AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Del Skrevet 22. juli 2022 Hei alle fine mennesker der ute Noen som har lyst til å se om det kan bli noe med mannen jeg har i tankene mine? 💕 Setter stor pris på svar 🌸 Anonymkode: cb536...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #2 Del Skrevet 22. juli 2022 Dessverre. Det er nok kun en flørt i bestefall. Anonymkode: 8edf1...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #3 Del Skrevet 22. juli 2022 Dere kommer til å bli gift Anonymkode: 20eb6...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #4 Del Skrevet 22. juli 2022 Sprikende svar da Anonymkode: cb536...284 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #5 Del Skrevet 22. juli 2022 Gjerne noen som ønsker å være seriøse kan prøve seg Anonymkode: cb536...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #6 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dere kommer til å bli gift Anonymkode: 20eb6...930 Håper du har rett ☺️ Anonymkode: cb536...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #7 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gjerne noen som ønsker å være seriøse kan prøve seg Anonymkode: cb536...284 Svaret mitt var seriøst ment. Fyren du svinser rundt har ikke planer om å etablere seg på lenge ennå. Heck, bare tanken på barn skremmer skiten av han. Men det kan han ikke si for da får han ikke sengekos. Så, som jeg sa; Beklager. Anonymkode: 8edf1...3ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #8 Del Skrevet 22. juli 2022 Ja, men jeg ser noe sårt mellom dere, spesielt fra hans side (ikke nødvendigvis enda), men det er også noe varmt i den sårbarheten. Vet ikke om det er generell sårbarhet ifht tilknytning eller noe som skjer mellom dere, men det trenger ikke å ende negativt. Anonymkode: 669a3...1a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #9 Del Skrevet 22. juli 2022 Dere ender ikke opp sammen. Dette er forbigående, litt spenning/flørt bare, men det venter noe bedre, bare ikke kast bort tid på dette ❤️ Anonymkode: c08f3...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #10 Del Skrevet 22. juli 2022 Jeg vet ikke, mem jeg kan trekke et tarot kort for deg:) Anonymkode: cd801...3ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 22. juli 2022 #11 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men jeg ser noe sårt mellom dere, spesielt fra hans side (ikke nødvendigvis enda), men det er også noe varmt i den sårbarheten. Vet ikke om det er generell sårbarhet ifht tilknytning eller noe som skjer mellom dere, men det trenger ikke å ende negativt. Anonymkode: 669a3...1a0 Jeg er litt enig i denne, men jeg tror ikke det er direkte relatert til deres relasjon, men til hans erfaring-som han igjen vil trekke med seg mot et nytt forhold. Har denne mannen brunt hår og pene øyne? Relativt høy? Jeg tror at med tiden vil dere nærme dere hverandre mer og mer. Du må gå forsiktig frem nettopp av den grunn jeg nevner, han kan være skeptisk. Vær så sprudlende som du vet du kan være, det vil sjarmere han i senk og bruk de vakre øynene dine til å flørte med han, han elsker blikket ditt. Hold fast på håpet om dette. Alt godt til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #12 Del Skrevet 22. juli 2022 7 of wands. Vil tro det er et nei. Virker som sliter, mas og strev for å beholde plassen sin. Anonymkode: cd801...3ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #13 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg vet ikke, mem jeg kan trekke et tarot kort for deg:) Anonymkode: cd801...3ee Gjerne ☺️ Anonymkode: cb536...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #14 Del Skrevet 22. juli 2022 Oppreist skrev (5 minutter siden): Jeg er litt enig i denne, men jeg tror ikke det er direkte relatert til deres relasjon, men til hans erfaring-som han igjen vil trekke med seg mot et nytt forhold. Har denne mannen brunt hår og pene øyne? Relativt høy? Jeg tror at med tiden vil dere nærme dere hverandre mer og mer. Du må gå forsiktig frem nettopp av den grunn jeg nevner, han kan være skeptisk. Vær så sprudlende som du vet du kan være, det vil sjarmere han i senk og bruk de vakre øynene dine til å flørte med han, han elsker blikket ditt. Hold fast på håpet om dette. Alt godt til deg. Hei ja, han har faktisk brunt hår og pene øyne han virker også skeptisk, men samtidig som at han liker meg! Anonymkode: cb536...284 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 22. juli 2022 #15 Del Skrevet 22. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei ja, han har faktisk brunt hår og pene øyne han virker også skeptisk, men samtidig som at han liker meg! Anonymkode: cb536...284 Ja men da er det han jeg får et bilde av, du bekreftet det. Og nå vet du hvorfor han er skeptisk. Han liker deg, som du senser, men han har en vond erfaring som har drar med seg videre. Du kan hjelpe han med å få tillit og å åpne seg hvis du fortsetter å være så blid og strålende som du er. Lykke til! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #16 Del Skrevet 22. juli 2022 Oppreist skrev (4 minutter siden): Ja men da er det han jeg får et bilde av, du bekreftet det. Og nå vet du hvorfor han er skeptisk. Han liker deg, som du senser, men han har en vond erfaring som har drar med seg videre. Du kan hjelpe han med å få tillit og å åpne seg hvis du fortsetter å være så blid og strålende som du er. Lykke til! Tusen takk for fine ord 💕 Anonymkode: cb536...284 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2022 #17 Del Skrevet 30. juli 2022 Kan noen spå meg ang kjærlighet? ❤️ Anonymkode: a5cf9...178 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #18 Del Skrevet 1. august 2022 Noen som vil legge kort for meg? 🙏 Anonymkode: 7286d...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #19 Del Skrevet 2. august 2022 On 7/22/2022 at 9:16 PM, AnonymBruker said: Hei alle fine mennesker der ute Noen som har lyst til å se om det kan bli noe med mannen jeg har i tankene mine? 💕 Setter stor pris på svar 🌸 Anonymkode: cb536...284 Herregud folk er syke i hodet! Dømme andre sitt forhold og komme på spådommer uten å vite en dritt om noen. Dere burde vært fengslet Anonymkode: d9b1e...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå