AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #161 Del Skrevet 1. august 2022 Alt handler om kjemi og de har funnet deres tone seg i mellom. Da er lite vits at andre bryr seg. Dialog og respekt til hverandre er det som gjelder. Jeg er glad de har funnet hverandre. Deres trygghet til hverandre er det som gjelder. Anonymkode: de5aa...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 1. august 2022 #162 Del Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei, kvinners hjerne modnes ca 2 år før en manns hjerne. Akkurat som jenter kommer litt tidligere i puberteten enn gutter. Anonymkode: 11e01...e11 Det er individuelt. Men uansett så kan ikke menn bruke den unnskyldningen etter at de har fylt 25. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 1. august 2022 #163 Del Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det tenker jeg også. Tenker i grunnen de mennene som gnåler om sine biologiske preferanser burde tenke gjennom det, at mulig damer i fattige områder og med lite ressurser kan velge en eldre riking av økonomiske trygghetsgrunner, men hun vil jo ikke være der med hjertet sitt. Og sannsynligheten for at hun bedrar ham, er høy. Ikke rart konservative land kjører streng kontroll med kvinners seksualitet, og den vestlige parallellen, incelene, dyrker ideen om jomfruer. Anonymkode: 18b87...937 Ja, det er derfor enkelte land kjører strikse regler for kvinner. Mange menn tror dette er ideelt. For dem er det kanskje det, men ikke for kvinnene. Kvinner gjør ikke opprør for ingenting. legg også merke til menn som har det bra med seg selv at de ofte tenker annerledes enn disse bitre Incelene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #164 Del Skrevet 1. august 2022 Kvinnene her inne forbeholder seg retten til å ha sex med yngre menn, samtidig som de skal kritisere mennene for det samme. Hykleri, rett og slett. De lager seg sine grunner, men hvis mennene bruker de samme grunnene, da er det automatisk ugyldig, feil og umoralsk. Sånn er det her inne, moralen er til salgs. Anonymkode: 67938...ba9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 1. august 2022 #165 Del Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kvinnene her inne forbeholder seg retten til å ha sex med yngre menn, samtidig som de skal kritisere mennene for det samme. Hykleri, rett og slett. De lager seg sine grunner, men hvis mennene bruker de samme grunnene, da er det automatisk ugyldig, feil og umoralsk. Sånn er det her inne, moralen er til salgs. Anonymkode: 67938...ba9 Eller så er det kanskje slik at det er ulike kvinner som har sex med mye yngre menn og som kritiserer store forskjeller i alder? Jeg er konsekvent angående at jeg ikke er særlig aldersliberal, uansett kjønn. Jeg synes det er naturstridig og ekkelt å gå en generasjon ned i alder, og det mener jeg uansett kjønn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 1. august 2022 #166 Del Skrevet 1. august 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 1. august 2022 #167 Del Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Min tante som hadde et vakkert utseende var gift med en 12 år yngre mann og de fikk 2 barn, men etter fylte 50+ så ble hun skilt. Og han fikk seg en yngre dame. Vet ikke om det skyldes alder, overgangs alder med manglende sex lyst ol som gjorde at de ble skilt. Men hun som eldre kvinne levd uten mann. Anonymkode: 11e01...e11 Det er litt naivt dette argumentet med at kvinner lever lengre, ergo passer en yngre mann bedre. Da kan man liksom dø "samtidig". Menns biologi sier noe annet, uansett. Man burde aldri bruke antatt levealder som et argument for et forhold da ingen forhold varer livet ut uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #168 Del Skrevet 2. august 2022 Anonymburker skrev (12 timer siden): Det er litt naivt dette argumentet med at kvinner lever lengre, ergo passer en yngre mann bedre. Da kan man liksom dø "samtidig". Menns biologi sier noe annet, uansett. Man burde aldri bruke antatt levealder som et argument for et forhold da ingen forhold varer livet ut uansett. Mange forhold varer livet ut. Og direkte tåpelig av en kvinne på f.eks. 45 å bruke f.eks. 15 år på en fyr på 60. Hvis det skjærer seg, er hun 60 når hun skal ut på markedet igjen, og da begynner de aktuelle mennene å bli gamle. Hvis det ikke skjærer seg, ender hun trolig med å leve et begrensa liv pga jobben som gratissykepleier. Ingen av delene er gode alternativer. Anonymkode: 18b87...937 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 2. august 2022 #169 Del Skrevet 2. august 2022 Trolltunge skrev (17 timer siden): Eller så er det kanskje slik at det er ulike kvinner som har sex med mye yngre menn og som kritiserer store forskjeller i alder? Jeg er konsekvent angående at jeg ikke er særlig aldersliberal, uansett kjønn. Jeg synes det er naturstridig og ekkelt å gå en generasjon ned i alder, og det mener jeg uansett kjønn. Akkurat dette virker å være noe mange sliter med her inne, å skille på at ulike mennesker kan ha ulike standpunkt. Det blir fort noe endimensjonalt over å redusere problemstillingen til hva ‘kvinner’ og ‘menn’ mener som ‘enhet’. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå