Danseskjørt Skrevet 3. august 2022 #21 Del Skrevet 3. august 2022 Jeg blir også rød, men syns det er en deilig følelse 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #22 Del Skrevet 3. august 2022 Jeg også blir fort veldig rød. Var så flau over det tidligere fordi jeg trodde det handlet om at jeg var dårlig trent. Var så flau at jeg ikke turte å trene med andre. Men så for noen år siden begynte jeg hos en fysioterapeut som tidligere har vært toppidrettsutøver. Hun hjalp meg en lang periode med styrketrening og kommenterte det en dag, og sa at hun også ble fort rød som en tomat. Det hjalp veldig. I dag er jeg relativt godt trent og blir fortsatt fort rød, men jeg bryr meg ikke. Anonymkode: 9dfbf...6b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diverse Skrevet 3. august 2022 #23 Del Skrevet 3. august 2022 Godt å se at vi er flere, jeg blir også ekstremt rød i ansiktet når jeg trener.🥵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #24 Del Skrevet 3. august 2022 Rødlilla og kjempesvett her også. Litt flaut, men heldigvis er jeg så gammel at jeg bryr meg lite om det nå. Ser ut som en dass etter trening. Pytt. Anonymkode: 9dfda...a03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #25 Del Skrevet 4. august 2022 Jeg å blir det, men jeg har rosacea som trigges av trening. Litt flaut men prøver å ikke bry meg om det 😅 Anonymkode: 9af52...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #26 Del Skrevet 4. august 2022 Jeg og blir det. Anonymkode: 7bf5a...a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #27 Del Skrevet 4. august 2022 Går du på p-piller? Jeg ble sprutrød av litt aktivitet tidligere- fra jeg var 15 til jeg var 28. Så sluttet jeg på p-piller, og nå blir jeg bare normalt rød Anonymkode: b9bd4...b78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tangent Skrevet 4. august 2022 #28 Del Skrevet 4. august 2022 Jeg blir det også. Ingenting å gjøre med. Jeg var skikkelig flau over det da jeg var ung. Nå som jeg er eldre har jeg lært meg å ikke bry meg om det. Fakta er at ingen andre bryr seg noe voldsomt om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #29 Del Skrevet 4. august 2022 Jeg er også medlem av rød i trynet og svetter som en gris-klubben! Ikke kult når man er jente og vil se fin ut. Mange GLOR, og jeg syns det er flaut og vil gjemme meg. Slutta på senter fordi det var speil overalt og jeg skvatt til hver gang jeg så mitt eget sprengte tryne. (Har også veldig lys hud. Blir bare rosa om sommeren.) Anonymkode: 1fed7...2af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #30 Del Skrevet 4. august 2022 Jeg blir også kjemperød når jeg løper. Og huden min har rosa undertone, så jeg ser ofte litt rød ut 😅 Anonymkode: c4ef4...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #31 Del Skrevet 4. august 2022 Jeg blir tomat, brannbil, svetter som en sil, synes også det er flaut, og det varer lenge etter trening også Anonymkode: e13a2...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #32 Del Skrevet 4. august 2022 Jeg blir også knall rød. Det er så ubehagelig så jeg har sluttet å trene . Anonymkode: 197cb...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #33 Del Skrevet 4. august 2022 Det at noen blir rødere i ansiktet enn andre betyr bare at de har mer kapillærårer/eller at de ligger nærmere hudoverflaten. Ser det når jeg konkurrerer (maraton). Noen blir rød-lilla i trynet, andre endrer ikke ansiktsfarge omtrent. Det har ingenting å si på prestasjon eller innsats, det er bare genetikk. Utrolig synd om akkurat dette skal hindre noen i å trene. Selv blir jeg moderat rød, men liker det! Er veldig bleik til vanlig (må bruke blush for å ikke se ut som et lik), men etter en treningsøkt så gløder jeg. Syns det ser sunt ut. Anonymkode: 5aed1...c8e 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 5. august 2022 #34 Del Skrevet 5. august 2022 Så utrolig trist at noen føler de ikke er fine når de er røde etter trening! Jeg føler meg som en skikkelig tøffing som har kjørt en beinhard økt, jeg. Digger post-treningslooken! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå