Gjest Hege Skrevet 20. oktober 2002 #1 Del Skrevet 20. oktober 2002 ..men vi sladrer ikke, gjør vi vel? Sladder er ikke pent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 20. oktober 2002 #2 Del Skrevet 20. oktober 2002 Håååååå nei! Sladrer ikke vi! Kunne ikke falt oss inn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. oktober 2002 #3 Del Skrevet 20. oktober 2002 arghhhhhh!...give me a break here Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 20. oktober 2002 #4 Del Skrevet 20. oktober 2002 Toppers! *applaus for Hege* :D Dette trengte nok en del *tralala* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 20. oktober 2002 #5 Del Skrevet 20. oktober 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2002 #6 Del Skrevet 20. oktober 2002 Sladre vi? Nei hørt no sånt........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 20. oktober 2002 #7 Del Skrevet 20. oktober 2002 Er jeg kommet til rette stedet for å legge ut rykter og sladder om meg selv? Vibeke (alle vet at superstjerner har et rykte å ta vare på, har de ikke et, skaper de seg et, ja, faktisk kan man bli stjerne bare man vet å skape seg et rykte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. oktober 2002 #8 Del Skrevet 20. oktober 2002 Sladrer ikke... men nå skal jeg ut og SLÆDDE på veien. Bare en liten advarsel til alle som bor øst for Akerselva!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 20. oktober 2002 #9 Del Skrevet 20. oktober 2002 Dere kan godt sladre om meg, hvis dere har lyst. Siden de andre blir så sure, mener jeg.... Egentlig liker jeg bare litt oppmerksomhet. Og hvis det går alldeles over stokk og stein, så pusser jeg Væren-med-ny-sveis på dere (Uuuups... sladret jeg om Væren nå? Va'kke meningen, egentlig.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 20. oktober 2002 #10 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hva er sånn sladre a???? Hva smaker det som a??? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 20. oktober 2002 #11 Del Skrevet 20. oktober 2002 Å sladre er sånn... lissom.. atte man lissom snakker om andre lissom uten at de er der og lissom sier ting da lissom. Smaker omtrent som seigmenn med suuure sokker lissom! Skjønner'u eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 20. oktober 2002 #12 Del Skrevet 20. oktober 2002 Noen syns det smaker bittert, andre syns det brennsterkt, noen få syns det smaker som sukker.... bare må ha mer lissom..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 20. oktober 2002 #13 Del Skrevet 20. oktober 2002 Er det noen nettsider der man kan få kjøpt dette???? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 20. oktober 2002 #14 Del Skrevet 20. oktober 2002 Var ikke det på www.sladder.no? Tror det koster ca 5 lærepenger :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 21. oktober 2002 #15 Del Skrevet 21. oktober 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 21. oktober 2002 #16 Del Skrevet 21. oktober 2002 Altså Hege! Du må levere varer nå snart altså! Fikk ingen sladder på skjult sladder.... så går jeg inn her og INGENTING! Du kan ikke bare komme her og være en lurendreier og tror ingen merker d! Hvis du ikke harker opp med noe sladder snart, så annmelder jeg deg til sladderrådet! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 21. oktober 2002 #17 Del Skrevet 21. oktober 2002 Du og jeg snakker om sladder nå, ikke sant? Har jeg ikke mine ord i behold da? Sa ikke at vi skulle sladre. Det jo stygt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 21. oktober 2002 #18 Del Skrevet 21. oktober 2002 ...enkelte mennesker har en utrolig hukommelse; de er i stand til å gjenta, ord for ord, hva et annet menneske aldri har sagt... Vibeke (siterer Otto Weiss) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 22. oktober 2002 #19 Del Skrevet 22. oktober 2002 Ånei Misha! Du lurer ikke meg med dine kjappe kommentarer, raske språkbruk og ikke minst ordkløveriet. Du har nok snakket om både sladder og å sladre... nå har jeg deg skriftlig! Om d er pent eller ikke, er vel opp til oss brukere å avgjøre. Det er oss som skal vurdere varene! Dessuten er angrefristen gjeldende vedrørende sladder.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 22. oktober 2002 #20 Del Skrevet 22. oktober 2002 Husk at jeg er moderator og kan endre tittelen ganske som det passer meg Husk at det er jeg som vurderer svarene *..med fare for å blir dømt for maktmisbruk..* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå