videre med jobb søknader.
Queen94 Skrevet 3. september 2022 Forfatter #69 Skrevet 3. september 2022 Unn9 skrev (På 30.8.2022 den 19.00): Jeg skal også trekke meg nå. Det ble veldig useriøst. Jeg venter ennå på oppdrag. Har ikke hørt noe mer. Har nå takket ja et annet sted. Det er et fast sted, det blir sikkert greit det og. Lykke til videre med jobb søknader. Helt sjukt hvor uprofesjonelle folk er. Vi satser jo alt på de også blir vi behandle såå dårlig! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå