Queen94 Skrevet 22. juli 2022 #1 Skrevet 22. juli 2022 Jeg var på intervju igår, fikk beskjed at de vil ringe alle som kom på intervju i dag. Selv om vi får jobben eller ikke. Men jeg har ennå ikke hørt noe. Regner med at jeg ikke ble valgt, men er det normalt at de sier de ringer men velger å droppe det?
Scoops Skrevet 22. juli 2022 #2 Skrevet 22. juli 2022 Det har skjedd meg før, men jeg ville gitt det mer enn en dag. Kan være de ikke er ferdig med intervjuene og bestemme seg, så litt mer tålmodighet kan du sikkert ha 😊Lykke til
Queen94 Skrevet 22. juli 2022 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2022 Scoops skrev (3 minutter siden): Det har skjedd meg før, men jeg ville gitt det mer enn en dag. Kan være de ikke er ferdig med intervjuene og bestemme seg, så litt mer tålmodighet kan du sikkert ha 😊Lykke til Syntes det er så vanskelig å vente. Det er lenge siden sist jeg var på intervju. De sa de ringer alle idag, har sittet med tlf i hele dag!
Scoops Skrevet 22. juli 2022 #4 Skrevet 22. juli 2022 Queen94 skrev (1 minutt siden): Syntes det er så vanskelig å vente. Det er lenge siden sist jeg var på intervju. De sa de ringer alle idag, har sittet med tlf i hele dag! Det er skikkelig vanskelig ja, og visst de sa de skulle ringe idag så burde der abolsutt holdt det
Queen94 Skrevet 22. juli 2022 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2022 Scoops skrev (Akkurat nå): Det er skikkelig vanskelig ja, og visst de sa de skulle ringe idag så burde der abolsutt holdt det Ikke sant! Jeg regner med at jeg ikke ble valgt. Men fortsatt så vil jeg høre det 😅
Scoops Skrevet 22. juli 2022 #6 Skrevet 22. juli 2022 Queen94 skrev (1 minutt siden): Ikke sant! Jeg regner med at jeg ikke ble valgt. Men fortsatt så vil jeg høre det 😅 Alltid greit og få det helt bekreftet 1 2
Queen94 Skrevet 23. juli 2022 Forfatter #7 Skrevet 23. juli 2022 Fortatt ikke hørt noe. Tenker da er jeg vel ikke relevant
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #8 Skrevet 23. juli 2022 Queen94 skrev (2 timer siden): Fortatt ikke hørt noe. Tenker da er jeg vel ikke relevant I dag er det lørdag, så om de ikke rakk det på fredag så vil keg tro du tidligst hører noe på mandag. Nå veit jeg ikke hvor stort firma det er du har vært på intervju hos, men om det ikke er så stort at det har dedikert HR avdeling så har ofte de som ansetter andre oppgaver i det daglige. Og om det da skjer noe uforutsett som krever «ringe personens» oppmerksomhet i vanlig drift, så blir nok dette prioritert før det å ringe rundt til kandidater. Anonymkode: 4c3b3...c44
Queen94 Skrevet 23. juli 2022 Forfatter #9 Skrevet 23. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I dag er det lørdag, så om de ikke rakk det på fredag så vil keg tro du tidligst hører noe på mandag. Nå veit jeg ikke hvor stort firma det er du har vært på intervju hos, men om det ikke er så stort at det har dedikert HR avdeling så har ofte de som ansetter andre oppgaver i det daglige. Og om det da skjer noe uforutsett som krever «ringe personens» oppmerksomhet i vanlig drift, så blir nok dette prioritert før det å ringe rundt til kandidater. Anonymkode: 4c3b3...c44 De hadde intervjuet 5 stk totalt. Siste intervjuet var på fredag. De sa de gir tilbakemelding til alle på fredag for de både teamleder og avdelingsleder skal ut i ferie fra mandagen. Så kan godt være de droppet å gi oss andre beskjed og ringte kun hun som fikk jobben da?
Gjest Dustete Skrevet 23. juli 2022 #10 Skrevet 23. juli 2022 3 minutter siden, Queen94 said: De hadde intervjuet 5 stk totalt. Siste intervjuet var på fredag. De sa de gir tilbakemelding til alle på fredag for de både teamleder og avdelingsleder skal ut i ferie fra mandagen. Så kan godt være de droppet å gi oss andre beskjed og ringte kun hun som fikk jobben da? Enten eller desverre.
Queen94 Skrevet 23. juli 2022 Forfatter #11 Skrevet 23. juli 2022 Dustete skrev (Akkurat nå): Enten eller desverre. Jeg syntes det bare er dumt at de ikke gir en liten tilbakemelding engang.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #12 Skrevet 24. juli 2022 Lite proft av de hvis de sier de skal ringe. Vi ringer alltid alle kandidater etter intervju, men gir beskjed på ingervju at vi ringer i løpet av 1-3 dager. Hadde aldri skjedd hos oss at vi ikke ringte likevel. Dessverre kan det tyde på at du ikke fikk jobben Anonymkode: 8a4e4...548 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #13 Skrevet 24. juli 2022 Dette er helt vanlig, så ikke ta dette alvorlig. Har du vært på et intervju, så ikke tenk mer på jobben. De kontakter deg om du er aktuell. Anonymkode: ffa0a...540 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #14 Skrevet 24. juli 2022 Vent til mandag, jeg har tidligere jobbet med å få folk ut i arbeid, og jeg kan love deg at nesten alle som sier "du vil få beskjed inne da og da", går over den satte dagen. Anonymkode: 9ca83...78b 1
Unn9 Skrevet 24. juli 2022 #15 Skrevet 24. juli 2022 (endret) Queen94 skrev (På 22.7.2022 den 22.12): Jeg var på intervju igår, fikk beskjed at de vil ringe alle som kom på intervju i dag. Selv om vi får jobben eller ikke. Men jeg har ennå ikke hørt noe. Regner med at jeg ikke ble valgt, men er det normalt at de sier de ringer men velger å droppe det? Jeg var på intervju mandag den 11. Juli. Da fikk jeg beskjed at hun skulle ringe meg til uka. Nå har det gått over en uke. Jeg har ikke hørt noe. Men nå er det ferietid. Hun skulle også ringe mine referanser. Jeg vet at en av mine referanser er på ferie og ikke kommer til å ta telefonen når hun er på ferie. Ingen av oss får tak i henne nå mens hun er på ferie. Vet ikke hvordan det er med den andre referansen. Men kanskje hun også er på ferie. Jeg regner med at det tar litt tid før jeg hører noe. Det kan være det er noe sånt i ditt tilfelle også. Ta det med ro. Ting går litt saktere i ferietid. Når august kommer, normaliserer det seg. Endret 24. juli 2022 av Unn9 1
Queen94 Skrevet 24. juli 2022 Forfatter #16 Skrevet 24. juli 2022 Følte intervjuet gikk veldig fint. De spurte ingen spørsmål nesten vi skravlet gjennom og lo. Var sikkelig god stemning. Så virket som alt gikk såå bra
Queen94 Skrevet 24. juli 2022 Forfatter #17 Skrevet 24. juli 2022 Unn9 skrev (1 time siden): Jeg var på intervju mandag den 11. Juli. Da fikk jeg beskjed at hun skulle ringe meg til uka. Nå har det gått over en uke. Jeg har ikke hørt noe. Men nå er det ferietid. Hun skulle også ringe mine referanser. Jeg vet at en av mine referanser er på ferie og ikke kommer til å ta telefonen når hun er på ferie. Ingen av oss får tak i henne nå mens hun er på ferie. Vet ikke hvordan det er med den andre referansen. Men kanskje hun også er på ferie. Jeg regner med at det tar litt tid før jeg hører noe. Det kan være det er noe sånt i ditt tilfelle også. Ta det med ro. Ting går litt saktere i ferietid. Når august kommer, normaliserer det seg. Men ingen andre som har fått jobben i din tilfelle?
Queen94 Skrevet 24. juli 2022 Forfatter #18 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vent til mandag, jeg har tidligere jobbet med å få folk ut i arbeid, og jeg kan love deg at nesten alle som sier "du vil få beskjed inne da og da", går over den satte dagen. Anonymkode: 9ca83...78b Håper det du sier stemmer
Queen94 Skrevet 24. juli 2022 Forfatter #19 Skrevet 24. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Lite proft av de hvis de sier de skal ringe. Vi ringer alltid alle kandidater etter intervju, men gir beskjed på ingervju at vi ringer i løpet av 1-3 dager. Hadde aldri skjedd hos oss at vi ikke ringte likevel. Dessverre kan det tyde på at du ikke fikk jobben Anonymkode: 8a4e4...548 Synd noen arbeidsgiver ikke har såpass respekt til oss som faktisk kommer på intervju og bruker tiden vår på det.
Unn9 Skrevet 24. juli 2022 #20 Skrevet 24. juli 2022 Queen94 skrev (34 minutter siden): Men ingen andre som har fått jobben i din tilfelle? Nå var dette egentlig ikke en utlysning. Jeg registrerte meg på en side dette firmaet hadde. Så fikk jeg en telefon der de ønsket et intervju med meg. Dette er et firma som leier folk ut i forskjellige oppdrag, men man er ansatt i det firmaet. Jeg tror ikke de hadde noen andre til intervju akkurat da. Så jeg tror ikke noen andre har fått jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå