Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2005 #1 Del Skrevet 18. november 2005 Finnes det noe gratis webalbum hvor man kan laste opp bilder, og få en adresse til siden? Jeg har prøvd Yahoo Photo, men syntes det var litt tungvindt å måtte sende mail med godkjenning for at andre kunne se albumet osv, isteden for bare å sende en adresse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 19. november 2005 #2 Del Skrevet 19. november 2005 flickr kan vel brukast? Eller du kan registrere deg hjå Opera og få blogg og bildealbum med 300MB plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gaja Skrevet 19. november 2005 #3 Del Skrevet 19. november 2005 på eurofoto.no kan du laste opp alle bildene du vil, du trenger ikke kjøpe noe. du velger selv om du sender mail om at folk skal "godkjennes", eller om du sender dem direktelink til albumet. De kan så selv bestille papirkopier eller laste ned bildene, alt etter hva slags rettigheter du legger inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. november 2005 #4 Del Skrevet 19. november 2005 Jeg registrerte meg på eurofoto, og det ble som jeg ville ha det. Takk! Nå er det bare å sende link. Mye enklere enn å måtte sende mail i hytt og pine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå