Gå til innhold

Eldre kvinner som tenner mer på yngre, hvorfor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Noen menn liker eldre damer. Etter at jeg ble skilt, har de alltid vært yngre. Datet i en periode en 15 år yngre mann, og var i et seriøst forhold med en som var 11 år yngre.

i desember sjekket et 24 år yngre mann meg opp på byen. Han tok kontakt med meg og ikke andre veien. 

Nå i juli var han 8 år yngre. 

Jeg ser yngre ut enn jeg er. Har takket ja til yngre menn fordi jeg kan få de 🤷🏼‍♂️

Anonymkode: 740c2...d13

i hvilken settinger møttes dere? hva ga han til deg og hva ga du til han i mellom menneskelige? når skjønte du han ville elske med deg?

Anonymkode: de5aa...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fordi menn får gubbefaktor etter 40, hårløs, stor mage, sitter og ser på tv, gidder ikke fart og spenning mer. Kjedelig i sengen.

Anonymkode: fa9bb...38d

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

Tråden er også ryddet for kommentar til moderering. Tilbakemeldinger tas på private henvendelser. 

Endret av Elaine Marley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker helst menn i 40- 50 årene. Er 42 år.

Anonymkode: 7dc61...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle må få like den de vil, så lenge det er en rød tråd i det.  At ikke menn er griser mens damene er helter som finner en yngre partner. Det er dessverre litt slik ting blir fremstilt for tiden.

Syns helt ærlig at damer er flotte i "alle" aldre, men som barnløs vil jeg kun ha de som er yngre enn meg (er 36) for et forhold. Jeg ville uansett aldri hatt et forhold med stor aldersforskjell oppover- not for me.

Damer er jo mer mentalt voksne enn oss menn, så da blir det ofte mer skjevt i mental utvikling hvis aldersforskjellen er for stor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, Helene said:

Før jeg ble sammen med sambo, tro meg, jeg avviste personer fra min alder. Flere. Jeg er ikke husmor fra 80 tallet. 

Jeg har ikke møtt dem. De jeg har datet i 50 årene har vært "up to date". Street food fremfor mors kjøttkaker, og ikke redd for å stå på kjøkkenet selv. Kanskje noe ved deg de tiltrekkes av, eller miljøet/stedet du treffer dem

Anonymkode: 7862d...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

i hvilken settinger møttes dere? hva ga han til deg og hva ga du til han i mellom menneskelige? når skjønte du han ville elske med deg?

De to første jeg nevner er Tinder. På byen dansa jeg og de to siste tok kontakt.

Ift mellommenneskelig. Man må bare treffes og snakke sammen. Finne ut om man har noe felles. 

Sex har alltid vært enkelt. Jeg danser, så det starter ofte med det. Eller at de er «på». Jeg er veldig laidback, noe samtlige menn jeg har vært med, har likt. Men her er vi forskjellige..

Anonymkode: 740c2...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 22 

Eg holder på me ei dame på 41 år! Møtte henna i byen for noen uker siden! Hun tenner faktisk ikke på eldre menn, men på yngre! Men hun tenkte det var uaktuelt å holde på og pule en så unge mann på 22 år helt til hun traff meg som er 22 år! Hun tenner veldig mye på meg meste på grunn av eg ser veldig bra ut utseendemessig og hun synes eg er veldig kjekke og snille! Det er ikkje akkurat en cougar-thing, men mer tilfeldig utvalg at hun på 41 år og eg på 22 år bara fant hverandre i byen, hadde sex og akkurat nå vil bli sammen da eg er veldig straight forward/why not på enkelte ting! Eg tenkte selv aldri å finna damer eldre enn i tidlig 30-årene. Hun ser jo ut som hun er i 20-årene men plutselig etter eg lå me henne og me begynte utvikla følelser så fekk eg vite at hun var 41 år og hun fekk vita at eg va 22 år. me bara lo av aldersforskjellen og gir blanke blaffen i det og synes det bara er attraktivt da vi er har så stor alfersforskjell, men fortsatt ser lika gamle ut! 

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piraten skrev (Akkurat nå):

Mann 22 

Eg holder på me ei dame på 41 år! Møtte henna i byen for noen uker siden! Hun tenner faktisk ikke på eldre menn, men på yngre! Men hun tenkte det var uaktuelt å holde på og pule en så unge mann på 22 år helt til hun traff meg som er 22 år! Hun tenner veldig mye på meg meste på grunn av eg ser veldig bra ut utseendemessig og hun synes eg er veldig kjekke og snille! Det er ikkje akkurat en cougar-thing, men mer tilfeldig utvalg at hun på 41 år og eg på 22 år bara fant hverandre i byen, hadde sex og akkurat nå vil bli sammen da eg er veldig straight forward/why not på enkelte ting! Eg tenkte selv aldri å finna damer eldre enn i tidlig 30-årene. Hun ser jo ut som hun er i 20-årene men plutselig etter eg lå me henne og me begynte utvikla følelser så fekk eg vite at hun var 41 år og hun fekk vita at eg va 22 år. me bara lo av aldersforskjellen og gir blanke blaffen i det og synes det bara er attraktivt da vi er har så stor alfersforskjell, men fortsatt ser lika gamle ut! 

Så flott !

Kos dere riktig masse og nyt   😉👍

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva er grunnen til at eldre kvinner som har passert 40 år liker langt bedre å bli tilfredsstilt av 10 år eller yngre seksuelt? Hvorfor kom henes punkt til å få det bedre sånn? Mentalt er hun jo langt visere enn mannen og har levd ett tiår lengre... Er det fordi når hun ga en ung mann mulighet første gang, så fikk hun smaken på mer? Er det kun for å ha en elsker uten et fast forhold? Eller kan man virkelig passe inn til å leve et familie liv slikt?

Hva er din historie?

Deilig ung gutt i tjueårene vil vel de fleste voksne damer ha.

Jeg er sammen med en på 26. Beste sexen jeg noen gang har hatt i grunnen. Han har deilig veltrent kropp. 

Anonymkode: 01b7f...6a7

• Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fordi mannfolka over 40 ikke får ordentlig harding mer.

Anonymkode: 8634f...b65

Snakk for deg selv. Jeg nærmer meg pensjonsalder og aldri hatt problemer med ereksjonen eller sexlysten. Kona er langt yngre, men "sliter" mer med lysten enn meg. Testonivået er nok høyt siden jeg trener kondis og styrke minst annenhver dag. Dette påvirker nok kroppen og lysten. Siden jeg er AB nå vil jeg påstå jeg holder meg godt for alderen. 180 høy og under 70 kg, med en del muskler og flat mage (jada. selvskryt skal man høre på da det kommer fra hjertet 😄 ).

Anonymkode: cfec4...5b1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange menn på i en alder av 40+ lar seg forfalle. Ølmage, gule tenner, gidder ikke prestere i senga... klart man leter etter en ung og sprek mann da. Heldigvis gjør ikke alle menn dette, mange er kjekke i den alderen bare de tar bedre vare på seg selv. Tenk alt vi kvinner går gjennom for å vedlikeholde kropp. Trening, sol på kroppen, farger håret, fjerner hår overalt, litt sminke, lukter godt... da er det ikke mye å forlange litt tannbleking, god hygiene, solbrun hud, trent kropp og at man lukter godt og oppvarter oss litt i og utenfor senga? 

Anonymkode: 0e1af...f68

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Deilig ung gutt i tjueårene vil vel de fleste voksne damer ha.

Jeg er sammen med en på 26. Beste sexen jeg noen gang har hatt i grunnen. Han har deilig veltrent kropp. 

Anonymkode: 01b7f...6a7

Nei det vil jeg ikke si. 

Jeg er 47, min eldste sønn er 27 år, og gutter på den alderen er gutter for meg, mens jeg tenner på menn. Tror det også er ganske vanlig for voksne damer, at aldersforskjell på en generasjon ikke får det til å kile noen steder, men blir for mye. 

Det sagt synes jeg det er bra at det er mer akseptert og vanlig med aldersforskjell også der kvinnen er eldst nå. Det er mange slike par i min krets etterhvert, men største aldersforskjell er 12 år. En hel generasjon virker å være uvanlig å både ønske og tenne på. Hun som er med 12 år yngre mann nølte lenge på grunn av at det var litt mye, men det var kjærlighet, og nå har de vært sammen rundt 15 år. 

Anonymkode: ef60f...dc0

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri begynt på nytt med et menneske på 20 tallet. Ikke interessant. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anonymburker skrev (2 timer siden):

Alle må få like den de vil, så lenge det er en rød tråd i det.  At ikke menn er griser mens damene er helter som finner en yngre partner. Det er dessverre litt slik ting blir fremstilt for tiden.

Syns helt ærlig at damer er flotte i "alle" aldre, men som barnløs vil jeg kun ha de som er yngre enn meg (er 36) for et forhold. Jeg ville uansett aldri hatt et forhold med stor aldersforskjell oppover- not for me.

Not for me å ha en eldre mann også. Bare ynre menn på meg nå, er kjæreste med en som er 16 år yngre.

Anonymburker skrev (2 timer siden):

Damer er jo mer mentalt voksne enn oss menn, så da blir det ofte mer skjevt i mental utvikling hvis aldersforskjellen er for stor.

Mange yngre menn er mer modne enn gamle menn som tviholder på gammeldagse holdninger, som deg.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mange yngre menn er mer modne enn gamle menn som tviholder på gammeldagse holdninger, som deg.

Bra sagt, og helt korrekt !

Kombinert med at de har høyere libido og energinivå, gjør valget enkelt for min del.  (+ en hel masse annet som blir for mye å ramse opp her) 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
bullehurk skrev (1 minutt siden):

Bra sagt, og helt korrekt !

Kombinert med at de har høyere libido og energinivå, gjør valget enkelt for min del.  (+ en hel masse annet som blir for mye å ramse opp her) 

Veldig enig, en grunn til at jeg bare har yngre kjærester nå.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hva er grunnen til at eldre kvinner som har passert 40 år liker langt bedre å bli tilfredsstilt av 10 år eller yngre seksuelt? Hvorfor kom henes punkt til å få det bedre sånn? Mentalt er hun jo langt visere enn mannen og har levd ett tiår lengre... Er det fordi når hun ga en ung mann mulighet første gang, så fikk hun smaken på mer? Er det kun for å ha en elsker uten et fast forhold? Eller kan man virkelig passe inn til å leve et familie liv slikt?

Hva er din historie?

Jeg traff en mann og ble sammen med han. Tilfeldigvis er han en del yngre enn meg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg foretrekker ikke yngre menn, selv om jeg har de rekende etter meg.
Det er en egen ingrediens i sexen med jevnaldrende menn (35-40 år ca)- den lidenskapen de besitter og evnen til å slå seg løs og samtidig ha empati i sengen. Den absolutt beste sexen jeg har vært borti har vært med jevnaldrende mann,
ser for meg at yngre menn gjerne vil være røffe hingster, og det er ikke min kopp te. 

Anonymkode: 5bb2b...e99

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...