Gå til innhold

Kan noen spå meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Kan du bevise eller sannsynliggjøre at det jeg fikk opp ikke stemmer i forhold til det du kommer med?.  

Anonymkode: e56da...654

Nei. Det ønsker jeg ikke. Jeg sier ikke at du ikke kan ha rett, det kan godt tenkes, men både du og jeg kan ta feil. Det jeg sier her er at MYE av det du sier ikke stemmer, ikke at alt ikke stemmer. 

Kan du selv bevise at du har rett? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

På norsk så heter det kobling og ikke connection, hvis du ikke klarer å koble det vage så burde du kunne koble det som ikke er vagt... med mindre du bare gjetter og fisker etter informasjon.

Kan være en feil eller noe som ikke er kommet opp i lyset.

Anonymkode: e56da...654

Hvordan man uttrykker seg er da virkelig ikke noe å henge seg opp i? Du forsto hva jeg mente, ikke sant? Eller blir kobling og connection så vidt forskjellig for deg at du ikke klarer forstå? 

(Til din info er jeg forøvrig ikke norsk) 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Oppreist skrev (18 minutter siden):

Nei. Det ønsker jeg ikke. Jeg sier ikke at du ikke kan ha rett, det kan godt tenkes, men både du og jeg kan ta feil. Det jeg sier her er at MYE av det du sier ikke stemmer, ikke at alt ikke stemmer. 

Kan du selv bevise at du har rett? 

Hva ser du ikke stemmer da? 

Anonymkode: 09bb4...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Lurer på om dere klarsynte kan se om jeg kommer til å lykkes med å bli gravid igjen, når, hvilket kjønn, og hvor mange barn jeg får totalt❤️🙏

Hvorfor er dette blitt et forum for å spå folk? Dere burde heller ha egne forum for det okkulte enn å spørre på kvinneguiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sommer2464 skrev (6 timer siden):

Hvorfor er dette blitt et forum for å spå folk? Dere burde heller ha egne forum for det okkulte enn å spørre på kvinneguiden

Dette er vel et åndelig forum hvor det sikkert er mange klarsynte og mange som er interessert i tarot og lignende? Helt naturlig sted å spørre om lesninger, syns jeg. Blir ikke temaer i et forum til ut fra hva de aktive deltakerne er interessert i og hva de skriver om? 

Anonymkode: d35e7...7a6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette er vel et åndelig forum hvor det sikkert er mange klarsynte og mange som er interessert i tarot og lignende? Helt naturlig sted å spørre om lesninger, syns jeg. Blir ikke temaer i et forum til ut fra hva de aktive deltakerne er interessert i og hva de skriver om? 

Ingen har rett til å få spåd fremtiden sin det er trolldom og det er ikke uten grunn at de som utøver trolldom ikke arver Guds rike skal vi tro Paulus i hans brev til korinterne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Sommer2464 skrev (5 minutter siden):

Ingen har rett til å få spåd fremtiden sin det er trolldom og det er ikke uten grunn at de som utøver trolldom ikke arver Guds rike skal vi tro Paulus i hans brev til korinterne.

Du må få tro på det du tror på, så kan andre få tro på det de tro på😊

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du må få tro på det du tror på, så kan andre få tro på det de tro på😊

Ja men jeg har ikke noe sans for det okkulte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Oppreist skrev (På 23.7.2022 den 0.27):

Jeg er glad for å høre (til tross for alt det triste) at jeg klarte lese deg korrekt. Kan du prøve på en ting? Nå må du ikke la negative tanker som sier "det kommer til å gå galt igjen, det er bare et spørsmål om tid", få innpass hos deg. Snu det til "dette skal gå bra denne gangen, det tror jeg på fullt og helt". Ok? Det er en liten øvelse jeg håper du vil ta til deg, og du vil se at mye snur. 

Kjærlighet ligger foran deg. Et stykke frem, ikke de nærmeste mnd men det kommer. Den fortærende ensomheten vil ta slutt. 

Klarer ikke pr nå få opp noe ang bolig eller jobb, bortsett fra at jeg opplever det som "liv som kommer til deg. Du må tolke det slik du kjenner er rett. 

Ønsker deg alt godt! 

Tusen takk❤️ Ang den øvelsen du anbefalte, dette er noe jeg har jobbet med lenge, for jeg har stor tro på at vi skaper vår egen virkelighet gjennom tanker, at tankene og energien vi sender ut kommer tilbake til oss. Så jeg prøver virkelig dette, og føler jeg klarer det iblant, men det er ofte etter at noe går imot meg at jeg faller rett inn i den negative spiralen igjen. Når man f.eks har vært alene uten noe sosialt lenge, og man endelig har noe å glede seg til, også blir det avlyst av en eller annen grunn. Dette er jo bare en bagatell, men mange nok sånne hendelser, når man i utgangspunktet har det som man har det, gjør ikke helheten noe lettere. Men det kan gjelde så mangt, hvis man endelig føler seg litt lettere til sinns, kroppen fungerer litt bedre, flere bekymringer er løst litt opp i, så skjer det noe nytt som gjør at man nok en gang havner på bunn. Når man har klatret seg opp igjen mange nok ganger, så mister man gradvis kamplysten, det føles tyngre og tyngre å begynne å klatre på nytt, man føler man ikke har krefter igjen. Det er vel det som virkelig har endret seg siste årene, at jeg ikke en gang våger å håpe og tro, eller glede meg til noe, for fallhøyden er for stor.

Jeg er glad du ser det er håp for meg, at det blir mer liv rundt meg, og at kjærligheten kommer❤️ Om du skulle se noe mer positivt, hva som helst, så del gjerne❤️ Tusen takk igjen! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Oppreist! ❤ Du skulle ikke hatt lyst til å lage en ny tråd igjen? Lurer sånn på om jeg skal bli i forholdet eller ikke. Kanskje jeg bare ikke er skapt for å være i et forhold 🤷‍♀️ Eller kanskje jeg bare har for høye forventninger til hvordan det burde føles 🙈. Sukk... I-landsproblemer😏

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Da har jeg plutselig blitt gravid. Så noen her traff bra😃 noen som vil prøve å se hvilket kjønn det blir? (om det går bra da, er veldig tidlig enda) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest løvenskonge
AnonymBruker skrev (På 22.7.2022 den 21.57):

Lurer på om dere klarsynte kan se om jeg kommer til å lykkes med å bli gravid igjen, når, hvilket kjønn, og hvor mange barn jeg får totalt❤️🙏

Det er først når du gir slipp det kommer, du vil møtte en stor motgang, velger du å stå i stormen? Finne ro med deg selv? Jeg ser en påbegynt vei! En du ikke helt tør å starte på, denne må du gå! Du vi så få en sønn, ikke nå! , men når du har fullført denne prøvelsen. Sønnen din blir en viktig støtte spiller og vi våke over deg og jentene. Denne prøvelsen er også en viktig brikke i din relasjon til sønnen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

løvenskonge skrev (7 minutter siden):

Det er først når du gir slipp det kommer, du vil møtte en stor motgang, velger du å stå i stormen? Finne ro med deg selv? Jeg ser en påbegynt vei! En du ikke helt tør å starte på, denne må du gå! Du vi så få en sønn, ikke nå! , men når du har fullført denne prøvelsen. Sønnen din blir en viktig støtte spiller og vi våke over deg og jentene. Denne prøvelsen er også en viktig brikke i din relasjon til sønnen din.

Jeg er gravid nå da. Hvilke jenter? Ingen jenter her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest løvenskonge
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg spår aldri feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

løvenskonge skrev (1 minutt siden):

Jeg spår aldri feil.

Men mener du at jeg har en sønn på vei nå? Jeg har heller ingen jenter så skjønner ikke helt det du skriver om å "våke over meg å jentene". Har 3 gutter jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tror denne brukeren tuller med deg, dessverre😔 

Gratulerer med graviditeten❤️🤗

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg tror denne brukeren tuller med deg, dessverre😔 

Gratulerer med graviditeten❤️🤗

Ser slik ut ja😅 Tusen takk🤗🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.7.2022 den 0.10):

Du ser veldig godt! Du har helt rett i det du skriver, langvarig fysisk og psykisk smerte, sykdom og utfordrende relasjoner, er sammensurium av problemer og vonde ting som skjer i livet, som nesten har tatt knekken på meg gang på gang fordi problemene er så langvarig og uten håp om endring. Det er flere relasjoner som er vanskelige, men mye fordi disse også har egne langvarige utfordringer, det blir for mye tungt. Jeg er mye alene og føler meg også veldig alene om ting, ingen å lene meg på. Og når jeg endelig har noe å glede meg til, og det også ser ut til at den fysiske formen er ok i forkant, så er det alltid noe som slår ned og ødelegger, gang på gang. Livet er bare smerte og vanskeligheter, og jeg må gang på gang kjempe for å finne ny styrke. 

Jeg er så glad for at du ser endring!! Jeg lurer på noe spesifikt; ser du en ny kjæreste i snarlig fremtid, eller i det hele tatt i fremtiden? Ser du om jeg får flyttet til ny bolig noen gang? Hva med det sosiale livet ellers, og opplevelser/reiser/karriere i fremtiden? 

Tusen tusen takk❤️

Hei Oppreist❤️
Viser til innlegget over, som var svaret mitt på lesningen din tidligere i sommer. Kan jeg spørre om du ser noe mer rundt denne vanskelige relasjonen? Det virket som det ble litt bedre en liten stund, men nå er det ille igjen. Det er søsteren min det gjelder, og det virker som hun syns det er greit å ha kontakt når jeg har bedre perioder, når jeg kan være der for henne, lytte til henne osv. Men hun snur ryggen til hver gang jeg blir ekstra dårlig fysisk, tar null kontakt de periodene, spør aldri om jeg trenger hjelp til ærend eller kjøring til lege osv, selv om hun vet jeg i lange perioder sitter hjemme helt alene uten noe hjelp. Hun vil liksom ikke forholde seg til det. Også blir hun sur når hun må fikse ærend for et felles familiemedlem. Jeg pleier å ta meg av dette, men når jeg ikke klare, må hun steppe inn. Og hun blir like sur hver gang. Gjør seg vanskelig, også blir det stille fra henne igjen. Ingen omtanke og forståelse for meg. Jeg slipper henne «inn» igjen hver gang, fordi jeg ønsker at vi skal ha en god relasjon, men hun skuffer meg gang på gang, og dette blir en ekstra emosjonell påkjenning for meg oppå alt det andre. 

Er det denne relasjonen du så som var utfordrende, og som du ser endrer seg rundt juletider? Jeg vet hun har sine egne problemer, men det har jo jeg også, og jeg behandler ikke henne sånn som dette. Hva er det hun har imot meg? Bør jeg bare jobbe med å godta et overfladisk forhold til henne, for å skåne meg selv? Vi har så liten familie, så uten henne er jeg virkelig alene når det kommer til alt som skal feires og gjøres sammen med familie. Får du opp noe mer rundt dette? Om du har tid❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer2464 skrev (På 23.7.2022 den 18.13):

Dette underformuet er en finurlig plass å rote seg inn på 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hei Oppreist

har du mulighet for å se på om og når jeg går inn i ett stabilt og godt forhold? ☺️ 

Anonymkode: c883d...893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...