AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #1 Del Skrevet 21. juli 2022 Hei. Jeg tok eggløsningstest for ca 14 dager siden, som ble possitiv først med blinkende smiley og deretter fast smilefjes. Har etter dette tatt graviditetstester som er negative. I dag fikk jeg solid smilefjes igjen på eggløsningstest. Kan dette bety graviditet? (Er rom for graviditetstester atm, derfor jeg spør) 🥰 Anonymkode: 4602b...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #2 Del Skrevet 21. juli 2022 Mente selvfølgelig «tom» for graviditetstester. Anonymkode: 4602b...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #3 Del Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei. Jeg tok eggløsningstest for ca 14 dager siden, som ble possitiv først med blinkende smiley og deretter fast smilefjes. Har etter dette tatt graviditetstester som er negative. I dag fikk jeg solid smilefjes igjen på eggløsningstest. Kan dette bety graviditet? (Er rom for graviditetstester atm, derfor jeg spør) 🥰 Anonymkode: 4602b...860 Positiv Eggløsningstest betyr ikke at du er gravid. Det betyr at du har eggløsning Anonymkode: 69377...441 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 21. juli 2022 #4 Del Skrevet 21. juli 2022 Kan være🙈 reis på butikken å kjøp deg test, enten er du gravid eller så har du eggløsning igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #5 Del Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Positiv Eggløsningstest betyr ikke at du er gravid. Det betyr at du har eggløsning Anonymkode: 69377...441 Jeg fikk positive eggløsningstester da jeg ble gravid, men jeg fikk positiv graviditetstest i tillegg da. Testene måler forskjellige hormoner, så heller tvilsomt at du er gravid dersom du ikke får utslag på graviditetstest. Anonymkode: e41a6...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2022 #6 Del Skrevet 21. juli 2022 Jeg få av en eller annen grunn positive eggløsningstester rett før mensen kommer, og de forblir positive ett par dager inn i mensen før de blir helt negative frem til neste eggløsning. Så ville ikke stolt på de for å påvise graviditet. Anonymkode: e219b...b9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2022 #7 Del Skrevet 22. juli 2022 Jeg fikk veldig positiv eggløsningstest da jeg ble gravid. Var tom for gtester så testet først med eggløsningstest, dagen etter med gtest. Dette var ca en uke etter ikm da. Anonymkode: 20b74...245 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå