Gå til innhold

Hvorfor kan menn gå i bar overkropp når det er varmt, men kvinner kan ikke gå i bh ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
On 7/23/2022 at 12:10 AM, AnonymBruker said:

Kvinner med ære dekker seg til, de andre er rasister som ikke har respekt for andre kulturer å norge er mange kulturer 

Anonymkode: d5d83...387

Den store ironien i toppløsdebatten er at de mest frilynte kvinnene som solte seg toppløs på 80-tallet overlapper i stor grad med de samme kvinnene som stemte inn partier som gjorde masseinnvandringen fra bl.a. "übermoralske glanekulturer" mulig. Som derfor gjør at døtrene deres ikke kan sole seg toppløs.

Så den større debatten kunne være: er kvinnelig stemmerett bærekraftig? Eller vil den stemmeretten ende med å indirekte stemme ut seg selv etter hundre+ år?

Anonymkode: aa885...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
On 7/20/2022 at 1:46 PM, AnonymBruker said:

Her i Bergen er det kokvarmt, og i går kveld gikk jeg og kjæresten en tur i Fjellveien i ganske raskt tempo.

Vi var begge kledd i shorts og singlet/ t-skjorte og han vrengte av seg t-skjorten etter kort tid fordi han ble svett.

Kjæresten min har ikke sixpack mage, men litt dvask mage men ingen vi møtte så på han.

Jeg var klissvåt av svette og tok av meg singleten.

Hadde på meg en ny og fin blondebh på meg og fikk litt rare blikk, spesielt av voksne folk i 50-70 årene. Jeg er slank og har ingen valker på magen eller bilringer.

Hadde jeg hatt en sports-bh på meg hadde det nok blitt mer akseptert tror jeg.

Hvorfor er det mer akseptabelt at menn kan gå i bar overkropp, mens vi kvinner kan til nød ha en sports-bh på?

I fjor sommer møtte jeg et eldre par i 70 årene da jeg var på vei ned fra fjellet Blåmanen.

Jeg hadde da lite klær på meg, kun sportsbh og en shorts, og damen sa til meg at hun syntes det var upassende at jeg var så lite kledd.

Hennes mann sto der med bar overkropp og stor mage, men hun tolererte ikke at jeg hadde lite klær!

Anonymkode: 54a69...688

Det har seg vel med at en kvinne kan gå forbi en mann i baris uten å ty til seksualisering. En mann derimot, han tar en toppløs dame som en invite til slibrigheter.

Før noen skriker og får trusa/bokseren i krøll, jeg er mann og mener at mange mannfolk er griser.

Anonymkode: 2ca1b...399

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn som sprader rundt toppløse er så utrolig usjarmerende og usexy 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 46799...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.7.2022 den 14.40):

Jeg vet jeg banner i kirken når jeg sier dette, men en normalvektig person i bar overkropp som er et mer behagelig syn å se på, enn en som er så korpulent at han/hun nesten bikker fremover.

Ts

Anonymkode: 54a69...688

Jeg er tjukk og er enig med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...