AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Del Skrevet 22. juli 2022 Lurer på om dere klarsynte kan se om jeg kommer til å lykkes med å bli gravid igjen, når, hvilket kjønn, og hvor mange barn jeg får totalt❤️🙏 Anonymkode: 09bb4...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #2 Del Skrevet 22. juli 2022 Ja, neste sommer. Du får en gutt først og så en jente. Begge blonde. Og dere vil bo landlig til. Idyllisk. Anonymkode: 06b66...d50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 22. juli 2022 #3 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lurer på om dere klarsynte kan se om jeg kommer til å lykkes med å bli gravid igjen, når, hvilket kjønn, og hvor mange barn jeg får totalt❤️🙏 Anonymkode: 09bb4...050 Dette er det få genuint klarsynte som vil si noe om. Vi kan se det men ikke si det, fordi man varsler ikke om noe som KAN gi sorg, gå galt osv. Jeg vil bare oppmuntre deg til å fortsette å prøve, hold håpet høyt og tenk gode ting. Jeg ser en glad deg, og mer enn det vil jeg ikke si. Ønsker deg alt godt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #4 Del Skrevet 22. juli 2022 Oppreist skrev (13 minutter siden): Dette er det få genuint klarsynte som vil si noe om. Vi kan se det men ikke si det, fordi man varsler ikke om noe som KAN gi sorg, gå galt osv. Jeg vil bare oppmuntre deg til å fortsette å prøve, hold håpet høyt og tenk gode ting. Jeg ser en glad deg, og mer enn det vil jeg ikke si. Ønsker deg alt godt. Jeg forstår. Kan jeg da heller spørre om jeg vil få flere levende barn og evt kjønn? Jeg er ikke barnløs. Er bare veldig nysgjerrig på om det blir flere eller ikke. 🙂 Anonymkode: 09bb4...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #5 Del Skrevet 22. juli 2022 TROLL Anonymkode: 3832f...cf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 22. juli 2022 #6 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg forstår. Kan jeg da heller spørre om jeg vil få flere levende barn og evt kjønn? Jeg er ikke barnløs. Er bare veldig nysgjerrig på om det blir flere eller ikke. 🙂 Anonymkode: 09bb4...050 Beklager jeg ønsker ikke svare på det, jeg har sagt det jeg kan si. Overlater det til andre å evt tøye de etiske retningslinjene... Lykke til ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 22. juli 2022 #7 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TROLL Anonymkode: 3832f...cf9 Hun er ikke en troller, nei. Spørsmålene hennes er genuine. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #8 Del Skrevet 22. juli 2022 Jeg troller ikke. Har 3 flotte barn🥰Om jeg ikke får flere, lever jeg godt med det. Begynner å dra på årene. Er bare nysgjerrig på om det kommer en til eller ikke, siden vi har prøvd, og om vi da får et annet kjønn den siste gangen. Har 3 av samme kjønn fra før. Synes det er spennende å høre med klarsynte om slikt jeg. Det er jo gøy🙂 Anonymkode: 09bb4...050 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #9 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Ja, neste sommer. Du får en gutt først og så en jente. Begge blonde. Og dere vil bo landlig til. Idyllisk. Anonymkode: 06b66... Oi. Spennende. 😃Mente du at du ser at jeg blir gravid neste sommer eller at det kommer en gutt neste sommer? Anonymkode: 09bb4...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #10 Del Skrevet 22. juli 2022 Oppreist skrev (46 minutter siden): Dette er det få genuint klarsynte som vil si noe om. Vi kan se det men ikke si det, fordi man varsler ikke om noe som KAN gi sorg, gå galt osv. Jeg vil bare oppmuntre deg til å fortsette å prøve, hold håpet høyt og tenk gode ting. Jeg ser en glad deg, og mer enn det vil jeg ikke si. Ønsker deg alt godt. Noe som KAN gå galt? Altså.. Det vil si at dere ikke kan se det. Det er bare gjetting og fantasering det. Hadde det du "ser" i framtiden virkelig vært fremtiden, så hadde det ikke vært noe "kan". Anonymkode: b3168...625 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #11 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noe som KAN gå galt? Altså.. Det vil si at dere ikke kan se det. Det er bare gjetting og fantasering det. Hadde det du "ser" i framtiden virkelig vært fremtiden, så hadde det ikke vært noe "kan". Anonymkode: b3168...625 Akurat dette er jeg nysgjerrig på. Altså hvordan dere ser det. Ser dere det som levende barn i fremtiden eller kun som en graviditet? For om man ser de som levende barn er jo graviditeten over og gikk bra? Anonymkode: 09bb4...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 22. juli 2022 #12 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noe som KAN gå galt? Altså.. Det vil si at dere ikke kan se det. Det er bare gjetting og fantasering det. Hadde det du "ser" i framtiden virkelig vært fremtiden, så hadde det ikke vært noe "kan". Anonymkode: b3168...625 Det er ikke slik det funker. Si det sånn at hvis jeg ser at en dame vil få to friske barn men ett som er sykt eller ett som dør, så er det min måte å si det på, at noe "kan" gå galt. Vi har ikke lov til å si noe om død og liv, sykdom, penger/vinnerlykke o.l. Burde være opplagt. Mange som ser gjør det likevel. Jeg sier ikke at det var det jeg så i dette tilfellet, jeg bare prøver forklare hvorfor vi ikke bør si noe. Ville det ha visst det dersom du var gravid og en klarsynt ser at barnet ikke overlever? Hva om den klarsynte tar feil, skal man da påføre et menneske uro i flere måneder? Enkelte mennesker tror 100% på klarsynte. Det er aldri bra og derfor skal klarsynte trø varsomt. Dette burde ikke være nødvendig å forklare. 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #13 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Akurat dette er jeg nysgjerrig på. Altså hvordan dere ser det. Ser dere det som levende barn i fremtiden eller kun som en graviditet? For om man ser de som levende barn er jo graviditeten over og gikk bra? Anonymkode: 09bb4...050 Svaret er at det bare er fantasering og at de som sier de har magiske evner sitter og enten lurer de som spør, eller så lurer de seg selv til å tro på fantasiene sine. Det er en grunn til at absolutt ingen spåkoner eller andre magiske personer klarer å vise til noe som helst av resultater på et bedre nivå enn gjetting når de tester evnene sine vitenskapelig. Det er derfor så mange av dem ikke liker vitenskapen og sier negative ting om vitenskapsfolk osv..for de beviser at de ikke har noen "evner". Anonymkode: b3168...625 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 22. juli 2022 #14 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Akurat dette er jeg nysgjerrig på. Altså hvordan dere ser det. Ser dere det som levende barn i fremtiden eller kun som en graviditet? For om man ser de som levende barn er jo graviditeten over og gikk bra? Anonymkode: 09bb4...050 Tror vi opplever det forskjellig. Hos meg ser jeg det som bilder, av fødte barn. Og da Ser man jo også kjønn. Ved noen få tilfeller ser jeg barn som er født men som ikke lever. Ytterst sjeldent, heldigvis. Jeg bruker aldri kort og slikt, det har jeg ikke tillit til, men har en overutviklet intuisjon og får opp bilder, noen ganger som en filmsnutt. Kan også kjenne på følelser hos den det gjelder og kan derfor kommentere med at "jeg ser du vil bli glad" feks. Håper det var forklaring god nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #15 Del Skrevet 22. juli 2022 Oppreist skrev (1 minutt siden): Hva om den klarsynte tar feil, skal man da påføre et menneske uro i flere måneder? Enkelte mennesker tror 100% på klarsynte. Det er aldri bra og derfor skal klarsynte trø varsomt. Dette burde ikke være nødvendig å forklare. Tar den klarsynte feil, så er den ikke klarsynt.. hele poenget med klarsynthet er jo at de liksom skal se framtiden. Tester viser at alle som har gått med på å bli testet ikke har noe bedre resultater enn ren gjetting. Anonymkode: b3168...625 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #16 Del Skrevet 22. juli 2022 Oppreist skrev (Akkurat nå): Tror vi opplever det forskjellig. Hos meg ser jeg det som bilder, av fødte barn. Og da Ser man jo også kjønn. Ved noen få tilfeller ser jeg barn som er født men som ikke lever. Ytterst sjeldent, heldigvis. Jeg bruker aldri kort og slikt, det har jeg ikke tillit til, men har en overutviklet intuisjon og får opp bilder, noen ganger som en filmsnutt. Kan også kjenne på følelser hos den det gjelder og kan derfor kommentere med at "jeg ser du vil bli glad" feks. Håper det var forklaring god nok. Du beskriver fantasi og gjetting. "Jeg ser du vil bli glad" er fullstendig intetsigende, det kan bety hva som helst. Det er derfor dere sier sånne intetsigende ting som kan tolkes på 1000 måter, fordi dere ikke egentlig har "evner". Anonymkode: b3168...625 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 22. juli 2022 #17 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Svaret er at det bare er fantasering og at de som sier de har magiske evner sitter og enten lurer de som spør, eller så lurer de seg selv til å tro på fantasiene sine. Det er en grunn til at absolutt ingen spåkoner eller andre magiske personer klarer å vise til noe som helst av resultater på et bedre nivå enn gjetting når de tester evnene sine vitenskapelig. Det er derfor så mange av dem ikke liker vitenskapen og sier negative ting om vitenskapsfolk osv..for de beviser at de ikke har noen "evner". Anonymkode: b3168...625 Hva tenker du om, nå avdøde, Snåsamannen? Han hadde varme hender men kunne også se ting. Hvordan kunne han vite hva slags traumer, sykdommer, tanker et annet menneske satt med? Trekker du også han i tvil? Det er enormt mange kvakksalvere der ute og man skal være obs, særlig hvis man har en hang til å tro på det overnaturlige. Selv tror jeg på Gud og setter min litt til han. Det samme gjorde Toralf Gjerstad. Finnes en dokumentar på netflix om han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 22. juli 2022 #18 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du beskriver fantasi og gjetting. "Jeg ser du vil bli glad" er fullstendig intetsigende, det kan bety hva som helst. Det er derfor dere sier sånne intetsigende ting som kan tolkes på 1000 måter, fordi dere ikke egentlig har "evner". Anonymkode: b3168...625 OK, du om det. Jeg pleier også datere ting, men ikke eksakt, nettopp av den grunn at vi kan ta feil. Men jeg kan si at jeg ser en endring om et eller annet tema feks til høsten og jeg kan se at et menneske vil få kjæreste, barn, ny jobb osv innen feks høsten-22. Eller at mannen i livet dukker opp i november. Jeg har holdt på med dette lenge, du finner mye jeg har skrevet her for over ett år siden. Jeg traff på veldig mye og innboksen min var alltid proppfull så jeg ga meg. Man merker hvem som er seriøse og ikke. Men du står fritt til å tro hva du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 22. juli 2022 #19 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tar den klarsynte feil, så er den ikke klarsynt.. hele poenget med klarsynthet er jo at de liksom skal se framtiden. Tester viser at alle som har gått med på å bli testet ikke har noe bedre resultater enn ren gjetting. Anonymkode: b3168...625 Vi er bare mennesker og kan ha dårlige dager hvor vi ikke klarer å koble oss på. Jeg ønsker ikke diskutere dette mer, som sagt er ikke jeg avhengig av at du tror på dette. Jeg lever ikke av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #20 Del Skrevet 22. juli 2022 Oppreist skrev (8 minutter siden): Tror vi opplever det forskjellig. Hos meg ser jeg det som bilder, av fødte barn. Og da Ser man jo også kjønn. Ved noen få tilfeller ser jeg barn som er født men som ikke lever. Ytterst sjeldent, heldigvis. Jeg bruker aldri kort og slikt, det har jeg ikke tillit til, men har en overutviklet intuisjon og får opp bilder, noen ganger som en filmsnutt. Kan også kjenne på følelser hos den det gjelder og kan derfor kommentere med at "jeg ser du vil bli glad" feks. Håper det var forklaring god nok Tusen takk for forklaring. ❤️ Skjønner godt det etiske. Er det lov å spørre om et spesifikt kjønn? Er blir det samme problemstillingen? Anonymkode: 09bb4...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå