AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #1 Del Skrevet 22. juli 2022 Er det bare meg som blir helt sprut rød av å trene og jogge!? Jeg ser nesten aldri noen andre og det er kjempeflaut. Kan jeg bare ikke ha ett normalt ansikt? Kan noen som er i samme situasjon gi noen tips? Eller noen kremer, medisiner som kan hjelpe. Anonymkode: 37a80...625 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #2 Del Skrevet 23. juli 2022 Jeg blir også helt tomat. Mye rødere enn alle andre jeg trener med. Mitt tips er å gi faen. Jeg trener ikke for å se deilig ut og det roer seg i løpet av ca 30 minutter. Anonymkode: 5719b...ea5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #3 Del Skrevet 23. juli 2022 Samme her. Helt tomatfarget. Ikke noe å gjøre med det. Jeg er veldig lys i huden, vet ikke om det har sammenheng. Anonymkode: 1a6e2...608 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #4 Del Skrevet 23. juli 2022 Jeg blir også helt tomatrød i ansiktet. Fargen varer lenge og. Spiller ingen rolle om jeg løper 5 km eller 20 km, like rød uansett. Jeg bryr meg ikke da, tenker bare sånn er jeg og sånn er det. Jeg er forresten også veldig lys i huden. Anonymkode: d0fa7...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #5 Del Skrevet 23. juli 2022 Jeg blir også sånn, det er genetikk som avgjør det dessverre. Jeg ser heller ikke andre som ser sånn ut så ofte, men min teori er at mange med dette problemet blir så usikre på det at de kun trener alene (eller ikke trener i det hele tatt). Jeg skjemmet meg veldig for det da jeg var yngre, men nå i tredveårene bestemte jeg meg.for å gi faen. Jeg vil ha en sunn og sterk kropp, og jeg elsker treningssenteret, og ville ikke la usikkerheten og frykten begrense livet mitt lenger... Beste avgjørelsenjeg har gjort 🙏🏻 Anonymkode: 2bea0...ef1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #6 Del Skrevet 23. juli 2022 Sånn er jeg også, og det er mange som har det slik. Ingen bryr seg, bare du, så øv deg på å ikke bry deg du heller Anonymkode: 6c669...f10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #7 Del Skrevet 23. juli 2022 Jeg og, du er ikke alene 😊 Anonymkode: 261f2...2a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 23. juli 2022 #8 Del Skrevet 23. juli 2022 Jeg og blir det,og det går ikke over før lenge lenge etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #9 Del Skrevet 23. juli 2022 Her også - ser ut som tidenes solbrente tryne😆 Får alltid spørsmål om det går bra med meg😂😂 Anonymkode: 65e75...46f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2022 #10 Del Skrevet 23. juli 2022 Samma her. Og svetter i tillegg sjukt mye i trynet, kjennes ut som det renner ut av samtlige porer.. Så ingen delikate treningssjølfier fra meg nei 🥵😂 Anonymkode: 63aa8...902 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevrosererroser Skrevet 23. juli 2022 #11 Del Skrevet 23. juli 2022 Jeg blir rød og svetter som et sprinkleranlegg. Håret mitt kruser seg omtrent umiddelbart også jeg jeg ser sikkert både hjemløs og passe sprø ut der jeg suller rundt i utvaska oversized t-skjorte og gjerne en slapp sykkelshorts med gamle malingsflekker. Om noen bryr seg så er det deres problem. Så lenge en vasker utstyr etter seg, rydder opp, bruker håndduk ved behov og ikke lukter vondt er en uansett en triveligere medgymmer enn veldig mange andre. Lar du vere å filme andre, snakke konstant og høylyt i telefonen med høytaleren på samt bruker styrkerommet effektivt på toppen så er du i kategorien gullmedlem med stjerne i boka. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #12 Del Skrevet 24. juli 2022 Ahhaa, du er ikke alene! Jeg blir så rød at jeg nærmer meg lilla og folk spør meg om det går bra om jeg er på senter, så jeg pleier å trene hjemme/ute Ikke så mye å gjøre med det tror jeg. Anonymkode: 49580...629 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #13 Del Skrevet 24. juli 2022 Jeg blir også rød. Når jeg og samboer er på en fjelltur (hvor det er litt bratt) så blir jeg alltid sprutrød, mens samboer er tilnærmet normal 😂 de færreste er «instagram pene» når de trener altså. Anonymkode: d5c5f...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2022 #14 Del Skrevet 24. juli 2022 Jeg blir rød, men ikke jevnt rød, flekkvis og ujevnt rød. Pleide å skulke gym på skolen fordi jeg syntes det var så pinlig. Nå er det mange år siden jeg bestemte meg for å gi faen, og trener hardt 4-5 ganger i uka uten blygsel fordi det er gøy og digg og ingen voksne bryr seg om hvordan jeg ser ut. Anonymkode: 41eb0...041 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missbluebird Skrevet 24. juli 2022 #15 Del Skrevet 24. juli 2022 Blir også rød, men det virker å være ganske normalt og ikke noe å være flau over. Bare å trene som vanlig og det er ingen andre som bryr seg. Du er jo der for å trene og ikke noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #16 Del Skrevet 28. juli 2022 Jeg blir også veldig rød. En hudlege sa faktisk til meg at det hadde med hvordan blodårene i ansiktet var plassert under huden å gjøre. Jeg rødmer også ganske lett, og kan bli veldig rød selv av vanlig stress. Da tror folk gjerne at jeg er flau elns. Anonymkode: 12ac8...45e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #17 Del Skrevet 1. august 2022 Blir også veldig rød, og det tar laaaang tid før det går over. Bryr meg ikke så veldig mye om det, men er litt kjedelig om jeg skal noe etter trening. Går liksom ikke over etter en dusj heller 😅 Er forresten også veldig lys i huden. Anonymkode: 740d3...4f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 2. august 2022 #18 Del Skrevet 2. august 2022 Blir også kjemperød! De ansatte på treningssenteret tuller med det, jeg synes bare det er gøy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #19 Del Skrevet 2. august 2022 Har veldig lys hud, og blir knallrød. Jeg svetter også veldig. Som en litt sjokkert trener en gang sa: "Du ser ut som du har dusjet!" når jeg sto der med svette dryppende fra nese og hår 😛 Men altså, det bryr meg ikke nevneverdig, trenger ikke se festfin ut når jeg trener. Anonymkode: aa1b9...619 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #20 Del Skrevet 2. august 2022 Gjør det noe å bli rød da? Anonymkode: e5867...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå