Gå til innhold

Kan noen spå meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tusen takk for forklaring. ❤️ Skjønner godt det etiske. Er det lov å spørre om et spesifikt kjønn? Er blir det samme problemstillingen? 

Anonymkode: 09bb4...050

Jeg har ved en anledning sagt "kjøp rosa", men da fikk jeg dårlig samvittighet. Det ble en jente men jeg skulle ikke røpet det. Så nei, jeg er strikt på disse temaene. Beklager altså ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Oppreist skrev (2 minutter siden):

Jeg har ved en anledning sagt "kjøp rosa", men da fikk jeg dårlig samvittighet. Det ble en jente men jeg skulle ikke røpet det. Så nei, jeg er strikt på disse temaene. Beklager altså ❤️

Ok, skjønner. Da belager jeg meg på atter en gutt jeg. om det skulle bli en til😂takk for praten, interessant å lære om hvordan dere ser ting🙂 ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser dere noe annet? Som er lov å fortelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Oppreist skrev (48 minutter siden):

Tror vi opplever det forskjellig. Hos meg ser jeg det som bilder, av fødte barn. Og da Ser man jo også kjønn. Ved noen få tilfeller ser jeg barn som er født men som ikke lever. Ytterst sjeldent, heldigvis. 

Jeg bruker aldri kort og slikt, det har jeg ikke tillit til, men har en overutviklet intuisjon og får opp bilder, noen ganger som en filmsnutt. Kan også kjenne på følelser hos den det gjelder og kan derfor kommentere med at "jeg ser du vil bli glad" feks. Håper det var forklaring god nok. 

Så spennende det må være å ha slike evner☺️ Kan jeg spørre om du kan lese meg? Og evt selvfølgelig dele det du føler er etisk riktig å dele? Jeg har stått i lange kamper på flere områder som aldri ser ut til å gi seg, så fort jeg kjenner på litt håp, blir utfordringer og triste hendelser kastet på meg igjen. Ser du noe om årene som kommer? På forhånd tusen takk, hvis du tar deg tid❤️

Anonymkode: d35e7...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så spennende det må være å ha slike evner☺️ Kan jeg spørre om du kan lese meg? Og evt selvfølgelig dele det du føler er etisk riktig å dele? Jeg har stått i lange kamper på flere områder som aldri ser ut til å gi seg, så fort jeg kjenner på litt håp, blir utfordringer og triste hendelser kastet på meg igjen. Ser du noe om årene som kommer? På forhånd tusen takk, hvis du tar deg tid❤️

Jeg kjenner på smerte, både fysisk og psykisk. Sykdom og relasjoner som har vært utfordrende. Jeg tror du er veldig sliten og har kjempet mot depresjon, slik jeg opplever det. 

Er det en relasjon som tærer veldig på deg? Denne kommer til å endres rundt juletider. Klarer ikke helt få tak i hvordan, men en endring som vil gjøre det litt lettere for deg. 

Håpet skal du aldri slippe tak i. Noen mennesker får mange prøvelser og vi vet ikke hvorfor. Du har hatt rygg til å tåle det selvom det nesten har tatt knekken på deg. Du står oppreist og du kommer til å reise deg enda mer i månedene som kommer. Jeg ser en spire av håp igjen på nyåret som denne gang vil vedvare og vokse sterkere. Den blir ikke knust av noe nytt og trist. Hold fast på det og tro på det. Ting vil snu. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjenner på smerte, både fysisk og psykisk. Sykdom og relasjoner som har vært utfordrende. Jeg tror du er veldig sliten og har kjempet mot depresjon, slik jeg opplever det. 

Er det en relasjon som tærer veldig på deg? Denne kommer til å endres rundt juletider. Klarer ikke helt få tak i hvordan, men en endring som vil gjøre det litt lettere for deg. 

Håpet skal du aldri slippe tak i. Noen mennesker får mange prøvelser og vi vet ikke hvorfor. Du har hatt rygg til å tåle det selvom det nesten har tatt knekken på deg. Du står oppreist og du kommer til å reise deg enda mer i månedene som kommer. Jeg ser en spire av håp igjen på nyåret som denne gang vil vedvare og vokse sterkere. Den blir ikke knust av noe nytt og trist. Hold fast på det og tro på det. Ting vil snu. 

Du ser veldig godt! Du har helt rett i det du skriver, langvarig fysisk og psykisk smerte, sykdom og utfordrende relasjoner, er sammensurium av problemer og vonde ting som skjer i livet, som nesten har tatt knekken på meg gang på gang fordi problemene er så langvarig og uten håp om endring. Det er flere relasjoner som er vanskelige, men mye fordi disse også har egne langvarige utfordringer, det blir for mye tungt. Jeg er mye alene og føler meg også veldig alene om ting, ingen å lene meg på. Og når jeg endelig har noe å glede meg til, og det også ser ut til at den fysiske formen er ok i forkant, så er det alltid noe som slår ned og ødelegger, gang på gang. Livet er bare smerte og vanskeligheter, og jeg må gang på gang kjempe for å finne ny styrke. 

Jeg er så glad for at du ser endring!! Jeg lurer på noe spesifikt; ser du en ny kjæreste i snarlig fremtid, eller i det hele tatt i fremtiden? Ser du om jeg får flyttet til ny bolig noen gang? Hva med det sosiale livet ellers, og opplevelser/reiser/karriere i fremtiden? 

Tusen tusen takk❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Oppreist❤️. Kan jeg spørre deg om du kan lese meg også? Sånn litt generelt, om du ser noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei du vil ikke fullføre en graviditet, koblingen er ikke den rette og det er noe du ikke vet eller som er holdt tilbake. 

Anonymkode: e56da...654

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du ser veldig godt! Du har helt rett i det du skriver, langvarig fysisk og psykisk smerte, sykdom og utfordrende relasjoner, er sammensurium av problemer og vonde ting som skjer i livet, som nesten har tatt knekken på meg gang på gang fordi problemene er så langvarig og uten håp om endring. Det er flere relasjoner som er vanskelige, men mye fordi disse også har egne langvarige utfordringer, det blir for mye tungt. Jeg er mye alene og føler meg også veldig alene om ting, ingen å lene meg på. Og når jeg endelig har noe å glede meg til, og det også ser ut til at den fysiske formen er ok i forkant, så er det alltid noe som slår ned og ødelegger, gang på gang. Livet er bare smerte og vanskeligheter, og jeg må gang på gang kjempe for å finne ny styrke. 

Jeg er så glad for at du ser endring!! Jeg lurer på noe spesifikt; ser du en ny kjæreste i snarlig fremtid, eller i det hele tatt i fremtiden? Ser du om jeg får flyttet til ny bolig noen gang? Hva med det sosiale livet ellers, og opplevelser/reiser/karriere i fremtiden? 

Tusen tusen takk❤️

Jeg er glad for å høre (til tross for alt det triste) at jeg klarte lese deg korrekt. Kan du prøve på en ting? Nå må du ikke la negative tanker som sier "det kommer til å gå galt igjen, det er bare et spørsmål om tid", få innpass hos deg. Snu det til "dette skal gå bra denne gangen, det tror jeg på fullt og helt". Ok? Det er en liten øvelse jeg håper du vil ta til deg, og du vil se at mye snur. 

Kjærlighet ligger foran deg. Et stykke frem, ikke de nærmeste mnd men det kommer. Den fortærende ensomheten vil ta slutt. 

Klarer ikke pr nå få opp noe ang bolig eller jobb, bortsett fra at jeg opplever det som "liv som kommer til deg. Du må tolke det slik du kjenner er rett. 

Ønsker deg alt godt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei du vil ikke fullføre en graviditet, koblingen er ikke den rette og det er noe du ikke vet eller som er holdt tilbake. 

Mye av det som står her er ikke korrekt. Du kan ikke tillate deg å si slikt med mindre du er sikker. Og er du ikke og det kan du heller ikke være. Jobb litt med egen kobling. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Oppreist❤️. Kan jeg spørre deg om du kan lese meg også? Sånn litt generelt, om du ser noe? 

Jeg svarer aldri på generelt grunnlag. Beklager. Du må gi meg spesifikke spørsmål som sier litt om deg og din situasjon. Det handler om at jeg må få en viss connection med deg for å klare se noe. Vaghet klarer jeg ikke koble på, dessverre 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg svarer aldri på generelt grunnlag. Beklager. Du må gi meg spesifikke spørsmål som sier litt om deg og din situasjon. Det handler om at jeg må få en viss connection med deg for å klare se noe. Vaghet klarer jeg ikke koble på, dessverre 🙂

Ok forstår🙂 tenker på det kommende året, spesielt høsten med tanke på vanskelige relasjoner i familien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Skjønner ikke helt svaret ditt. Mener du at det er noe feil som gjør at det ikke er mulig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Oppreist skrev (15 minutter siden):

Mye av det som står her er ikke korrekt. Du kan ikke tillate deg å si slikt med mindre du er sikker. Og er du ikke og det kan du heller ikke være. Jobb litt med egen kobling. 

Dette ga meg litt gåsehud,siden sistemann ble tatt med KS og vi har blitt lett gravide før. Men ikke nå. Kan jo ha skjedd noe ifbm operasjonen som jeg ikke vet.🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Oppreist skrev (31 minutter siden):

Kan du bevise eller sannsynliggjøre at det jeg fikk opp ikke stemmer i forhold til det du kommer med?.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Oppreist skrev (32 minutter siden):

På norsk så heter det kobling og ikke connection, hvis du ikke klarer å koble det vage så burde du kunne koble det som ikke er vagt... med mindre du bare gjetter og fisker etter informasjon.

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Skjønner ikke helt svaret ditt. Mener du at det er noe feil som gjør at det ikke er mulig? 

Kan være en feil eller noe som ikke er kommet opp i lyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oppreist skrev (1 time siden):

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Tusen tusen takk❤️

Hun skriver jo bare det samme som du fortalte henne i ditt første innlegg med andre ord. Så klart har hun helt rett, fordi hun bare omskriver det du sa til henne. Alt hun sa er noe ethvert menneske med normal tankekapasitet kunne skrevet ut fra informasjonen du gav.

Pluss en veldig vag spådom om at "en relasjon kommer til å endres rundt juletider". Hvor mye? Hvilken relasjon? Når er "rundt juletider"? Det er så vagt at man kan tolke det til å være rett uansett hva som skjer, med mindre man ikke har noe kontakt med noen andre mennesker i det hele tatt.

Noe spesifikt vil du ikke få svar på.. fordi hun ikke kan se fremtiden.

Anonymkode: b3168...625

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan ikke dere som driver med "spåing" heller ta jobb som terapeuter? Dere liker tydeligvis å snakke om følelseslivet til andre mennesker - og noen av dere er ganske gode på å være medfølende og forståelsesfulle - men dere er altså ikke magiske.. Slutt å lure folk til å tro det. Det blir ikke etisk uansett hvor mye dere prøver å overbevise dere selv om det.

Anonymkode: b3168...625

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

På norsk så heter det kobling og ikke connection, hvis du ikke klarer å koble det vage så burde du kunne koble det som ikke er vagt... med mindre du bare gjetter og fisker etter informasjon.

Kan være en feil eller noe som ikke er kommet opp i lyset.

Med meg eller mannen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...